1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Ghost Recon & Xbox Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

  1. softrunner

    softrunner Active Member

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    dit ligt niet aan ms maar aan de spellen. b.v. als er iemand online is kun je bij motor gp zien wat diegene aan het spelen is, bij ghost recon kan dit niet.

    ze kunnen beter de xboxlive friends toevoegen op msn. het lijkt me wel leuk dat ik via internet kan zien wie er online is en wat ze spelen.
     
  2. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Daag anders die Dutch ghosts een keertje uit TFO.
    Ik ben hetzelfde van plan want wil wel zien hoe goed ze eigenlijk zijn :)

    Anyway,gooi gewoon een berichtje op die site van hun en dan zal het wel in orde komen denk ik hoor.

    http://www.brumbiz.com/gr/gr.asp
     
  3. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik voeg jullie wel ff aan mijn friends toe, heb nog steeds te weinig GR friends.;)
     
  4. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Sinds zaterdag heb ik ook Ghost Recon en ik ben gelijk verslaafd.
    Veel leuker dan UC. Lekker tactisch rond sneaken.

    Wel jammer, dat bij 9 of meer spelers het spel oneglooflijk gaat laggen.

    Ik heb wel een vraag (misschien een domme). Ik start soms in een gebouw en ik weet niet hoe ik er uit kan. Ik wacht meestal tot iemand voor mij aan de buitenkant de deur open doet. Ik kon het ook niet in de handleiding vinden.
     
  5. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    klik op je linker analoge ding als je voor de deur staat:)
    Word ook in die training uitgelegt he.
    Probeer eerst een aantal missies uittespelen voordat je langdurig online gaat gamen.

    Je kan op de manier een hoop dingen unlocken die je weer online kunt gebruiken.
    Ben ik ook mee bezig op dit moment.
    (maar speel ookal online hoor haha)

    Ciao
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2003
  6. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    zoveel tutorials zijn er toch niet?
    alleen dat kleintje toch? met de shooting range.....toch?
     
  7. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    IK heb het spel ook pas sinds kort en werd door iemand uit mijn friends list (ken hem pas net) uitgenodigd om mee te spelen. Ik heb uitgelegd dat ik absoluut geen ervaring heb en de oplossing was teamvorming. Hij heeft me al spelend wegwijs gemaakt en een beetje taktiek geleerd.

    Er zijn dus altijd mensen die je erbij willen helpen, dus vraag het gewoon en misschien is je friendslist een goed begin.
    Succes, want het spel is de moeite waard (en ik ben nog steeds een beginner).
     
  8. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1

    Ik was dus weer iets te snel met vragen. Ik zal vanavond gelijk beginnen met die training. Bedankt voor je antwoord.
     
  9. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb daarom ook tot nu toe alleen nog maar solo gespeeld. Zodat ik even kon checken hoe dat spel precies in elkaar zit.

    Wordt natuurlijk veel te vaak neer geschoten, maar ja, dan moet ik ook maar beter opletten.

    Zijn er spelers hier, die regelmatig (lees: elke avond) online zijn en wel zin hebben in een spelletje). Voeg me dan toe aan je friends list. Ik ben nog niet onwijs goed, dus je bent gewaarschuwd (ik kan aardig uit de voeten in games als UT2003 of Halo, maar ik moet nog een beetje wennen aan het verstoppertje spelen in GR. Laat me te veel zien, omdat ik dan het geduld niet heb om af te wachten. Het gaat al wel wat beter inmiddels. Het is in ieder geval wel een stuk makkelijker om mensen neer te schieten, aangezien ze niet als een gek door en level hen rennen zoals bij boven genoemde spellen).
     
  10. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    het spel is eigenlijk helemaal niet zo sneaky hoor, het gaat erom dat je op de goede plaatsen gaat liggen, en eerder schiet, en bijv. bij meerdere tegenstanders dat je na een kill vlugt verplaatst
     
  11. SAMUS

    SAMUS Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    met hoeveel mensen spelen jullie meestal per potje?
    heb vaak gelezen in deze topic dat het meestal 2 vs 2 is, en dat er weinig server te vinden zijn is dat zo?
     
  12. Oddball

    Oddball S.O.E.

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn zat servers te vinden en het aantal spelers zit meestal tussen de 6 en de 10.

    Ik vond trouwens nog wat info over de Ghost Recon uitbreiding, check: http://xbox.ign.com/articles/392/392387p1.html
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2003
  13. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt gelijk. Ik heb vanavond weer gespeeld en we speelden in de stad (Embassy geloof ik) en daar zat een speler net buiten de parkeergarage. Ik kon hem makkelijk neer schieten aangezien hij inderdaad niet verplaatst was, nadat hij een vriend van mij had neergeschoten.
    Ik vindt echter de grotere levels in de buitenlucht (hierme bedoel ik de heuvels en boslandschappen) toch nog best wel sneak levels. Ik vind deze maps ook niet zo heel erg leuk. Veel te groot voor het aantal spelers, dat er lag vrij op kan spelen.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2003
  14. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb heb nu ook eindelijk!! Ik ga wel eerst de campaign uitspelen denk ik voordat ik online ga. Maarja dan ben ik er over een tijdje wel. 8)
     
  15. p1m

    p1m Guest

    tijdens campaings leer je de wapens goed
    en je kan goed strategiene ontplooien
     
  16. DeNNiZ

    DeNNiZ Kanecrew.nl

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Voorlopig ben ik ook nog even bezig met de standaard missies. Maar je kunt me ook altijd toevoegen, al heb ik alles nog niet zo heel erg onder de knie.
     
  17. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook niet, als je een keer wilt spelen, kun je me toevoegen als je wilt.
     
  18. DeNNiZ

    DeNNiZ Kanecrew.nl

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag nog maar even oefenen, best grappig kheb nu een aantal missies gehad maar de helft van mn troepen is al dood, hahaha. Voor ik door had hoe het nou echt in elkaar steekt ben je aardig wat ventjes kwijt. Kheb je toegevoegd, wie weet tot later.
     
  19. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Dschadir ik kom je al geregeld tegen in motogp als je zin hebt in een potje GR voeg je me maar toe, heb ondertussen een leuke friends list voor MotoGp maar nog wat weinig mensen die in ghost recon zitten. Ik ben er meestal s'nachts wel even.
     
  20. J-D

    J-D ICE

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben momenteel bezig met alle tasks unlocken.. (zit nu al op 29 geunlocked waaronder alle game types en alle wapens.) vooral die wapens zijn handig want dan heb je die guns ook allemaal op Live.

    ik had ook ergens gehoord dat als je alle tasks haalt, dat je dan die desert siege maps krijgt...

    weeet iemand of dit waar is?
     

Deel Deze Pagina