1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Gratis game aktie maart 2004

Discussie in 'Games' gestart door dendemen, 1 mrt 2004.

1. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij bedoelt hij dat je ook jezelf aan kutn melden al heb je allang live, maar volgens mij werkt dat niet, aangezien je je dan niet opnieuw aanmeldt met een bep. email (zie voorwaarden)

Maaruhm, even terugkomend op mijn vraag: Is deze actie bij alle winkels van toepassing, of moet je er naar vragen of?

Laatst bewerkt: 5 mrt 2004
  2. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    En als ik iemand aanmeldt en druk op preview staat er dat hij verzonden is en kan je niet terug, is hij dan ookverzonden of?

3. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    @tigerstyle: Ik heb dat ook gehad, met preview wordt hij verzonden, en de mail is toen ook aangekomen.

4. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Thnx, maar dan heb ik naar 2mensen 2x hetzelfde mailtje gestuurd, terwijl er stond dat dat niet kon:confused: En nog belangrijker, 2x een ander spel ingevuld.. :confused: Microsoft zou echt even bevestingsmailtjes fzow moeten gebruiken.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2004
  5. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Maarre, als ik m'n abbo verleng met een jaar dan hoor ik toch ook een spel te krijgen? Of ze nou een nieuw iemand op xbox live krijgen of iemand die al op xbox live is en het met een jaar verlengd... :\

6. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    @Tigerstyle
    Een volledig bevestigingsmailtje met alle gegevens erin zou inderdaad makkelijker zijn, dan weet je wat je hebt ingevuld. Ik heb zelf overigens ook een bevestigingsemail gehad.

Er staat dat wanneer een persoon door meerdere mensen is aangemeld, alleen de eerste aanmelder een game zal ontvangen. Wanneer jij zelf dus meerdere keren iemand aanmeldt, zal de eerste tellen.

@kaliet
    Ze kijken in de database naar nieuwe leden. Als je je oude gamertag opzegt en zelf een nieuwe neemt zou het denk ik wel werken. Desnoods gebruik je voor de zekerheid tijdelijk een ander hotmail adres daarvoor.

7. Eggy

Eggy I am the eggman

Leuk Bevonden:
    0
    Degene die mij heeft aangemeld heeft ook nog geen mail gekregen... vreemd

8. ktulu(sr)

ktulu(sr) oeiiiiii!!!!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heefd iemand ook deze mail gekregen toen je jezelf als vriend
    registreerde met een nieuwe starter kit?

Hoi Pascal,

We zijn nog niet klaar! Het moeilijkste moet nog komen, namelijk ervoor
    zorgen dat één van je vrienden zich ook echt aanmeldt! Het komt nu
    allemaal op jouw overredingskracht aan. Jij weet hoe geweldig Xbox Live
    is, dus vertel dat maar aan je vrienden!

Eén ding is zeker, als jij ervoor zorgt dat één van je vrienden zich
    aanmeldt, zul je daar later ook nog van profiteren!

Het Xbox Live Team

Heb wel een andere email gebruikt om te registreren
    beetje vaag.
    Hoop dat het nog wel lukt hehe.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2004
  9. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is de mail de degene krijgt die de aanmelding doet voor de actie.

10. ktulu(sr)

ktulu(sr) oeiiiiii!!!!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar heb verder geen andere mails gekregen dat het is gelukt ofzo wel beetje vreemd.
    Nou ja afwachten daan maar.

11. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg nog steeds geen mail ... nu maar hopen dat het vóór volgende week wel werkt want dan ga ik .. ehmmm ik bedoel mn goede vriend zich aanmelden met een nieuwe gamertag op live (eerst trail en die upgraden met starters kit)

12. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    ik wil ook van deze actie gebruik gaan maken, heb alleen 1 vraagje:

moet ik mijn huidige account dan af laten lopen of afmelden en daarna een nieuwe aanmaken? of kan ik ook gewoon mijn huidige verlengen en dat e-mail adres vermelden?

13. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij kan alleen het eerst, omdathet over nieuwe leden gaat.

14. Razer

Razer New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Me heeft vandaag iemand op xbox live gezet met de e-mail die ik heb op gegeven :D dus als et goed is krijg ik soon die game :D

Laatst bewerkt: 8 mrt 2004
  15. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Maar nog steeds geen duidelijkheid over de TRIAL abo's helaas...

KeaveXL, wat is het resultaat van je telefoontje met MS? En je PM box zit vol.

16. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand antwoord geven op deze vraag :

als ik een nieuwe gamertag registreer met een trial kaart en deze weer verleng met een starters kit .. kom ik dan in aanmerking voor die gratis game ? zo ja, maakt het dan uit op welk adres deze registreerd word ?

17. Obiwan Kanobi

Obiwan Kanobi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het volgende ook wel gaat lukken. Heb mijn huidige abbo van jaarlijkse verlenging omgezet in maandelijks betalen. Heb een 2de account aangemaakt met dezelfde gametag enkel met "NL" er achter. Alles op mijn vriendin haar naam geregistreerd en ook met het email adres zoals opgegeven voor gratis game. Nu wacht ik rustig tot ik de game heb en dan zeg ik eerste account op. Omdat deze per maand wordt verlengt kan het me dus maar 1 a 2 maanden abbo geld kosten maar dan heb je dus wel een game voor max 12 eurie en loop je niet het risico dat ze pas games gaan uitleveren na de 13e maart nadat gecontroleert is of 1ste account waar de game naartoe wordt gestuurt nog wel bestaat. Logisch toch?

18. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat ik weet wat het probleem is. De Preview en Verzenden knop zijn omgewisseld!

Ik drukte vanmiddag eerst op de verzenden knop en toen kreeg ik de preview. Pas na op de preview knop gedrukt te hebben kreeg ik de email.

Ik weet niet meer zeker of het de Verzenden knop heette, maar het was in ieder geval de andere dan de Preview knop.

19. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thnx even proberen

20. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb net een nieuwe account aangemaakt voor mijn vriendin... Als het goed is heb ik hier PGR2 mee verdiend! :)

@Royal: Gelukt?

Deel Deze Pagina