1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Ghost Recon & Xbox Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

1. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    eej bij multiplayer he. als je dan in de lobby bent en je ziet die dingen die je aan kan klikken als je die wilt gaan spelen. snap je?
    en daar onder staan dan de tijden: "Playing 10.52" ik noem maar een voorbeeld. hoe weet je nou of ze nou 10.52 minuten bezig zijn of nog moeten spelen??? dat is tering irritant. daar heb je dus niks aan. weet iemand hoe je kan weten hoe lang ze al bezig zijn of hoe lang ze nog moeten?

2. Dschadir

Dschadir DG meeting addict

Leuk Bevonden:
    1
    Voor zover ik weet, zie je altijd een timer aflopen, die de nog resterende tijd aangeeft.

3. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    nou let maar eens op. dat is jammer genoeg bij mij bijna elke keer verschillend. de ene keer loopt ie op andere keer af. dus ik weet het nooit en is toch wel fijn om te weten hoe lang een spel nog duurt of hoe lang ie bezig is.

4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Klopt ligt volgens mij aan de instelling. Je kunt het altijd ff checken bij de knop "INFO SERVER". Daar kun je het zien (daar vind je alle instellingen van de betreffende game)

cya

5. p1m

p1m Guest

duh als jij op loopt is er geen tijds limit en als hij af loopt is er een tijdslimit..

6. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het als volgt opgelost: neem 3 mensen ipv 6. Hiervan deel je bij 2 die raketlanceerder toe "M136" of zoiets en 1 met die OICW of een sniper. Je gaat VOOR de tanks uitlopen en schiet zo iedereen dood en de tanks toch wel ! Misschien niet de juiste oplossing maar wel makkelijker. En veel saven ! dan kan je halverwege gewoon nog een keer proberen.

p.s: ik heb er inmiddels 15 !

7. p1m

p1m Guest

je loopt emt alpha mee met de tanks en met bravo stuur je anar het palijs en dan naar links en naar de kathedraal dan ondertussen ga je met aplha langs de UT en dan naar de kathedraal en dan zijn de tanks vrij..

8. Lourens

Lourens aaaaaaaiiiiiiiiiiiii

Leuk Bevonden:
    0
    Yo witkees, dat was een goede tip... ik probeerde ook steeds vooruit te lopen, met 2 teams en routeplanning... maar op 1 punt kwam ik dan in de knoop met de vernietiging van de tanks!
    Dus net idd maar 1 team, 3 poppetjes (demolition), en het ging echt waanzinnig goed!
    POW camp daarna was echt een eitje:9
    Nu dus 11 tasks

9. p1m

p1m Guest

bij 14 mountain moet je eerst de tanks laten gaan daar na zelf gaan...

10. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Wat krijg je als je alle 50 tasks hebt behaald?

Heb tot nu toe 49 (Yessss!!!!!):)

11. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Afgezien van hetgene wat je met de taak unlocked niets behalve een ander icoontje op je hoofdmenu (van je dossier).

12. p1m

p1m Guest

tja ik had me eiglijk ook wel op een filmpje of zo verheugd maar ik gehaald

Unlokced: defend for M01

jee general je krijgt eigelijk niks behalve een goed gevoel van dat-heb-ik-toch-weer-even-mooi-gedaan.

13. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik weet het wel als ik in de game zelf zit maar ik wil het in de lobby al weten. anders moet ik de hele tijd een game openen en dan zie ik pas hoe lang het nog duurt. en dan zou ik weet terug naar de lobby moeten en nieuwe games zoeken en dan kan ik pas weer een andere game zien. ik ben nu wel eens een half uur bezig om een game te vinden die bijna afgelopen is of zo. daarom speel ik het spel bijna nooit meer omdat het zo klote gedaan is. die live integratie van GR.

14. p1m

p1m Guest

probeer vrienden te zoeken die ook gr spelen en dan die joinen doe andere opti-match daar staat de tijd ook bij

15. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, daar staat wel een tijd bij.
    maaaaar
    daar gaat het nu juist om. als er staat 4.30 of zo dan weet je niet of het nog 4.30 minuten duurt of dat de game 4.30 minuten bezig is. dat was mijn vraag nou juist. en als je wilt weten of het achteruit loopt of vooruit telt dan moet je eerst de game openen en dan zie je de teller lopen. niet in de lobby snapt iemand me??

dan heb je die game geopend en dan zie je de teller en dan blijkt bijvoorbeeld dat ie pas 2 minuten bezig is dus dan kan het nog wel een tijdje duren voordat je pas mee kan doen en dan moet je weer uit de game, en dan weer optimatch en dan ga je pas weer naar een lobby waar games en tijden bij staan. en zo kan je wel eens een half uur bezig zijn voordat je eindelijk een game hebt.

maar ik neem aan dat er een manier is om al in de lobby te zien hoe lang een game nog duurt of hoelang die bezig is.

16. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Een goeie tip: gewoon ff wachten.;)

17. p1m

p1m Guest

aaa dan moet je een game uitzoekne met JOINING

18. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    lijkt me logisch, maar ik speel nu best lang, maar heb nog geen een keer een van jullie gezien, zijn jullie verstoppertje aan het spelen ofzo? add me maar ff aan je friendlist, k ben nu wel een waardige tegenstander.

19. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar als er geen joining bij zit dan zou ik wel graag willen weten of je bij degene waar playing bij staat hoe lang die playing game nog duurt totdat je kan joinen. of lijkt niemand van jullie dat hier handig????

snapt niemand mijn vraag??

20. keano

keano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    staat ook bij hoelang ze nog moeten spelen.

enige probleem hierbij is dat het nooit klopt.
    staat er 1 minuut zijn ze net aan een nieuw spel begonnen van een kwartier. je kunt het beste als er alleen playing staat voor kiezen voor een spel dat nog een minuut of 7 duurt

Deel Deze Pagina