1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Green Mile problematiek.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door WouteR, 24 mrt 2003.

1. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Kort maar bondig: Ik denk dat de nieuwsgierigheid het enthousiasme te boven gaat.

En als jij denkt/weet dat het zowiezo niet bijster veel uitmaakt, waarom maak je het dan niet gewoon zichtbaar, dan is iedereen een stuk tevredener (of zoals mij: tevreden)

/win-win situation!

Laatst bewerkt: 24 mrt 2003
  2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zeg er niet voor niks bij dat ik weet dat niet iedereen in ziet dat flooden geen zin heeft :cool: Anyways, dit lijkt me wel iets moois though..;

90 dagen + 250 posts of 150 dagen geregistreerd.

3. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    mooi zo. zijn die mensen ook weer tevré. wouter=liev:)
    150 lijkt mij op zich nog wat te kort, maar mijn 9 maanden was weer te lang. Maar zolang de mensen die hier al een jaar trouw lezen en in greenmile willen maar niet buiten de boot vallen.

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Bestaat die Green Mile nu eigenlijk alleen maar uit ongein of word er ook serieus gediscussieerd?

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    zelfs in het serieus bedoelde ASEL wordt er niet altijd serieus gediscussieerd :cool:

6. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
  7. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik denk dat die Green Mile toch niets voor mij is, ik ben een veel te grote droogkloot. :)

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Woow WTF dat had ik niet eens gezien :eek:! Report to moderator knopje he :cool: Hmm, *taking action.

Er zijn idd ook hoogtepunten te noemen :cool:

9. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    dat knopje heb ik nog nooit gebruikt terwijk ik dat soort opmerkingen wel vaak zie. Zie een beetje als klikken bij de meester..
    U sure you have enough mods:)

10. p1m

p1m Guest

maka de green mile onzichtbaar tot dat je acces hebt ik denk dat het gezeur dan wordt terug gedrongen.

EDIT:
    hoelang duurt me ASEL ban nog?

Laatst bewerkt door een moderator: 24 mrt 2003
  11. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
    Of 60 "post-dagen". Een "post-dag" is een dag waarop je 1 of meer posts hebt geplaatst. Dit kost je dus minimaal 60 dagen (iemand gaat dus al ff mee), flooden heeft geen zin (200 posts op 1 dag telt nog steeds als 1 post-dag) en je hoeft er ook niet persé 250 posts uit te stampen (omdat jij wel de FAQ leest).

Technisch wat lastiger (al is het met een query vrij snel op te lossen), maar wellicht een mooie oplossing.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hmmm... misschien maar alle non-xbox forums schrappen ... dan is er ook geen gezeur :{

13. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Had dit dan gelezen |:- :

Lovende kritiek?? Heel wat mensen hebben oner elke tekst :THE GREEN MILE RULEZ en allemaal andere teksten staan.

En het totaal weghalen van the green mile voor newbies bedoel je? want het gezeik van ons krijg je nog dat wij er niets van te zien krijgen. En dat lijkt me zowiezo onhaalbaar. Dan moet dus iedereen alles uit ziijn berichten halen over The Green Mile, geen berichten meer van The green mile op de home-pagina enz enz.

en het blijft oneerlijk. Ik post haast altijd zinvol en ik edit mijn berichtjes overal waar mogelijk

Het lijkt mij een goede oplossing om het alleen mogen laten kijken naar berichten mogelijk te maken, lijkt me alleen een vermindering van spam en flooding aangezien men dan weet wat het is en mischien zelfs wel teleurgesteld is of er niets mee heeft.

/ gelezen? goedzo Pim! |:-
    No hard feelings :)

En Fardo, dan is het forum veel minder leuk en complex!

14. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik vind het eigenlijk wel goedzo maar dan moet er ook 8 maanden bijzitten dat je lid bent

15. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Mensen moeten hier komen voor de xbox en niet voor de green mile,de green mile is maar een bijkomertje,snap dan ook alle heisa erondheen niet.

16. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    ja, en dat snappen veel n00bs niet, ze hebben zich alleen maar aangemeld voor de off-topic chat...

on-topic: maar ik denk dat er nooit een oplossing komt waarmee beide zijden tevreden kunnen zijn.

17. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Goedenmorgen folks.

Ik heb mn dwaze mening hier nog niet over uitgesproken en dus doe ik dit nu ff.

Ik kom nu ongeveer een maand op deze forums :)
    Ik post niet al teveel met ongeveer 100 posts achter mn naam nu.
    Ik reageer alleen op de dingen die mij interreseren of op vragen waar ik heel toevallig een antwoord op hebt.

Nu the green mile erbij gekomen is,en ik dus geen acces hebt ben ik absoluut niet meer gaat posten ofzo.
    Persoonlijk maakt het me geen ene flikker uit,want zeg nou zelf;
    Hoe bijzonder kan het wezen ?

Het is immers gewoon een normaal nieuw forum met normale posts van mensen net als in alle andere fora.
    Wel word er een hype gecreerd door de mensen die wel toegang hebben tot dat forum.(Topics als deze zijn daar een mooi voorbeeld van)
    Ik kan me dus wel voorstellen dat er mensen zijn die heeeel graag toegang zouden willen hebben tot dat forum.

Hier heb ik eigenlijk maar 1 ding op tezeggen:
    Get a life!

Ik bedoel,dit is een xbox forum mensen.
    Als ik wil chillen ga ik wel naar buiten/met mn meissie naar bed/andere fora die daar voor gemaakt zijn enz enz.
    Het is mooi meegenomen dat er nu zo,n forum beschikbaar is op xbw maar het is niet een hoofdforum ofzo.
    Stel je haalt alle fora weg hier en je laat alleen de green mile open.
    Geloof me,je bent snel uitgelult hoor.

Je krijgt vanzelf wel toegang tot the green mile al zal het bij de 1 iets langer duren dan bij de ander.
    Hoe lang het ook duurt boeit toch niet man?

Je Xbox is de reden dat je hier komt en chillen kan je op veeeel betere manieren doen.

Ps:confused:orry beetje wazige post maar ben nog niet helemaal wakker )

Greetz angelo

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    :cool:

100 posts in 1 maand? Dat is precies het 'normale' gemiddelde waarmee je GM in kan, uiteindelijk. Iedereen neem een voorbeeld aan Vaag :cool:

19. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Offtopic:

Ja neem een voorbeeld aan mij kinders :)
    Maar ALLEEN over hoe ik me op een forum gedraag he...

Ga nou niet de dingen imiteren die ik buiten het forum doe want geloof me,dat is niks voor jou :)

20. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na een wat recalcitrante dag gisteren, ben ik vandaag weer het zonnentje.

Net weer even bijgelezen:

Kijk hier kan ik me natuurlijk in vinden, heel redelijk.:9

[Het hele bericht van Vaag hierboven.(iets te lang om te quoten)]

Ook jij zegt ware woorden, maar het is logisch dat ik het niet geheel met je eens bent.
    Ook al ben ik hier al meer dan een jaar toch heb ik maar 81 posts, terwijl (en dat kunnen de mods ws. wel verifiëren(altijd zelfde IP)) ik hier echt zowat iedere dag even ben wezen kijken.
    En ja ik ben verdomd nieuwsgierig naar die Green Mile. En ja misschien is het niet zo heel bijzonder, maar dan zou ik dat op zijn minst zelf willen bepalen.
    En misschien klink ik nu een beet te "don quichotterig": maar het gaat mij vooral om de oneerlijkheid dat mensen die, net als ik, hier al meer dan een jaar komen en dus blijk geven van hun trouw aan deze website/dit forum ,er niet in kunnen. Dit terwijl ze trouw de FAQ en zoekfunctie gebruiken.
    Maar ik treed in herhaling.
    Ik heb mijn punt denk ik duidelijk gemaakt, en daarom laat ik bij deze de beslissing geheel over aan de wijze mods( niet dat ik veel keus heb). Want het is net als met iedere keus in het leven, alles heeft zo z'n voor en nadelen.( nu klink ik toch weer erg nietsche)( wat is dat met mij vandaag Vaag is niet vaag ik ben vaag)

:confused:

Deel Deze Pagina