Hoe hebben jullie eigenlijk die spelmodes unlocked?! ik ben begonnen in M15 elite firefight met J. Stone en een silenced sniper, maar ik kan echt geen stand houden. Ten eerste moet je een headshot geven wil die gast dood zijn en je kunt je nergens echt geod verbergen dan achter de hoek van een gebouw. Ook wordt je al heel snel vanachter dood geschoten terwijl je de groep voor je nog niet hebt uitgeschakelt. De game modes die je unlocked kun je die ook offline multiplayer spelen?
bij begin schiet mer een geweer dus lok ze.. dan gaan je achter eht begin pun de lui op wachten duurt zo'n 15 min.. dan ruk je op naar die friendly-soldier-place-in-campaing plek en daar zijn de laaste
Ik vind het jammer dat je geen rank hebt bij Ghost Recon. Je speelt nu zonder doel en je kunt niet mensen zoeken op niveau. Maar verder vind ik het een topspel (met Live dan).
ja dat is weer minder maar je kan dan beter op gewonnen of verloren matches doen want dat vorige is niet echt een maatstaaf
jullie hebben echt mazzel nu al live ik moet og 2 weken wachten want ik heb wee reen proefwerk week maar ik wel ff een paar vragen kan je je rank zien op die scorelijst en hoe kan je servers vinden dan werkt dat netzoiets als op de pc je klikt op een of andere knop en dan zoekt ie ze allemaal? en ik dacht dat er geen lag zou zijn omdat er alleen maar snelle verbindingen waren en die patch als die mislukt is dan gelijk je hele spel verkloot?
patch is niks mis mee hij zoekt best snel vind ik min 5 sec max 30 sec er zijn geen scorebords dat is erg jammer
Heb je bij andere spellen wel scoreborden? Want bij Ghost Recon heb dit niet. Hoe kan je die patch downloaden bij Ghost Recon?
Ik ben morgen als alles goed gaat Live, dan zal ik wel zien of jullie enige skills bezitten Nee ff serieus het lijkt me echt supergaaf om met jullie te team-uppen maar dat zien we dan wel weer, ergens deze week
Xguus, ik zal je wel even een friend invitation sturen als ik het niet vergeet. Dan kunnen we elkaar makkelijker vinden. - Locke
Ghost Recon Ghost Recon is cool. en ik hou niet eens van oorlogs / soldaten games. maar de multiplayer is echt vet cool man. niet als een kip zonder kop rond rennen en knallen. maar gewoon lekker sneaky,en je moet serieus denken als je wilt winnen. maar t is erg cool om op je buik onder een bosje te schuilen,om vervolgens een paar terroristen overhoop te knallen terwijl je met je teammembers de volgende strategie bespreekt. ik was zelf altijd erg verslaafd aan quake3 online. Unreal op de xbox is ook cool, Maar ghost recon vind ik echt de shit man,je krijgt een beetje het sam fisher gevoel online zeg maar. ik heb xbox live nu een week. en ik zie eruit als een zombie uit resident evil. zwaar slaap tekort Xlive is echt verslavend man
Tja, was afgelopen nacht toch ook weer redelijk laat geworden. Dan zit je een beetje te staren naar het scherm 'is dat een vijand of niet?' en boem! daar lig je weer. - Locke
GR Rulet BIG time op Xbox Live. Ben helemaal verslaafd, vooral aan de single plays in sniper mode. Verstoppen, schieten, wegwezen en opnieuw. Of lekker met granaten naar elkaar gooien. Whehehe...