ik wil wel een keer een potje met je spelen, maar dan moet je wel ff TFO toevoegen aan je lijst.. ben vandaag behoorlijk wat online dus dat moet goedkomen
Ik heb in een engels blad gezien dat er uitbreidingspakket komt van GR. Het was iets met "Islands Thunder" Weet iemand er iets meer vanaf?
Hee kan er iemand mijn uitleggen waarom ik zo goed als nooit een optimatch kan vinden. Kan het zo zijn dat het aan mijn chello of ICS ligt?? Het is voor mijn bijna alleen mogelijk om met een friend te joinen. zijn er meer die problemen hebben met het inloggen?. Grtjs, Salva
Het zou ook aan je upload kunnen liggen. Zo had ik eens bij optimatch een kamer vol games en even later probeerde ik het nog eens en toen vond die helemaal niets, bleek dat er een stuk of 10 mensen op m'n zusjes kazaa aan het uploaden waren. Na geregeld te hebben dat, dat niet meer kon had ik weer een kamertje vol.
Hmmm , ik sluit mijn Xbox direct op mijn kabelmodem van Chello aan , en heb dat probleem nog niet gehad , gebruiken jullie allemaal een Router ??? Als dat zo is begin ik nl. echt niet aan een router .
Morgen krijg ik mijn nieuwe headset van Microsoft, dus kan ik eindelijk weer Live-gamen! (kon eerder natuurlijk ook al, maar dan voelt het net alsof je gewoon tegen bots speelt). Jammergenoeg eerst een week huiswerk maken, maar dan een week om te gaan liven met Ghost Recon en Unreal Championship
Ik haat die Duitsers die niet eens een normale game kunnen hosten en je er voor niets uitgooien!!! Sorry dat moest er ff uit. In t potje daarna had ik ze 30 tegen 15 en 15 en 3 en 1 gebeat dus boeie
die fransen dan!! zit ik in een team met 3 fransen.... alleen maar praten in het frans en niet eens de moeite nemen om het in het engels zeggen....k heb echt een hekel aan die mensen
zo ik heb die game een paar dagen en kan wel wat hulp gebruiken, ahum. Net m'n eerste lessen gehad van SuperZaadje. add me!
yoo ik neem ej wel in de leer op de site van Dutch ghost check de site: http://www.brumbiz.com/gr/gr.asp?
Oké wanneer je chello hebt kun je bijna nooit Ghosten. Namelijk recon wil een ul van 156 optimaal chello beweerd 128 te geven maar de xbox geeft maar een ul aan van 56!. Dit maakt het conecten ontzettend lastig, zijn er meer met dit probleem. Volgens de helpdesk van xbox live ligt het aan de modem, en chello bied grof weg geen hulp tenminste de klootzak die mijn hielp niet, die was zo ontzettend bod!!!. Salva
Hmm , ik heb ook chello maar vrijwel nooit problemen om te connecten , heel af en toe kom ik in de lobby en kies een server en dan blijft het connecting schermpje aan maar connect hij niet , dan haal ik de cd er even uit en er weer in en begin ik weer opnieuw , maar dit komt zeldzaam voor .
Ik heb ook @Home, alleen bij GR heb ik weleens problemen met connection. Bij alle andere spellen zijn er (bijna) geen problemen.
Weet iemand trouwens hoe je de Desert Siege Multiplayer Maps moet unlocken? Moet je alle 50 tasks behalen ofzo? Ik heb tot nu toe 42 van de 50 gehaald.