1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Green Mile problematiek.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door WouteR, 24 mrt 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Re: elite????

Lees het topic maar even door :cool: Genoeg argumenten voor en tegen.

2. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er eigenlijk al een besluit over genomen??
    ik weet dat het wat lastig was ivm het herschrijven van het script.

3. VincentvG

VincentvG Wocka! Wocka!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ook maar even mijn mening en een stapje dichter bij de 250.

Ik kom al enige tijd hier op het forum, maar post weinig. Dit komt omdat ik niet echt de tijd heb om de hele dag hier rond te hangen Als ik een draadje open is het meeste al gezegd en voeg ik als serieus bezoeker daar niet meer van het zelfde aan toe. Lastig dus om mezelf te bewijzen.

Niet dat TGM een doel is om hier te bereiken, maar een beetje buitengesloten wordt je wel op deze manier. Ik heb geen idee wat TGM precies inhoud (zie mijn aantal posts ;) ), maar het is jammer dat ik door deze selectie geen toegang meer heb tot een draadje van hoog niveau.

Dit soort zaken zetten mij in ieder geval meer aan tot (in mijn ogen) meer onzin reacties met weinig toegevoegde waarde dan dat ik er serieus van ga posten.

4. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    deze post tellen niet mee, jammer:p
    lijkt mij een perfecte member toch. Je hoeft je trouwens niet te bewijzen. Er komt, volgens mij, misschien ook een regeling dat je als je 6 maanden ofzo geregistreerd bent ook 'bewezen' hebt
    8) een forum met hoog niveau. Volgens mij staat in de FAQ wat het niveau van the green mile ongeveer is
    Spijtig voor jouw want dan zul je nog meer tijd krijgen voor andere dingen.
    En als je toch geen tijd hebt om hier 'rond te hangen' waarom wil je dan zo graag toegang?

5. mastapiece

mastapiece Guest

Ik snap echt niet waarom iedereen zo graag in de green mile wil komen. Der staan alleen maar loze opsom threads die echt helemaal nerges over gaan. Believe me..je mist echt nix als je er niet bij kan..maar das mijn mening...peace out

6. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Hm..
    Sommige mensen zeggen dat ze wel is te weinig tijd om te posten hebben en om deze site te bezoeken,waarom dan wel the green mile hebben?Daar heb je volgens mij dan ook geen tijd voor,het is niet voor de hogere members,het is gewoon een off-topic forum voor de mensen die er al wat langer zijn(er zijn veel mensen die er al veel langer dan mij zijn er niet inkunnen,maar als je mijn posts checkt kan je zien dat het geen spam is en dat ik ook hier niet ZO lang rondhang).Als je perse in the green mile wilt komen om te kijken welk soort schoenen de meeste mensen dragen,tsjas ommige threads zijn natuurlijk leuk,maar je moet er niks serieus verw8en,tis meer off-topic voor de postende actieve,members.

7. VincentvG

VincentvG Wocka! Wocka!

Leuk Bevonden:
    0
    ik neem natuurlijk wel wat tijd voor dit geweldige forum.

En waarom nou zonodig TGM? Ik denk de aantrekkingskracht van het onbekende :D

8. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    OK dan zet ik mijn post/suggestie hier nog maar een keer neer:
    Ik hoor steeds van mods dat het niet om het aantal post gaat maar om de kwaliteit ervan. Daarom lijkt het me logisch dat je toegang krijgt tot de Green Mile op basis van meerdere criteria dan alleen 250 posts.
    Zo zou je bijvoorbeeld kunnen kijken naar het aantal succesvolle deals via Xbazar, in plaats van dit gedeelte volledig uit te sluiten.
    En op de een of andere manier kijken naar de kwaliteit van de post en niet alleen de kwantiteit.
    Verder blijft het natuurlijk leuk dat er een apart gedeelte is voor actieve members en vind ik dat niks met discriminatie te maken hebben, gewoon een extra stimulans om actief mee te blijven doen.
    Alleen zouden ze misschien iets andere criteria hieraan kunnen stellen.

9. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb pas geleden het "60 active dagen" idee gesteund...en ook vind ik dat de andere fora, degene die nu dus niet meetellen, niet meteen als "slechte kwaliteit" posts. Er zitten namelijk best (af en toe) interessante topics tussen...Ook x-bazar is een belangrijk onderdeel van het Forum (en als je daar serieus bent, ben je 't overal [ongeveer])....Maar ik wou er nog even aan toevoegen dat dit niet om eigenbelang gaat, want de meeste mensen die al toegang hebben tot TGM zullen misschien denken dat de mensen hier alleen de regels anders willen zodat ze er zelf "beter" van worden. Als je namelijk naar mijn Posts/Dag kijkt heb ik in die 3 maanden makkelijke die 250 posts (zeker aangezien ik in het begin niet gepost heb op het forum m'n ratio elke dag nog oploopt).

Edit: PS. de enige 2 redenen waarom ik in TGM wil is voor de "Vouw je eigen Master Chief!!!" en het "laat je vriendin zien" draadjes ;)

Laatst bewerkt: 16 apr 2003
  10. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1

11. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Als x-bazar meetelt dan zit iedereen zo aan de 250,daar word gewoon HEEL veel gepost.(vind ik niet kwaliteit,maar gewoon om te ruilen)

12. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zeg toch ook niet dat xbzar-posts mee moeten tellen ik had het over een systeem waar bijvoorbeeld de betrouwbare deals in meetellen..

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Mja, maar dan benadeel je weer degenen die niet actief aan het handelen zijn, maar wel serieus posten in de rest van de fora. Daarnaast vergt zo'n systeem denk ik teveel administratie, lijkt me niet reëel dus.

14. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Daarom pleit ik ook voor een combinatie, dus niet alleen op handelen of alleen op aantal posts gewoon een combi.

Ja dan houd het op he.

15. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    [offtopic] Ik heb geen probleem over de Green mile, maar wou ff gauw wat vragen. D.L sloot een thread en zei erbij dat het 1 en ander ging veranderen in de G.M. Zoja wat gaat er veranderen? en waar staat dat (link) ?

Thnx [/offtopic]

16. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Dat staat nog nergens, maar we (crew/mod's) zijn op dit moment nog in overleg. Als er iets verandert, merk je het vanzelf. :)

17. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ah de desbereffende man himself..... ok maak er ff een topic over tegen die tijd. Dan zal ik even kijken of ik het goedkeur en jullie de plannen door kunnen laten werken :)

Nee is goed, ik wacht af was gewoon benieuwd.

18. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik verwacht zelf dat Wouter morgen de knoop al zal doorhakken en dan verschijnt er vanzelf een aankondiging in het aankondigingen forum. We hopen met het nieuwe 'beleid' meer mensen tevreden te stellen, maar we moeten het allemaal nog maar even uitproberen. Nog even geduld, je hoort het vanzelf.

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Om nog enigszins te luisteren naar de bezoekers hier zullen we het ook nog even hier bespreken om te kijken wat jullie er van vinden.

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het plan is om de Green Mile weer toegankelijk te maken voor iedereen. We menen namelijk te denken dat er teveel mensen zijn die zo snel mogeljik die 250 posts willen behalen (en dan vergeten dat je óók 3 maanden geregistreerd moet zijn..) en het dan gooien op 'zoveel mogelijk loosheid posten' in de serieuze fora. We vinden het jammer dat dit concept is mislukt dankzij dat soort personen en gaan, waarschijnlijk eerst op proef, de Green Mile toegankelijk maken voor iedereen zodat het loos posten iniedergeval weer ietwat in gedamd kan worden.

Probleem is echter dat je dan weer terugkomt op het punt waarom we de Green Mile besloten hebben gehouden; De 'onzin' vanuit (toendertijd) Off-Topic Forum waaide over naar de serieuze fora. Gelukkig hebben we nu een duidelijk beleid met voldoende moderators om de boel in de gaten te houden maar dit kan alsnog voor problemen zorgen.

Het beleid in Green Mile zal waar nodig worden uitgebreid en vrij strak worden beheerd. Mensen die menen buiten de regels te kunnen posten worden 'redelijk snel' verbannen van de Green Mile.

Ik ben benieuwd naar wat jullie hier van denken.

Deel Deze Pagina