1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Gratis game aktie maart 2004

Discussie in 'Games' gestart door dendemen, 1 mrt 2004.

1. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Jongens, please. Een "trailkaart" is waarschijnlijk een abonnement op de NS, maar heeft niets met de Xbox te maken. Misschien kun je "trailkaarten" bij de Padvinders krijgen.

Bij de Xbox games kreeg je tot voor kort wel zgn "trial" kaarten, en "trial" is een engels woord dat zoiets als "uitproberen" betekent.

Dus niet meer over spoorzoeken schrijven, hè?

2. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Tsjonge jonge.
    Kort lontje?
    Trial kaarten dan,... wil me nergens mee bemoeien hoor, maar kan je niet beter je energie en tijd als mod steken in het beantwoorden van hele normale en gerichte vragen i.p.v. te gaan lopen woorden ziften.
    Sorry hoor maar hier krijg ik een beetje een slappe z@k van.

3. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    in de voorwaarden stond LETTERLIJK dat het niet van toepassing was op proefabonementen.

4. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Daarstond volgens mij dat het niet van toepassing is als je met een proefabonement iemand aan probeert te melden.Dit is niet het geval, ik heb zelf nml. wel een jaarabonement.Alleen heeft m'n maat zich aangemeld met een trialcard.

Waarschijnlijk kan ik inderdaad fluiten naar die game.
    Dat is dan jammer maar helaas.Ik was toen ( 01-03-2004 ) gewoon benieuwd.Dus vandaar mijn post.

Laatst bewerkt: 17 apr 2004
  5. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Euh... De letterlijke tekst impliceerde dat je zelf niet een trial-abbo mocht zijn ("de deelnemer"), maar er werd niets gezegd over de persoon die door jou aangemeld werd.

Maar de bedoeling van het verhaal was m.i. wel overduidelijk. Natuurlijk wilde men alleen maar nieuwe abonnee's laten meetellen die een "echt" abonnement namen.

Als je er een advocaat op zet zul je het wel kunnen winnen, maar ik denk dat rechters geen zin hebben om een zaak voor 5 tientjes te behandelen. En terecht! ;)

6. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    aah kut dan loop ik dus drie spellen mis:mad:

7. Shorty

Shorty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik heb het wel "eerlijk" gedaan.. maar nog steeds niets ontvangen? komt dat nog?

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mierenneuker:+ :{

Je moet het nog wel krijgen, voor 1 mei althans.. als je dan nog niks hebt gehad moet je even mailen of bellen. ik heb bv ook nog niks gehad.

9. Shorty

Shorty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus het is zeker dat ik IETS krijg?

10. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    wat versta je onder ''eerlijk''?

11. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hij bedoelt dat hij een echt jaar abo heeft genomen in plaats van een trial denk ik.

12. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Hij bedoelt natuurlijk dat zijn VRIEND een jaar-abbo heb genomen, en hij hem heeft aangemeld ;) (lijkt me de meest eerlijke manier)

13. Shorty

Shorty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies.. zo heb ik het dus gedaan (een 12 jr abo gekocht) en is het dan zeker dat ik een game krijg?

14. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Als je je daar met hetzelfde email adres hebt opgegeven wel ja. Ik heb voor een account voor m'n vriendin dezelfde CC gebruikt als voor de mijne, en dat is goed gegaan. Nouja, goed, ik kreeg Amped 2 ipv PGR 2.

15. Shorty

Shorty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ohwjah tx voor de reply's..

16. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Zijn er eigenlijk mensen die wel op de juiste manier hebben meegedaan met deze actie en nog steeds geen game hebben ontvangen? Ik heb namelijk een vriend die een starterskit kocht zich laten aanmelden (nadat ik zijn E-Mail adres had ingevoerd bij ilovelive) maar nog steeds heb ik de game niet ontvangen......

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    12 jaar:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :+

18. Shorty

Shorty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja lang he ;).. maar ik heb ook nog geen game ontvangen.. iig een vriend van me.. dus je ben niet de enigste.. misschien zo ff mailen.. :'-(

19. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    nog 8 dagen:)

20. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook nog steeds niets ontvangen. Ik had mezelf aangemeld. Trouwens, als je iemand aanmeld dan hoef je toch niet persé zelf live te hebben? Want je moet wel je eigen email invullen, maar dat hoeft toch geen adres te zijn die al bij ms staat ingeschreven bij live?

Deel Deze Pagina