Even een dom vraagje: Ik heb de hele handleiding doorgenomen, maar kan het niet vinden.. Stel ik speel GR en wil dat mijn vrienden ook GR komen spelen? Dan ga ik naar mijn friendslist in GR, Als ik dan een friend selecteer kan ik hem/haar alleen maar verwijderen. Hoe kan ik een uitnodiging sturen?
Met lobby bedoelt hij ROOM van het spel. Ligt er een beetje aan hoeveel er in zitten en hoeveel er uitgenodigd zijn. Als dit aantal al boven het maximum van de room ligt kan je niemand extra uitnodigen.
Heeft iemand enig idee hoeveel bandbreedte Ghost Recon per speler vraagt? Ik wil graag weten hoeveel spelers je in een Team game kan hosten met 256 Kbit upload.
Gisteravond voor het eerst Ghost Recon gespeeld en uitleg gehad (tot 23.00) van Bullet NL. Bedankt, ben er vanavond weer. Dit hadden ze jaren eerder moeten doen !
256 Kbit met 256 Kbit ongeveer 7 a 8 spelers hosten moet kunnen, ik kan met 128 kbit tot 4 a 5 players hosten dus ik ga er van uit dat jij er 2x zoveel aan kan. klein reken sommetje
Het aantal connecties hangt voornamelijk van de upload af. Maar 12 is met een heel goede verbinding mogelijk. - Locke