[Centraal] Ghost Recon & Xbox Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

  1. p1m

    p1m Guest

    zijn de multiplayer maps niet de desert siege maps anders pm guus bok nl even.

    als je vragen hebt over ghost en live je kan me altijd pm-en of add me op live!
     
  2. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ga ik doen. Ik ben wel benieuwd. Ik heb het spel pas sinds zaterdag, dus ik moet nog wel een beetje oefenen. Wat versta jij onder 's nachts. Ik ben doordeweeks op zijn laatst om 1 uur online. In het weekend later ... of eigenlijk vroeger (2-3 uur).
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2003
  3. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet eigenlijk nog een klein beetje beginnen met de singleplayer game. Maar ik ben blij, dat ook bij dit spel het spelen van de singleplayer game bij draagt aan het spelen via Live. Dat betekent, dat er over na gedacht is. Alleen de keuze tussen Ghost Recon Live of Ghost Recon niet-live, valt meestal uit in het voordeel van Live.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2003
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dit is het Ghost Recon topic, niet het SF vs SNK topic.
     
  5. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2


    Gaat lekker dan zeg :)
    Ik ben bij task 7 haha.
    Daar mot die brug opgeblazen worden enzo maar net als bij die Dschadir speel ik vaker online dan offline:)

    Eigenlijk speel ik alleen offline als mn vriendin online achter de pc zit,en ik,omdat ik geen router heb gedwongen offline moet spelen:)

    Heb nu 2 utp kabels aangesloten op een schakelaar naast mn bank en daarmee switch ik dus gewoon tussen i-net op pc en xbox:)
    Router is totaaaaaaal overbodig joh haha.

    Maar ik moet al die wapens enzo dus nog ff unlocken maar ik zie dit deze week wel ergens gebeuren.

    Ciao
     
  6. Killy Gilly

    Killy Gilly Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Die wapens unlocken, kan dat ook op een andere manier dan de hele game spelen.
    Ik heb namelijk dat spel gekocht voor online game en ik was niet van plan me echt in de levels te gaan verdiepen.

    Er zullen toch wel meerdere wegen naar Rome leiden ?? ;)
     
  7. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    En klopte mijn review een beetje? ;)

    Ik moet eigenlijk ook maar weer eens beginnen met GR. Toen ik net Live was heb ik wel redelijk wat keren gespeelt, maar helaas kan ik geen twee spellen te gelijk spelen... :'-( (op dit moment speel ik liever MGP)

    Misschien dat ik het weekeind maar weer een paar potjes ga spelen..
     
  8. twist

    twist Guest

    damn, ik heb GR gekocht, maar ik vind hem op de pc wel beter dan op de xbox, ik vind het er een beetje afgeranzeld uit zien.
    (in de zin van snel afgewerkt) Kheb hem ook maar meteen omgeruild 8)
     
  9. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja ik kende Rainbow six van de pc al dus ik wist wel ongeveer dat je ventjes dood gingen en niet meer trug kwamen. Die combatpunten die je kunt improven zijn wel even nieuw voor mij. Maarja prachtig spel
     
  10. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Je review klopte absoluut. Ik ben wel al een paar keer de connectie kwijt geraakt zoals jij al aan gaf. Maar ik heb nog niet echt problemen gehad met het niet vinden van een game. Vanwege de lag speel ik ook liever niet in games met meer dan 8-10 spelers.
    Ik heb een vriend van mij ook aan GR gekregen. Die heeft nu nog geen live, dankzij zijn Internetverbinding, maar dat duurt niet langer dan een paar dagen. Misschien kunnen we dan wat afspreken. Ik heb nog geen team game gespeeld en ben erg benieuwd.

    Ps. Ik ben je tot op twee seconden genaderd op Jerez.
     
  11. p1m

    p1m Guest

    nee sorry maar de levels zijn niet al te moeilijk als je meteen begint aan de weapons doe je misschien een keer of 5 over een level als je geen campaing hebt gedaan..
     
  12. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    sorry, maar ik snap niets van de zin, ik snap dat het niet kan, maar daarna snap ik er geen hout meer van.....ff in A.B.N. plz
     
  13. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Jan.. heb je al in je dossier gekeken? dan zie je precies wat je moet doen om wat te krijgen... Enne, ik denk dat je toch eerst beter de campaign kan doen want dan krijg je bij sommige unlockable figuren ook weer andere wapens, en die kan je dan ook live gebruiken.

    Enne Vaag... ik zou het dus ook gewoon even doen. Het is best wel leuk om met een silenced sniper te spelen of een bison 9m.
     
  14. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    ik snap heus wel hoe ghost recon werkt, maar ik snapte gewoon geen hol van die zin, door die kromme zinsopbouw......daarom zeg ik het
     
  15. p1m

    p1m Guest

    ik bedoel dat het geen uren gaat duren voor dat je een wapen geunlockd hebt.
    meestal doe je er een paar keer over (daar kwam die 5 van daan)
    wat macouno zegt is ook waar de OICW kun je alleen unlocken als ej campain doen en er zijn zo meerdere wapens

    advies doe de eerste 20 tasks.
     
  16. J-D

    J-D ICE

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu op 34 tasks :)

    ik ben echt benieuwd naar die desert siege maps..

    en die silent sniper, is zeker niet de moeite waard, het is een kutwapen :p
     
  17. p1m

    p1m Guest

    de silent is goed hij kan meerder kogel achter elkaar schieten en niet elke keer hereladen dat is echt triest
    ik heb nu de eerst 25 af de defends zijn moeilijk
     
  18. keano

    keano Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    alle 50 al gedaan. zitten zeker moeilijke bij maar veel saven helpt dan.

    die silent sniper is een shit wapen, omdat je er perse een headshot mee moet doen anders gaan ze niet dood en als je schiet zien de vijanden je altijd net als met een gewoon sniper geweer.

    echt een topspel alleen ben ik nog nie live maar dat gebeurt binnenkort ondertussen speel ik op de pc wel online.

    alleen met headset en dan nederlands ouwehoeren lijkt me veel gaver
     
  19. p1m

    p1m Guest

    mm dat van de silent is zeker nuttige informatie was ik nog niet achter! thnx
     
  20. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    desert siege maps???

    moet je die ook unlocken he??

    (kweet nog niet zoveel kheb het spel niet zo lang en ik zit nog maar op 14 tasks)
     

Deel Deze Pagina