Ja maar dat mag niet want we mogen geen reclame maken op dit forum he. Nee ik zei het om die Darksquad gast en The Painkillers ff wakker te maken maar blijkbaar weten ze niet wat een PM is ofzo (of ze kijken te weinig op dit froum, dat kan natuurlijk ook)
Tegen wie speel jij eigenlijk. Vaak kom je volslagen strangers tegen met GR. Duitsers, Engelsen, Nederlanders, Belgen en Amerikanen, het maakt niet uit. En over het algemeen zijn ze allemaal bereid om hun werk te doen. Zelfs met volslagen rookies is dit heel simpel. Samenwerken en dan winnen is de grootste kick in een team game. Niet wie de meeste kills maakt. Het is wel leuk als jij dat bent, maar het is niet het belangrijkste. En dankzij de communicator is het ook vrij gemakkelijk om iets door te geven. Er zijn genoeg momenten in een game waar je even snel de map kan oproepen om te zien waar je teamleden zitten en eventuele vijanden. En als je dan je teamgenoten waarschuwt omdat er wat hun kant op komt en daardoor maken ze een kill, dan is het helemaal te gek. Als je gedood wordt kun je snel doorgeven, waar vandaan geschoten wordt en als dat dan opnieuw tot een kill leidt ... Als je zelf pinned down bent en gescheiden van je teamgenoten, dan heb ik nog geen team gezien, dat na jouw roep om hulp niet is komen opdagen als dat mogelijk was. Dus die beschrijving die Locke gaf komt zelfs in de meest gemiddelde games voor. Als je op elkaar ingespeeld bent, zal dat dit ongetwijfeld beter uit de verf komen en er zal altijd wel een Remi (less: Alleen op de wereld) tussen zitten, maar over het algemeen gaat het best aardig. Ben sinds kort lid van de Dutch Ghosts, dus als iemand een game wil spelen, voeg me toe.
Hee heb nou ook GC maar waar kan je je vrienden uitnodigen als je in de lobby bent en waar staan de stats ergens. verder een goeie Live game, maar moet je het spel zelf ook nog uitspelen om meer levels en wapens te krijgen.
Wat voor mannetjes kiezen jullie meestal? met welke kits? Wat zijn voor jullie de beste wapens in zijn klasse? (snipers, Assault rifles, etc) wat is de bereik van de sensors?
Sensoers zien op de kaart in een straal van 40 meter mensen lopen ik neem altijd een RifleFEMALE misschien iets slanker en kogels er langs maar is eigenlijk dom maar oke..! ik neem vaan MP5-SD Sensor's 5.56 Carbine 7.69 Sniper(oid) M89
Ik gebruik vaak een M249!! Kan lekker snel achter elkaar schieten en heeft een magazijn van 200 kogels maar is geloof ik niet zo dodelijk ik vind de MP5-SD wat langzaam schieten, zoomt even veel en het heeft slechts een magazijn van 30 kogels.. Wat zijn voor jou de voordelen van MP5-SD? en wat is eigenlijk het verschil met de MP5? de carbine is kwa eigenschappen veel overeenkomsten met de MP5.... of weet jij de verschillen?
accurater de SD is silencd en de tegen stader ziet geen rode streepen... ik vertrouw op de head shots en niet op RAKA-TAKA-TAKA-TAK-KATA-ATAT- of zo iets hele lichaam vol...
accurater wacht ik zla even een link op zoeken voor je EDIT: link : http://www.brumbiz.com/gr/ghost_recon_weapon.pdf PDF bestand