ik kom dan niet eens in zo'n server er staat gewoon heel lang (ongeveer 5 min) connecting en dan gaat hij naar terug naar het hoofdmenu. Maar als ik ergens in kom zegt hij bijna altijd dat hij boven zijn aanbevolen hoeveelheid draait. ik had al gehoord dat het bij sommige mensen ook gebeurde maar bij mij is dat wel erg vaak 2 van de 3 x ofzo
Even een vraagje, bij GR loop ik met de snelheid van iemand die kruipt, als ik buk ga ik nog langzamer en als ik kruip kom ik helemaal niet meer vooruit. Wat is er aan de hand/kan ik ertegen doen .
ben je niet toevallig ingezoomt met je wapen?? dan lijkt het net alsof je inderdaad heel traag loopt......
yoo bidle ik ga live en ja ruff anders probeer het eens met een andere contrioller of maak jouwe even schoon..
2 Darkmaster: Vanaf een uur of 21.00 ben ik dr ook. Speel net drie dagen, dus zet me maar in je list, kun je aan je score's werken...;-)
Jongens, ik had gisteren weer mijn dag. ??? Ik bedoel het lukte weer. Het was weer leuk met Cure, Sgt. Oddball, PainfulHavok, Tschaikovsky en die Engelse gasten. Bedankt voor een paar relaxte games. Tschaikovsky: Hoe ik jou schoten in de Airbase overleeft heb, zeg? Ik zoomde in, ik opende mijn map en zoomde daar nog op in, ik haalde alle knoppen door elkaar en uiteindelijk wist ik je toch nog neer te krijgen.
Ja Dschadir, ik had me gister ook weer vermaakt... ach ik vermaak me altijd wel, da's géén probleem. Ben nu ook lekker tussendoor steeds bezig met mijn missies en dat gaat ook lekker. Heb er nu 9/50... -Cure 4 the Itch-
no problem, Ben Darkmaster NL en nog een paar tegengekomen. Alleen mijn &*$% mic werkte niet!! Hoezo niet?? Kun je hier eventueel lezen: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=25180 Hoop dat het opgelost is met de nieuwe disc.
En bedankt he!! Maaar...ik wil nog een keer als ie zometeen werkt dan!! Ik was gister echt alleen bezig met die klote mic. Eruit halen er weer in doen, weer de instellingen checken. Dus met andere woorden..... Bring it on!! Ik voeg je gelijk ff toe aan me list!? oke?
ja, ik had 't door, want je ging ook telkens weg enzo....ja, voeg me maar toe....(ik zit op stage, en ik heb een leven, dus eigenlijk ben ik alleen ma t/m wo avond echt actief of live!)
Ik probeerde gisteren de quick mission 010 om de 5.65 ofzoiets Carbine te unlocken, maar dat gaat niet gemakkelijk. Je moet een groep tanks in leven houden, maar die rijden je gewoon voorbij. Dus worden ze kapot geschoten voor jij er wat tegen kan doen. Ik doe natuurlijk iets fout, dus ik probeer het straks maar weer.