bij de singleplayer heb ik een cheat geunlocked "de chickenmode cheat" kan iemand mij vertellen wat dit doet?
Clanloze GR gamers die 'strictly 4 fun' samen met anderen willen gamen kunnen zich melden bij de Dutch Ghosts http://www.brumbiz.com/gr/ Cu online
Even tussendoor.. ik verwacht zeer binnenkort Ghost Recon van Microsoft. dus voeg me toe!!! Gamertag 1: FreaX Gamertag 2: ErroX
Ik heb vandaag ook live binnen en ghost recon heb ik al maar ik heb nog geen nl gezien. mijn tag is SATU
Wordt dit spel nog veel gespeeld online? Ik wil namelijk een spel waarbij de rondes iets langer zijn dan andere shooters/racers en een tactical shooter lijkt me dan een goede keuze. Dat online in teamverband principe (met headset) klinkt in ieder geval goed, maar ja, als je dan 15 minuten online moet wachten tot je een game kunt meedoen is ook niet echt wat... Kortom: overtuig me ns
Ik was eigenlijk van plan binnenkort weer eens Ghost Recon te gaan spelen.. Hoewel dat 'van plan' bij mij altijd wel blijft bij het 'plan'
mmm ik speel elke avond nog GR. het blijft gewoon leuk en dan natuurlijk de clan-matches via teamcompete.com he
Gezocht Ghost recon Die hards Ik zoek een aantal gasten die serieus GR willen spelen over live. mission mode en dergelijke die echt als team willen spelen. ik speel veel ghost recon online, maar t komt er nooit echt op neer om als fire teams te werken iedereen doet meestal maar wat, dus daarom ben ik opzoek naar een paar gasten die als een soort clan' willen spelen. geen echte clan met verplichtingen met clans wars ect. maar voor de fun laat iets van je horen of add me op live Indi D
ik zet ergens rond 20 30 een room op. live: Indi D - favorite wapen SA 80 - favorite level Battlefield welke tactical shooter willen jullietrouwens gaan halen met SWAt global blaat , rainbow 6 en island thunder op komst weet ik nog niet welke. island thunder schijtn goedkoper te worden dan een reguliere game maar rainbow six er ook best mooi uitziet. zoizo met een wapen in beeld ziet t er nogal levendiger uit enzo. wat is jullie mening ?
Ik heb hem sinds vandaag ook. Geruild tegen Mechassault, welke enigzins tegenviel. Coop GR is dikke pret. Heeft de singleplayer enig invloed op het multiplay gebeuren? Dus meer wapens, andere karakters?
Zeker wel.......alles wat je in de single-mode unlock, dat kan je dan gebruiken in het multiplay mode (wapens, maps, etc etc).
ah, da's wel vet. Maar eens goed leren hoe ik het team kan verplaatsen enzo. KAn ik de campaign mode naar behoren doorwerken.
Ghost Recon op Xbox LIVE! Speelt zo fantastisch door de voicechat. Zoals, "Cover me, i'm going in", heel handig!!!!
hmzz. wel jammer dat je je soldaten niet individueel kunt instrueren. Zou erg fijn zijn om een mooie verdedigingslinie op te bouwen. Ach ja, kunt niet alles hebben he? Ccop online is vet trouwens.. alleen jammer dat er maar zo weinig servers zijn.. erg vaag.
omdat team veel leuker is denk ikis ik gebruik co-op alleen als ik met een maat ga trainen met de silenced sniper(slechtste sniper dus het best om mee te trainen)