1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Gratis game aktie maart 2004

Discussie in 'Games' gestart door dendemen, 1 mrt 2004.

1. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    even een tip:
    maak een schema van alle emailadressen met daarbij de gamertags van de 2month trials.
    weet je precies hoe het zit als er iets fout mocht gaan

2. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hahaha..damn...hoeveel mensen maak jij wel niet lid dat je er een schema voor nodig hebt... ;)

3. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    2 keer mezelf en misschien 1 keer een "echte vriend". maar ik vergeet al die informatie geheid als ik het niet noteer

4. LOGOK

LOGOK Muuge Herder

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand hier antwoord op??

5. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat scherm krijgt als het goed is je "vriend"

6. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    FOCKING Microsoft ook. Heb ik vanmiddag een live kitje gekocht om een nieuwe account te maken is die FOCKING subscriptie code onleesbaar.
    Naar de Eplaza teruggegaan, dus gelukkig bewijs, en morgen maar naar MS bellen. Kijken of ik er nog wat emotionele schade uit kan halen...

7. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt toch wel dat laagje weggekrast, niet weggepeutert?

8. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    of gebrand? :+

9. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe. Nee, gewoon met een 2 euro muntstuk. Maar het leek alsof het onderste deel van de letters een milimeter meer naar links zaten, heel vaag, vond mijn moeder de verkoper bij Eplaza ook gelukkig :+

10. Que

Que Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil niemand teleurstellen, maar wat wordt hier mee bedoelt:
    en moet je als je iemand aan wil melden nou het zelfde emailadres opgeven als je bij je eigen xbox live account hebben gedaan? Omdat ze net doen of je ook xbox live hebt.

11. mr bojangles nl

mr bojangles nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die zin staat niet in de voorwaarden hoor!!!

vullen jullie elke keer hetzelfde adres in bij die trails en laten jullie het dan steeds naar je eigen adres opsturen???

12. Que

Que Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. mr bojangles nl

mr bojangles nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ohja sorry je hebt gelijk, te snel gelezen

14. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ja, dat is een beetje vaag. Wat ze volgens mij bedoelen te zeggen is: Deze aanbieding geldt niet als je vrienden zich aanmelden met een proefabonnement op Xbox Live.

[juridische prietpraat mode activated]
    Er staat dat de aanbieding geldt voor inwoners van <landenlijst en uitzonderingslijst volgt>. Dan volgen er wat details over de aanbieding. Iets met "vrienden" en zo.

Daaruit blijkt dat de aanbieding wordt gedaan aan de eerdergenoemde persoon. De aanbieding wordt niet gedaan aan je vrienden, maar aan jou (de "deelnemer")!

En in de laatste zin staat dan dat die aanbieding niet wordt gedaan aan mensen (deelnemers, dus) met een proefabonnement.

Strikt genomen staat er dus dat jij geen vrienden kunt aanmelden als jij een proefabonnement hebt.
    [juridische prietpraat mode de-activated]

Merk op dat er niet ge-eist wordt dat jij zelf Xbox Live abonnee bent. Maar er staat wel duidelijk dat jij niet mee mag doen als je een trial abbo hebt. Dus eerst je trial opzeggen en pas dan je vrienden aanmelden... :+

Overigens wordt de aanbieding gedaan door Microsoft UK, dus ik zou er voor de zekerheid de engelse voorwaarden bij nemen (en die uitprinten!), alvorens je uit de vertaling conclusies trekt.

/edit: In de engelstalige versie zit de zelfde fout... 8)

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hmm, dan gaat het dus opzich niet op, ik denk ook niet dat ik het ga doen want heb allemaal geen zin om weer te bellen voor 3 games terwijl ik (opzich) maar recht heb op 1.

Vanavond(hopenlijk dan eindelijk) even een gamertag aanvragen en maar hopen dat mijn spel ZONDER bellen op de deurmat valt...

16. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het ook gelezen. Het is me eerder niet opgevallen, hebben ze dat pas toegevoegd?

Maar de XBOX helpdesk had toch gezegd dat het voor trials wel gold? (Oke, ze zeggen daar wel meer, maar toch.)

Ik denk dat ze bedoelen dat je voor een aanmelding met een trail geen game krijgt, maar zoals het er nu staat heeft Pejannl wel gelijk. Lekker onduidelijk weer...

Er staat ook dat MSs beslissing over "prijswinnaars" definitief is en dat er niet over wordt gecorrespondeerd. Daarmee ben je dus snel uitgeluld helaas..

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jullie hadden het over een mailtje dat je zou moeten krijgen, ik heb wel dit gehad (na het aanmelden van een ''vriend'' aka mezelf)

Gegevens verandert in XXXX@XXX.com

18. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0

het probleem is dat eerst een onderscheid word gemaakt in "deelnemer" en "vriend(in)" en vervolgens word in de laatste zin "mensen" gebruikt.

de laatste zin kan op twee manieren uitgelegd worden.
    1: "deelnemer" heeft al een proefabonnement en is daarmee "op" xbox live en kan dus niet van de aanbieding gebruik maken.
    2: "vriend(in)" meldt zich aan voor Live d.m.v. een trial en is daarmee "op" xbox live en de deelnemer heeft zijn/haar e-mail adres opgegeven. de deelnemer krijgt geen game.

omdat er geen aankoop verplicht is lijkt mij de eerste manier de foute.

19. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Okee, ik heb iemand anders (die een starterskit kocht) zijn E-Mail adres ontfutseld (met zijn toestemming :p) en me aangemeld voor deze actie. Nadat ik de aanmelding gedaan had kreeg ik een mailtje waarin stond 'dat het moeilijkste nog moest komen, want ik moest ze overtuigen dat ze zich moesten aanmelden bij Xbox Live'
    Krijg ik nu nog een (Bevestigings)mailtje dat die persoon die zich gaat aanmelden bij Live zich ook daadwerkelijk aangemeld heeft en dat ik mijn game tegemoet kan zien?

20. nlgamer

nlgamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu aangemeld met de 2 maanden trail, als ik nu aangemeld word voor de gratis game actie en daarna mijn account verleng met een starterskit, werkt dat dan?

Deel Deze Pagina