Volgens mij worden die dingen wekelijks gereset.....oftewel 't is doelloos om aan je stats te werken.
Precies wat je zegt Oddball.... Ik was er eerst nog veel mee bezig met me stats... Maar nou ben ik al een paar dagen niet online geweest met Ghost Recon
Het was voor mij eerst ook een onaangename verassing om te zien dat mijn stats waren verdwenen. Ik denk toch dat het beter is. Nu heb je tenminste een kans om weer op te klimmen als je even geen tijd hebt om te spelen. Positief is ook dat je gemiddelde niet meer beïnvloed wordt door een slechte dag. Ook wordt de competitie spannender doordat we door training allemaal beter worden. Van mij mogen ze het zo houden.
morgren krijg ik waarschijnlijk danb eindelijk GR.. ik ben beniewd, ik heb de OXM demo disc al helemaal kras-gespeelt bij wijze van spreken
moet je eens kijken wie er in die top 10 bij de snipers staan. het zijn bijna allemaal co-op cheaters daar kan je jezelf toch niet mee vergelijken?
@The Dark Prince Ik speel GR nog niet zo lang. Hoe zit dat met die co-op cheaters. Ik sniper ook vaak... maar ben geen camper. Het is soms vervelend dat niemand van z'n plaats komt. Dan heb ik het wel gezien. Er moet wel wat actie zijn...
[gr] Heeyz, K heb Ghost Recon van een vriend geleend, maar het irritante is dat als ik ermee op live ga vind die geen 1 game vindt :{ Ik heb nog amper singleplayer gespeeld maar heb wel een volledig uitgespeeld dossier savegame gehad dus dat is het ook nie denk. Help me!
De laatste tijd speel ik GR IT regelmatig. Mijn vorige vraagstelling (zie hierboven) is niet meer van toepassing. Ik heb ondertussen al wat vreemde ervaringen opgedaan. Bijvoorbeeld toen ik aardig in de game zat werd ik ineens van meerdere kanten aangevallen door spaans sprekende personen. Ik verstond geen .. ... van hun onderlinge communicatie. Verder kom je combinaties tegen bijv. een sniper met een back-up die elkaar ook regelmatig neerschieten voor de score (denk ik). Wat is jullie ervaring? Verder vindt ik dat de score-reset toch te vaak gebeurd... mag van mij een iets langere periode tussen zitten.
Ik speel net weer het spel op live (island Thunder). Denk alweer 6 maanden geleden en wat zie ik? 12 extra maps om te downen..... Ubisof begrijpt waar content download voor dient Het is wel fucking pittig op elite, bij levels waar mannekes jouw positie bestormen. Maar des te meer uitdaging
Ik heb net Ghost Recon ff geprobeerd, maar volgens mij lagte de hele zooi bij elkaar... Ik schoot de hele tijd een mannetje dood, maar die ging dus niet dood... Verder werd ik van alle kanten geraakt, maar er stond niemand en ineens toen al die mannetjes dood neervielen kreeg iemand heel anders de kills en viel ik daarna dood neer xD
Lag is inderdaad vervelend bij GR. Dan schiet je heel je magazijn leeg en gaat ie maar niet dood, hij schiet een kogel en je bent weg. Heb een keer een erg potje gespeeld tegen een paar zielepietjes. In trainingslevel gingen ze voor de deur en boven bij de ramen staan wachten totdat je respawnde na je dood (je kwam steeds op dat stukje terug), dus was je al dood voordat je je kon bewegen of omdraaien. Werd dat zielige gedoe zo ziek dat ik (en anderen van het team vast ook) niet meer respawnde.