1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Gratis game aktie maart 2004

Discussie in 'Games' gestart door dendemen, 1 mrt 2004.

1. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    altijd het proberen waard toch :)

2. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Wou mijn trails kaarten bijna weggeven....haha........hmmmm 4 gratis games:cool:, dat is een goede actie van microsoft }:]

EDIT: Vraagje, zeg dat je een paar vrienden hebt aangemeld op mijn oude gamertag (GAGGAG), maar die loopt af op 23 mrt, heb namelijk een nieuwe (GAGGAG NL) gemaakt. Je doet mee met die actie met gratis games, moet je dan je gamertag die op 23 mrt afloopt een maand verlengen om die games te ontvangen of hoeft dat niet.

Weet iemand dit?

Laatst bewerkt: 10 mrt 2004
  3. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat weet ik...

Je hebt je eigen gamertag helemaal niet nodig. Het tegistreren gaat puur alleen om je email adress. Als de actie over is kijken ze gewoon in de microsoft database na welke nieuwe gamertags er zijn en welk email adres daarbij hoort. Dan gaan ze kijken of er iemand is die dat email adress heeft opgegeven, waarna diegene z'n game krijgt.

4. Enforcer

Enforcer Hattrick.org .o.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op Ilovelive dat formulier ingevuld en dan op preview gedrukt, maar dan verzend hij hem al :confused:
    Klopt dit wel?

5. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat klopt, de knoppen zitten verkeerd om.

6. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Hoelang duurt het voordat je bericht krijgt dat je de spellen krijgt. Keb gister een paar vrienden op live gekregen maar nog geen email gehad ofzo.

7. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Nee, ook nog geen email gehad, maar ook geen email gehad van aanmelding op Xbox live... Kreeg ik vorig jaar nog wel direct...

Pas aan het eind van de actie gaan ze database vergelijken, dus voorlopig hoor je nog niets.

8. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    ik ga ook even al mijn trials opamekn vanmiddag, mooie actie dit :9

9. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Je mail van microsoft komt in de map van ongewenste e-mails.

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Een klein probleem is echter dat je wel die 2 maanden gamertags moet opzeggen,
    dit gebeurt via de telefoon, het staat echter een beetje gek om te zeggen: ik wil graag Gamertag XXX1,XXX2,XXX3 opzeggen:+

11. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, die is goed:D

Je kunt een abonnement, binnen die 2 maanden al opzeggen. Zeg maar, dat je 4 abonnementen gaat verspreiden, bv. week 2, week 4, week 5, week6*)

12. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    @QwX:
    Bel je om de dag ofzo, als je je daar beter bij voelt. Maar ik denk dat het ze niet zo veel uitmaakt.

@GAGGAG:
    Ook op gewone emailaccounts geen mail gehad, ongewenste map ook leeg.. Accounts werken verder wel.. Ik heb ze gemaild hierover, maar m'n ervaring is dat mails traag behandeld worden.

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    (ook voor Bouncemeister dus..)

Jullie hebben idd gelijk.. maar het is wel een beetje gek;)..
    gelukkig is het 2 maanden en niet 2 weken want dan had je veel werk:).
    ik heb gisteren 1 gamertag van mij opgezegt en ga er vandaag 1 aanvragen.. maar goed even dat terzijden..
    toen ik hem opzegde moest ik wel zeggen waarom ik het wilde opzeggen, moet nu dus 2 x onzin gaan verzinnen:)...

ik probeer in iedegeval 1 (crimson skies waarschijlijk) te krijgen en daarna zie ik wel..

Let op: voor degene die GEEN Reward pack/free game 2003 hebben gekregen:
    HET DUURT ERG LANG voordat je je game krijgt!!

14. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Dus: als ik nu bij de E-Plaza een nieuw kitje en Counter Strike koop voor 29,97 + 39,95 krijg ik er vier nieuwe spellen bij.
    1) Counter Strike...
    2) Game X omdat ik met mijn huidige gamertag de nieuwe ga aanmelden
    :cool: Game X2 omdat ik met de free 2 month trial code die bij CS zit nog iemand aanmeldt
    4) Game X3 omdat ik nu bedacht heb dat ik er ook nog 1 bij Top Spin heb liggen

15. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Maarre, wie moet de account dan opzeggen? de CC houder of diegene op wiens naam de account staat? Dan houd ik daar even rekening mee, en dan zet ik geen account op mijn moeders naam ;)

16. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik wil jullie even melden dat jullie je email adress verbergen op deze site of een andere email adress te gebruiken. Lees hier waarom.

17. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog 1 vraagje. Stel dat je iemand hebt aangemeld, je hebt netjes de gegevens getypt en een game gekozen. Klikt op preview en je gaat er nog 1 verzenden naar iemand anders, dan hoef je alleen nog maar de gegevens van die persoon in te vullen, je klikt dan op preview, maar je komt er achter, dat je geen andere spel hebt gekozen. Wat moet je dan doen.

Kun je gewoon opnieuw alles invullen en een andere game kiezen, is het daarmee opgelost.

Heeft iemand hier een antwoord op....

18. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Ook ff voor je nagevraagd toen ik ms belde...

Als je vriend zich al heeft aangemeld bij xbox live dan heb je helaas pech :mad:

Heeft diegene zichzelf nog niet aangemeld dan moet je aan hem vragen of hij een ander email adress wilt gebruiken voor zn live account.

Dus ik hoop het laatste voor je scc6

PS: MS stalken _O_

19. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de info:)

20. LOGOK

LOGOK Muuge Herder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb iemand aangemeld voor die xbox live aktie.

maar is het goed als er in het eind scherm komt te staan van `koop nu je starterskit?

Deel Deze Pagina