1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Ghost Recon & Xbox Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

  1. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ik kom dan niet eens in zo'n server er staat gewoon heel lang (ongeveer 5 min) connecting en dan gaat hij naar terug naar het hoofdmenu.
    Maar als ik ergens in kom zegt hij bijna altijd dat hij boven zijn aanbevolen hoeveelheid draait.

    ik had al gehoord dat het bij sommige mensen ook gebeurde maar bij mij is dat wel erg vaak 2 van de 3 x ofzo
     
  2. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Even een vraagje, bij GR loop ik met de snelheid van iemand die kruipt, als ik buk ga ik nog langzamer en als ik kruip kom ik helemaal niet meer vooruit. Wat is er aan de hand/kan ik ertegen doen :confused:.
     
  3. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    ben je niet toevallig ingezoomt met je wapen?? dan lijkt het net alsof je inderdaad heel traag loopt......|:- 8)
     
  4. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    @RuffRyder: gaat de rest net zo langzaam??? :confused:

    (anders kan 't idd wel zijn wat the JayMaster zegt ;))
     
  5. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat wapen klonk wel stoer. En volgens mij heb je ook een hoge single shot rate.
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Gaat er iemand vandaag nog online. Enne can I join!???
     
  7. p1m

    p1m Guest

    yoo bidle ik ga live en ja ruff anders probeer het eens met een andere contrioller of maak jouwe even schoon..
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Top ik voeg je ff toe aan mijn list. Helaas heb ik geen router!

    cya
     
  9. p1m

    p1m Guest

    ik ehb ook geen router ik kom vanaaf wel online denk ik..

    of ik ag duits leren..
     
  10. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Wie heeft er vanavond zin om een potje ghost recon te doen?
     
  11. p1m

    p1m Guest

    @ AJK sorry jonge ik kan vanaaf niet komen ik moet duits leren
     
  12. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    2 Darkmaster: Vanaf een uur of 21.00 ben ik dr ook. Speel net drie dagen, dus zet me maar in je list, kun je aan je score's werken...;-)
     
  13. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Jongens, ik had gisteren weer mijn dag. ??? Ik bedoel het lukte weer.

    Het was weer leuk met Cure, Sgt. Oddball, PainfulHavok, Tschaikovsky en die Engelse gasten. Bedankt voor een paar relaxte games.

    Tschaikovsky: Hoe ik jou schoten in de Airbase overleeft heb, zeg? Ik zoomde in, ik opende mijn map en zoomde daar nog op in, ik haalde alle knoppen door elkaar en uiteindelijk wist ik je toch nog neer te krijgen.
     
  14. Lourens

    Lourens aaaaaaaiiiiiiiiiiiii

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Dschadir, ik had me gister ook weer vermaakt... ach ik vermaak me altijd wel, da's géén probleem.
    Ben nu ook lekker tussendoor steeds bezig met mijn missies en dat gaat ook lekker. Heb er nu 9/50...

    -Cure 4 the Itch-
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    no problem,

    Ben Darkmaster NL en nog een paar tegengekomen. Alleen mijn &*$% mic werkte niet!!

    Hoezo niet?? Kun je hier eventueel lezen: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=25180

    Hoop dat het opgelost is met de nieuwe disc.
     
  16. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Owwww....jij bent Bidle!!! vandaar dat we je niet hoorde :eek: vond 't wel tof om je neer te maaien gister ;)

    _O_
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    En bedankt he!! :)

    Maaar...ik wil nog een keer als ie zometeen werkt dan!! Ik was gister echt alleen bezig met die klote mic. Eruit halen er weer in doen, weer de instellingen checken. Dus met andere woorden..... Bring it on!!

    Ik voeg je gelijk ff toe aan me list!? oke?
     
  18. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik had 't door, want je ging ook telkens weg enzo....ja, voeg me maar toe....(ik zit op stage, en ik heb een leven, dus eigenlijk ben ik alleen ma t/m wo avond echt actief of live!)
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Is goed. ik heb ook een leven. Alleen damn, begin zo langzamerhand echt verslaafd te worden.
     
  20. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik probeerde gisteren de quick mission 010 om de 5.65 ofzoiets Carbine te unlocken, maar dat gaat niet gemakkelijk. Je moet een groep tanks in leven houden, maar die rijden je gewoon voorbij.
    Dus worden ze kapot geschoten voor jij er wat tegen kan doen. Ik doe natuurlijk iets fout, dus ik probeer het straks maar weer.
     

Deel Deze Pagina