[XOne] [Centraal] Gratis game aktie maart 2004

Discussie in 'Games' gestart door dendemen, 1 mrt 2004.

1. jeroenvdm

jeroenvdm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van het weekend helpdesk gebeld, want nog steeds geen spel gekregen. Ik had een vriend op gegeven en hij mij (allebei met starterkit). Mijn vriend heeft het spel wel gekregen.
    Helpdesk zei dat ik er geen recht op had, omdat je Live moest hebben om iemand op te kunnen geven. Na 45 minuten (gelukkig gratis) aan de lijn gehangen te hebben, had ik hem ervan overtuigd dat ik wel recht op een spel heb en zou hij zijn supervisor proberen te overtuigen.
    Dit is hem gelukt, dus als het goed is kan ik binnenkort eindelijk PGR2 (net voor ie Classic wordt) spelen. *)
    Tenzij het spel niet op voorraad is, want dan krijg ik tegoedbonnen van Mediamarkt (landelijk gevestigd maar op 80+ km vanuit Nijmegen)... 8)

2. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Talking about oude koeien uit de sloot halen..

MS moet nog steeds mij een spel opsturen, en 7 telefoontjes in 3 maanden hebben nog niets opgeleverd....

GROMMMMMM
    Ze zeggen dat ik me ineens TE vroeg heb aangemeld ?!
    en ik ging net mijn mail checken (ben 3 dagen weggeweest) is mijn Hotmailaccount weg .... en daar stond bewijs in van mailtjes die ik van actie kreeg.

DAMN lijkt wel in scene gezet, maar het is echt waar !!!
    straks zou MS bellen..... *wacht af*

3. Ghostkiller14

Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog steeds nix gekregen...
    en toch was ik redelijk snel erbij d8 ik...

*denkt na*
    Van de week maar is helpdesk bellen....
    *klaar met nadenken*

4. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien of er binnenkort weer een aktie komt, net als nu in Amerika...

Deel Deze Pagina