bouncemeister .. bedankt man het is nu eindelijks gelukt ! thnx voor je tip heb nu beide mailtjes ontvangen
Weet iemand hoe lang duurt het ongeveer voordat degene die de nieuwe gamertag heeft aangemeld een email als bevestiging krijgt dat het nieuwe adres is ingevoerd?
Ik wacht ook nog op de bevestigingsmail van de tweede account: Vixen NL. Vorig jaar kreeg ik hem direct...
Ok DUIDELIJKHEID ------------------------------------------------------------------------ Je mag een 2 maanden TRAIL kaart gebruiken. Je hoeft maar 1 vriend per 1 spel aan te melden. ------------------------------------------------------------------------ Nou geen gezeur meer.... Bij Microsoft had de gene die daarover ging een verkeerd formulier waarop stond dat je 2 vrienden aan moest melden. Ik heb hem verteld dat op de website stond dat je per persoon 1 game krijgt en na navraag klopte dat ook. Ik hoop dat het nu ondertussen duidelijk is Ps: MS owned want ik heb 4 trail kaarten =]
lol, *denkt terug aan de tijd toen iedereen zijn trialkaarten verlootte. *denkt vooruit aan de drie gratis games die op de deurmat gaan vallen
Ik heb 2 trial kaarten weggegeven!! Ik hoop dat die mensen zich nu pas aanmelden, dan hebben ze nog wat extra's! --> De waarde van de trial kaarten schiet omhoog!!
Misschien staat het al erges maar ik kan het igg niet vinden, maar kun je ook na dat iemand is aangemeld nog zijn/haar emailadres invullen op www.ilovelive.com ? Edit: En anders zou je het nog gewoon kunnen door het account te verlengen dmv een starterskit begrijp ik?
VRAAGJE!!?? even een vraagje, ik zie dat iedereen vele trailkaarten gaat gebruiken.. nu is mijn vraag even welk creditcard nr gaan jullie gebruiken en welk adres? steeds het zelfde?
ik wel, ik weet trouwens nog niet of dat problemen oplevert. er kunnen in ieder geval acht tags op je harde schijf. theorie: als de eerste persoon een gamertag heeft, zijn broer heeft ook en xbox en wil xbox live proberen. hij gebruikt een trialkaart en dezelfde cc als de eerste persoon. dan moet dat toch gewoon kunnen. er staat ook niet in de algemene voorwaarden dat er verschillende creditcards gebruikt moeten worden. mij lijkt het logisch dat je dezelfde cc kan gebruiken voor een trial (of vier )
Microsoft trekt niet je creditcard gegevens na maar waarnschijnlijk alleen je email adress, zo wist de helpdesk mij te melden. Enne heb ik verborgen mod powers ofzo, de vorige thread waarin ik had gepost was zomaar ineens gesloten
maar dat is mooi, ik ga ff een paar hotmailtjes aanmaken moderators hoeven niet perse te posten als ze een thread sluiten.
Zo, net m'n lieve vriedin een gamertag gegeven. Ze gaat nu door het leven als OddGirl op Xbox Live. Heb nog 2 trial kaarten over.
Dit is mooie info, had al een vaag vermoeden dat dit zo zou zijn. Heb er namelijk ook nog wel een paar...nu nog mensen vinden die mij een gratis game gunnen