in ken eigenlijk alleen GR voor de pc en daar had je 3 teams. kan dat nu echt niet meer want dat was stukken beter omdat dan niet die ventjes de hele tijd met je mee lopen. hoe zorg je er in godsnaam voor dat die kerels blijven staan, het is dus ook niet mogelijk om ventjs in mijn team ergens naar toe te sturen??? als ik het goed begrijp
2 teams vna 3 man.. het team bijft altijd bij elkaar (behalve als er een dood is die blijft achter) je kan bv met een team gaan lopen Team A en dan team B met de planning ergens anderes heen sturen maar je klan de mannentjes in het team niet apart weg sturen uit een team je akn dus niet 6teams van 1 man krijgen.
ik heb het spel op de pc ( lang niet meer gespeeld), en ik geloof dat je daar wel de ventjes apart kan laten zitten
dat vind ik dus eigenlijk best wel zonde aangezien ik toch een bepaalde stijl van spelen heb gekregen door gr op de pc. maar op live lijkt het me wel erg kicke. kheb gr namelijk nog nooit online gespeeld
Wie heeft er GR en speelt er al op Live, zoek Nl players Aan de modjes: kan/mag er een cetrale gr & live thread worden geopend ???
Dit wordt direct al een meetingtopic, dus je zal het hier mee moeten doen... Ik ben trouwens wel benieuwt hoe het is om live Ghost Recon te spelen, via pc was het niet echt bijzonder en de netcode was slecht, ik hoop dat het hiermee wel goed gaat komen...
Even niet over live: Ik heb het spel op de PS2 gespeeld, en mijn vraag is of de Xbox versie hetzelfde qua gameplay (levels, besturing enzo) is? Verder wil ik nog even vragen of je eerst alle speelmodes moet unlocken en zo ja hoe
1. Ja, de versies zijn gewoon poorts van de pc versie+desert siege maps (weet niet of de ps2 versie die ook heeft)+ aangepasde besturing (a la halo)+ trailers van raven shield, splintercell en XIII. Volgens mij zijn er geen verschillen tussen de ps2 en xbox. Hoogstens is de xbox grafisch beter, maar dat spreekt meestal voor zich. (let niet op de kwaliteit van Bloodwake & bruce lee aub.) 2. Je hebt alle spelmodes al, behalve defend, die je moet unlocken, net zoals multiplayer maps van desert siege.
op ps2 kun je veel beter zoomen daar kun je meestal met meerdere levels zoomen in xbox versie alleen met je sniper kun je op 2 manieren zoomen
weet iemand wat je kunt doen met de sensors in de game, begrijp het niet echt goed. Kun je trouwens ook in multiplayer explosies plaatsen om iemand op te blazen?
die sensors snap ik ook niet, wil ik ook wel eens weten. Op je laatste vraag: Ja, selecteer de claymore mines, plaats de bom in een level en w8 tot je tegenstander nix vermoedend in je val trapt. Heerlijk