nee geen nadelen dacht ik..!!! misschien minder vuur snel heid... mar ik gebruikk altijd Single shot of burst kijk 2 post omhoog voor link
Ben dat lijstje ff aan 't doornemen! Maare... hoe zet je het wapen op die verschillende modes? single shot, bust en auto? Ga de volgende keer maar OICW proberen
Push the little black button. Een keer voor burst en twee keer voor automatic en een derde keer voor single shots.
och jaaaaaaaa................. Helemaal vergeten. Hey, misschien kunnen we een keer een potje spelen?
Ja maar met de training leer je de wapens toch niet kennen enzo. Ik zou ook wel eens een overzicht willen zien.
wel, heb acrobat reader edit: gaar nu doet ie t wel. Maja Hoe werken die sensors eigenlijk. Gebruik ze wel eens met de missies maar dan merk ik er nooit wat van.
ik had net een missie'tje met een andere nederlander. En ik kon niet met hem praten terwijl ik wel de hele tijd dat witte knopje indrukte. Maar met Moto Gp kon ik wel met hem praten. hoe komt dit
ik weet niet of deze de moeite waard heb een keer een demootje op de pc gedaan die was wel leuk maar moeilijk ben nie zo op pc games