1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Gratis game aktie maart 2004

Discussie in 'Games' gestart door dendemen, 1 mrt 2004.

1. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga het iig proberen ... als het niet werkt pech .. en anders mooie game erbij:)

2. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Weet iemand dit? :confused: :cool:

3. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan dus weer twee dingen betekenen, aanmelding op ilovelive of Xboxlive

4. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb pas nog twee LIVE accounts aangemaakt, maar geen emails gehad, dus t zal wel op ilovelive slaan dan.. ?

Ik heb wel de bevestigingsmails van de aanmelding voor de actie gehad. Nog geen mail over het feit dat ik games ga krijgen, maar de vergelijking is toch pas aan het eind van de maand.

5. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ok, thnx Bounce Meister :p

6. TheGreatMo

TheGreatMo www.thegreatmo.tk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg deze week pas de 2 games van de vorige ilovelive-actie actie van vorig jaar juni en juli :)

Ik heb denk ik nu al 10x opgebelt, en iedere keer vergeten ze het later door te verwerken 8)

7. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ik kreeg de vorige keer een mailtje of ik nog een keer wilde doorgeven welke game ik wilde. Dat heeft ook wel even geduurd. Ik hoop dat het nu sneller gaat.

8. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Trials werken niet, ook niet als je ze opgeeft :'-(. Dat vertelde de helpdesk mij net

9. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Komen ze daar nu pas mee....verdomme....waarom wordt er eerst wel gezegd dat het kan en nu weer niet....boutzooi.

10. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat ze zich bedacht hebben, want eerst stond het er volgens mij niet bij. Maar wat er nu staat klopt ook niet:

"Deze aanbieding is niet beschikbaar voor mensen met een proefabonnement op Xbox Live."

Dat slaat op de deelnemer, niet op de vriend, de aanbieding wordt immers gedaan aan de deelnemer. Dus dat zegt nog steeds niks over het aanmelden met een trial kaart. Er staat al ergens een discussie hierover.

Ik zou het gewoon proberen, wie weet krijg je een game, en anders niet, maar de trial abo kun je toch gemakkelijk weer opzeggen.

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat nou? het is een gratis aktie... jij hebt alleen maar voordeel.. boeiend dat trails niet werken..

(niet tegen bouncemeister hoor, maar tegen iedereen die zeikt dat ze niet met hun trials knnen werken.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2004
  12. nlgamer

nlgamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er niemand die weet of het ook werkt als je je 2 maanden trial verlengt met een Starterkit?

13. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Wat had jij nou? Welk voordeel heb je als je 2 pers heb aangemeld via die trials en ze worden niet geaccepteerd (voor die aktie)?? Ik zie geen voordelen, want die gratis gamez krijg ik waarschijnlijk niet. Maar ja...het was 'to good to be true'.

14. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    @nlgamer: Ik zou niet gokken op een trial die je verlengt, ze vergelijken aan het eind van deze maand al, dan weten ze niet of jij gaat verlengen. Ik zou met een starterkit een nieuwe account aanmaken als je zo'n gratis game wilt, daar wegen 2 maanden LIVE niet tegenop.

@goakhan: Wat extra accounts zijn wel handig, bijvoorbeeld als je in Crimson skies met z'n tweeen wil ouwehoeren. Op een guestaccount kan dat niet. Ook kun je zo'n "tijdelijke" account gebruiken om wat te expirimenteren met gamestijl en niet je ranking naar de k!#te te helpen.
    Je zegt ze binnen 2 maanden weer op en er is niks aan de hand..

15. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Bouncemeister; Ik heb echt twee personen geholpen aan Live, dus het enige voordeel is dat ik tegen hunnie ken Liven voor 2 mnd...jippie =(

16. nlgamer

nlgamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las ergens dat je de code van je trial zo kunt vervangen door de nieuwe code van je startskit, dus als ik dat voor het eind van de maand zou doen en ze controleren het aan het eind van de maand (zoals jij zegt) zou het toch zo moeten zijn dat ze de code van de starterskit zien?? (zou namelijk beetje vervelend zijn om weer een nieuw account aan te maken en mijn oude te laten verwijderen)

17. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou het risico niet nemen, maar wil je het zeker weten, bel dan de helpdesk even...

18. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Stel dat je iemand aanmeldt bij ilovelive.com, wat gebeurt als die persoon niet registreert op Xbox Live? Dus geen gamertag aanmaakt??? :confused:

Laatst bewerkt: 15 mrt 2004
  19. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Dan gebeurt er niets...

20. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Dacht ik al, maar wou het toch even zeker weten....

Deel Deze Pagina