1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Gratis game aktie maart 2004

Discussie in 'Games' gestart door dendemen, 1 mrt 2004.

1. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ja... dat moet wel. Zie de voorwaarden ergens in deze thread.

Ik wel alles volgens de regels gedaan en ook nog steeds niets ontvangen. Bah :mad:

2. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    fuck, ik had met dat adres dus een trial. dagdag spelletje...

3. Shorty

Shorty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Je hoeft GEEN live te hebben om een vriend te kunnen aanmelden. Zoals in de voorwaarden staat vermeld: 'Voor het opgeven van een vriend(in) is geen aankoop noodzakelijk' GEEN aankopen verplicht dus! Voor meerdere interpretaties mogelijk is alleen de laatste regel: 'Deze aanbieding is niet beschikbaar voor mensen met een proefabonnement op Xbox Live' Logischerwijs wordt dat dus dat je vriend dus een jaar abbo moet hebben, en geen trialkaartje.

5. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    aanbieding is niet beschikbaar voor mensen met een proefabonnement op Xbox Live'
    bedoelen ze daar niet mee dat degene die iemand anders vraagt geen 2 maanden trial mag hebben, dat haal ik eruit

6. Barbatruuk

Leuk Bevonden:
    2
    aaaaaaah. dus ik hoor wel mijn spel te krijgen?!? mooi:)
    nouja, dan maar afwachten

7. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ja, het woord 'mensen' is voor twee uitleggen (:confused:) vatbaar natuurlijk, maar aangezien ik geen games heb ontvangen waarbij ik een trial heb gebruikt zal het wel de meest logische verklaring zijn dat je vriend een jaarabbo moet nemen en geen trial

Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  8. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou, als een spel 500 euro zou kosten dan zou mijn advocaat een feestje gaan vieren. (Maar voor 50 euro is het niet de moeite waard).

De aanbieding wordt overduidelijk gedaan aan mensen die iemand aanmelden. Dus niet aan de nieuwe abonnee, maar aan de aanmelder!

Als er dan staat "Deze aanbieding is niet beschikbaar voor mensen die {...}" dan slaat dat overduidelijk op de persoon aan wie de aanbieding gedaan wordt, en dat is de aanmelder en niet de nieuwe abonnee.

Kortom: Strikt genomen staat er helemaal niets over de nieuwe abonnee, maar staat er dat de aanmelder ofwel een volwaardig abonnement moet hebben, ofwel helemaal geen abonnement (want een aankoop is immers niet verplicht...). Het bekende probleem van Microsoft is dat ze een vertaalafdeling hebben die buitenlandse voorwaarden tracht te vertalen zonder inhoudelijk te kijken wat ze nou eigenlijk schrijven. Microsoft zou eens moeten overwegen om ook nederlandse juristen naar zo'n tekst te laten kijken... {...}

Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  9. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap hem helemaal. Het blijft idd op zn zachtst gezegd vreemd, maar ik denk niet dat ze die regel bedoelen zoals die er letterlijk staat (vertalen blijft lastig he ;)). Deze regel lijkt me toegevoegd om misbruik van de actie te voorkomen (de rechter let overigens niet alleen op letterlijke tekst, maar kijkt ook naar de strekking van de regels), dus het leek mij de redenering die MS zou toepassen. Aangezien er (hopelijk) geen rechter voor dit soort onbenullige zaken opgetrommeld kan worden kan een schikking buiten de rechtzaal hier misschien wel van toepassing zijn. Dus als er iemand rechten heeft gestudeert, die mag mij wel even komen helpen hoor, misschien een collectieve actie ofzo? ;) (Misschien iets voor Radar??)

Laatst bewerkt: 28 apr 2004
  10. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    ik denk dat radar dit alleen niet zo serieus neemt

11. Barbatruuk

Leuk Bevonden:
    2
    In mijn geval heb ik me dus aangemeld met een adres waar een trial abonnement op staat. Hier heb ik het dus over de aanmelder. Ik heb nu dus geen recht op mijn spel, maar dat had ik wel gehad als ik helemaal geen abo had gehad of een volwaardig abo. Dat is een beetje scheef, niet waar?

12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Inderdaad. Ik ben er dan ook van overtuigd dat MS de voorwaarden anders bedoeld heeft dan wat er staat; en dat ze dat toepassen wat ze bedoelen en niet dat wat er staat.

Je zult er dus achter moeten komen wat ze nou precies bedoeld hebben met die rare voorwaarden, en daar kom je volgens mij alleen maar achter door een email naar MS te sturen of de helpdesk te bellen. Als je de helpdesk belt acht ik echter de kans groot dat de helpdesker die je aan de lijn krijgt zijn persoonlijke mening gaat geven ipv het standpunt van de afdeling die aan deze aktie uitvoering moet geven. Daar schiet je in dat geval ook niks mee op.

Laatst bewerkt: 28 apr 2004
  13. Barbatruuk

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat ik maar een lief meeltje aan die mensen ga sturen

14. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik wacht nou ook al dik 2 maanden man.
    Egt lullig en die ene heeft egt een jaar account en zeker weten goed opgegeven zelfs 2 keer geloof ik hehe...

15. Shorty

Shorty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik ga vandaag dus een mail sturen, moet die mail in het engels of in het nederlands? het mail adres is dacht ik engels..

16. Barbatruuk

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk Engels. Het adres is supxbxen@microsoft.com. Ik ga er zo ook maar een schrijven. Hopelijk zijn ze aardig voor me...

17. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga ook maar een mailtje sturen, heb ook nog steeds niks ontvangen...

18. Rodger Young

Leuk Bevonden:
    5
    :'-(

*denk dat dit genoeg zegt

19. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Heeft al iemand een reply gekregen op zn mailtje? Ik namelijk nog niet en ik wordt er echt een beetje zenuw8ig van :{

20. Barbatruuk

Leuk Bevonden:
    2
    nop, nog geen reply...bitches....

Deel Deze Pagina