Ik heb een vraag over deze actie. Ik heb ervoor gezorgd dat een vriend live heeft genomen en heb het formulier op die site ingevuld met welke game ik wil. Je moest ook je emailadres invullen, maar een paar dagen later vroeg ik me af of deze wel hetzelfde is als die die ik voor live hebt gebruikt. Is dit erg? Want ik vraag me af of ik die game wel krijg als ik m´n andere emailadres heb ingevuld. Weet iemand hier een antwoord op?
Dat dacht ik dus al. Maar waar kan ik dat checken? Ik heb namelijk 2 emailadressen en ik hoop dat ik de goede heb ingevuld.
Hmm, heb iemand aangemeld, dus verwacht binnenkort(lees 3 maanden) een gratis spel namenlijk Crimson Skies.. ben benieuwt..
Hoop ietsje sneller.... volgends de voorwaarden wordt de game binnen 28 dagen na aanmelding verstuurd door MS. We shall see.....
1. Het moet exact hetzelfde email adres izjn. 2. Als je na 1 mei nog niks hebt ontvangen dan moet je even bellen naar MS.
Ik vraag me af. Ik heb mij aangemeld met een trial code en een vriend heeft me daarvoor ook opgegeven voor deze actie. Dat schijnt dus niet te werken. Maar kan ik alsnog een game krijgen als ik mijn huidige(trial) verleng met de code uit een starter kitje?
Die vraag had ik ook al gesteld, maar daar kon toen niet echt een verlossend antwoord op gegeven worden (http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=47217&perpage=15&pagenumber=8#post841223). Ik maak gewoon een nieuw account aan, als ik mijn starterkit tenminste op tijd binnen krijg.
Ja, daar zat ik ook aan te denken om NL achter me oude account te plakke. Vind 't altijd wel handig om te kunnen zien uit welk land iemand komt
hmm, ik heb mezelf gewoon aangemeld (ErroX NL) en het zelfde adres gebruikt.. ben erg benieuwt of ik dat krijg
Ze kijken alleen maar naar het email adres, en of er een nieuwe account is aangemaakt. Dat was vorige keer in ieder geval wel zo. Eerst de trial gebruiken en daarna verlengen zou ik niet riskeren.
ff een probleempje: Ik heb een vriend voor de actie aangemeld. Hij kreeg een mailtje waarin staat dat hij me moet helpen. Ik krijg dit mailtje allen NIET: "We zijn nog niet klaar! Het moeilijkste moet nog komen, namelijk ervoor zorgen dat één van je vrienden zich ook echt aanmeldt! Het komt nu allemaal op jouw overredingskracht aan. Jij weet hoe geweldig Xbox Live is, dus vertel dat maar aan je vrienden! Eén ding is zeker, als jij ervoor zorgt dat één van je vrienden zich aanmeldt, zul je daar later ook nog van profiteren! Het Xbox Live Team" Een andere vriend van me kreeg dit mailtje WEL.... hoe zit dit? btw: ik kon mn plaatsnaam niet volledig invullen (Berg en Dal) dus heb er "Berg endal van gemaakt"
nu ik er over nadenk: ik kreeg ook geen mailtje dat ik me vriend moet bemoedigen een live kit aan te schaffen. bij kon ook de plaats naam er niet helemaal op : "spijkeniss" i.p.v. Spijkenisse. maar dat komt wel goed, me postcode kon er wel goed op
Ok, nu heb ik dit probleem. Ik wil dus graag voor mezelf zo'n gratis game dus ik maak een nieuwe account aan binnenkort(Barbatruuk nl dit keer, degene die kan raden waarom krijgt de eer). Maar een vriend heeft mij voordat ik mijn trial code had ingevoerd ook al aangemeld bij deze actie op mijn gewone emailadres. Ik heb dus de trial code ingevoerd maar dat werkte dus niet. Als ik nu mezelf aanmeld bij ilovelive (ook op mijn gewone emailadres), en mij ook aanmeld bij live op datzelfde emailadres. Wie krijgt dan het spel, mijn vriend of ik?
Er staat dat alleen diegene die als eerste iemand aanmeldt voor deze actie de game zal krijgen. Ik zou niet meerdere keren op hetzelfde email adres aanmelden voor deze actie, maar voor de zekerheid een hotmail adresje aanmaken.
Kan ik later nog mijn email adres veranderen bij xboxlive? En is het op lange duur vervelend dat ik een ander adres gebruik?