[Centraal] Ghost Recon & Xbox Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

  1. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem eindelijk ook. k zit nu in de 5e missi, of 6e, misschien ken ik ook wel een keertje een potje meespelen, ik ben trouwens nog 0 keer dood gegaan in de campaing, is het verderop in het spel wel wat moeilijker of niet? voeg me ff toe als je een keertje een potje life wilt spelen.( vanavond ben k er niet, leren voor me exames:mad: )
     
  2. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    1. Htf komt het dat als een room bijv. 6/12 is ik soms niet kan joinen :confused:.
    2. Is het normaal dat het soms zo lang duurt dat andere mensen je horen praten? Soms zeg ik iets en krijg ik pas na 10 seconden antwoord :eek:.
     
  3. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    is er trouwens ook een ranglijst in Gr op live?

    en nog een vraag, is het ook mogelijk om een mannetje te healen, met een medkid of zoiets? ik heb nu een paar mannetjes die wounded zijn dus?
     
  4. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2

    Nope, zou wel lachen zijn maar is imo niet echt nodig.

    Met de singleplayer bedoel je? Mja, gewoon een missie of keertje niet mee laten doen :).
     
  5. p1m

    p1m Guest

    jaje moet ze een missie rust geven... of de missie op nieuwdoen zo dat ze weer gezond zijn
     
  6. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ow ok, k zit nu in missi 9:D, en er is pas 1 mannetje dood. en het lukte ja, ik heb ze ff een missi rust gegeven en ze zij weer beter.
     
  7. p1m

    p1m Guest

    asl er op recruit al een mannetje dood is kun je beter nog maar even oefenen voor dat je aan veteran begint...

    je kunt beter

    Recruit - elite - veteran doen

    een makkelijk dan door bijten en dan weer makkelijk
     
  8. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    heb jij hem dan al op veteran uitgespeeld!!!!!!!!

    ik was daarwel binnen een paar min dood in de eerste level:D

    maar op live kon ik toch wel aardig meekomen, meld me maar aan, mischien kenne we een keer spele.
     
  9. p1m

    p1m Guest

    ja check me sig ik heb alle tasks..
     
  10. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je online met 3 teams spelen?? zo ja ... hoe??
     
  11. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    is deze cool
     
  12. *JeMaDo*

    *JeMaDo* BOEH!!!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eindelijk mijn credicard ontvangen vandaag :) Dus ik ben vandaag ook van de partij op live! :D
     
  13. p1m

    p1m Guest

    nee ja kan online niet met dire teams spelen wat ik wel vreemd vind er staan 4 slots maar worden nooit gebruikt...

    the master lees een review en oordeel zelf
    Jemado add me op live..:D
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik ben net voor het eerst bezig met LIVE. Ik heb het topic doorgelezen, maar damn ik vind helemaal niemand. Is er uberhaupt iemand van jullie nog online!!

    Ik ben nu een paar keer een game tegen gekomen. Probeer ik te joinen: Deze server is niet langer beschikbaar.

    I need help.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2003
  15. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb als ik een game wil joinen erg vaak dat hij gaat connecten en dan 5 min niets doet en dan staat er na 5 min Cannot establish connection. Heeft iedereen dit? en wat kan ik daar tegen doen?
     
  16. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat niet, maar krijg je dat bij quick connect of via een server zoeken???
     
  17. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een waardeloze avond was het gisteren zeg. Ik had helaas maar tijd om even twee potjes te spelen, maar wat ging het slecht zeg.

    Nou is, dat misschien niet heel erg gek, als je tegen TFO en Sgt. Oddball speelt, maar toch had ik een k*tgevoel. Het is zelfs zo erg, dat ik in het tweede potje niet 1 kill heb kunnen maken.

    Dus bij deze dien ik het verzoek in ... blablablabbla ... dit wordt een lulverhaal.
    Ik zou graag binnenkort een rematch willen met Sir White, TFO, Sgt. Oddball, P1M, Cure en PainfulHaVok.

    @P1M: Met welk wapen speelde jij nou?
     
  18. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    dat connecten probleem had ik via server zoeken.
     
  19. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel raar en zelf heb ik er nooit last van...nouja, 1 keertje had ik wel zoiets, en toen was de server uitgevallen....(dat is wel een aardig bekende bug)....maarja...als je 't altijd hebt :confused: misschien kies je te langzame servers??? (krijg je zo'n waarschuwing dat de server boven z'n aanbevolen hoeveelheid users draait?)
     
  20. p1m

    p1m Guest


    ik speel met het Pim aka Kokos wapen


    voor de normale onder on de MP5-SD

    hoezo wou je dit weten??
     

Deel Deze Pagina