1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Gratis game aktie maart 2004

Discussie in 'Games' gestart door dendemen, 1 mrt 2004.

1. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga me binnenkort ook aanmelden met een nieuwe starterskit, ik maak gewoon ff een hotmail adresje aan... Daar merk je nix van hoor

2. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb dus een vage kennis die ook Xbox Live aanschafte -omdat hij er zulke fantastische verhalen over hoorde :p - gevraagd om z'n e-mail adres zodat ik die kon invoeren voor een gratis game bij ilovelive.com . Heb ik gedaan, die kerel heeft zich aangmeld bij Xbox Live en speelde twee weken zeer veel Counterstrike met me..........
    Totdat MS gisteren detecteerde dat hij een gemodde Xbox heeft. Zijn Xbox serial number is dus op de zwarte lijst van MS gezet en hij kan daarmee niet online. (Wist ik veel trouwens dat hij zijn xbox gemod had :mad: )
    Mijn vraag is nu, krijg IK die gratis game nu nog? Ik denk van wel. Zijn Xbox is weilswaar gebanned van het Live network maar zijn gamertag is nog steeds geldig, logisch want die kun je ook op een mem.card stoppen. Wat denken jullie? :confused:

3. mr bojangles nl

mr bojangles nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en vriend en ik hebben sinds kort allebei live (jaar pack), kunnen wij elkaar nu gewoon opgeven.

of kan dat niet omdat we pas allebei sinds kort live hebben?

4. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Anybody? :confused:

5. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat jij je game nog krijgt, want volgens mij vergelijkt MS begin april de aanmeldingen met de nieuwe gamertags. en volgens mij worden de gamertags op de zwarte lijst helemaal niet gebruikt voor vergelijking

6. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Volgens mij echter is zijn Xbox op de zwarte lijst gezet. Een gamertag is namelijk portable dus kun je meenemen en is dus niet Xbox gebonden. MS doet af en toe een poort check op de Xbox en kijkt naar 'verdachte hardware kenmerken. Zijn die er, dan wordt de Xbox serial-number op de zwarte lijst gezet en kun je -met geen enkele gamertag- meer met die Xbox op Live.
    Zo werkt het volgens mij. Zijn gamertag bestaat nog (in mijn friendslist staat ie nog steeds) En dat zou dan betekenen dat ik de game toch krijg.
    ....denk ik.

Nog meer meningen?

7. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Je maat heeft zich aangemeld bij xbox live.Daarmee heb jij aan de voorwaarden voldaan.En dus in mijn ogen recht op je game.

8. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Hopelijk ook in MS' ogen :D

9. JLN

JLN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mezelf ervoor aangemeld maar ik heb geen bevestiging gekregen dat er nu een game naar me wordt opgestuurd, klopt dit wel?

hebben andere wel een bevestiging hiervan gehad?

10. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Die krijg je niet.

11. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
  12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat heb ik dus ook gedaan, ben benieuwt wanneer ik Crimson S. kan ontvangen..:)

13. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    wie weet hoelang ik op mijn spel moet wachten, ik had vorig jaar mezelf opgegeven voor zo'n actie maar ik ben vergeten hoelang het duurde voor het spel er was

14. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hier 1 trail kaart liggen en mijn vriend wil ook live ( alleen krijgt hij geen cc- nummer van zijn ouders ;( ) . als ik hem hier naar toe laat komen, en aanmeldt op ilovelive ( dus de e-mail's en dergelijke ) met de trail kaart gaat dit lukken op dezelfde ip adres?

15. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Bij het aanmelden op de site krijg je direct een mailtje met het verhaal dat het moeilijkste nog komt. Verder zijn er geen officiele berichten dat je nog email zal krijgen wanneer de vriend zich heeft aangemeld.

16. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb me gister opnieuw aangemeld bij xboxlive. Echter heb ik nog geen bevestiging gehad op mijn e-mail adres!. Dat gebeurd toch eigenlijk gelijk?

17. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kreeg tot 2 keer toe ook geen bevestiging. Een jaar geleden kreeg ik dat wel.

Ik kreeg ook geen antwoord op een mailtje hierover. M'n ervaring is dat je 4 keer moet mailen voor 1 antwoord. Dus ikmoet er nod 3 sturen...

18. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    Krijg de friend die me heeft opgegeven nou wel gewoon een gratis game?

19. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ik zat eens te denken: Ik heb alle post van MS en partners uit gezet bij het activeren van mn account, misschien ligt het hieraan dat ik geen berichtje ontvang van MS... Dat zou natuurlijk wel vervelend zijn... Heeft iemand die post van MS niet geblokkeerd, en krijgt hij/zij dan wel of geen bericht??

20. Renegades NL

Leuk Bevonden:
    2
    Dat heb ik ook gedaan Benson, mischien dat het daaraan ligt.

Deel Deze Pagina