1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Green Mile problematiek.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door WouteR, 24 mrt 2003.

1. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    slecht...maar begrijpelijk. Nu moeten jullie de rest van de fora modereren op veel 'lichte-onzinposts' en dan (hopelijk) alleen het green mile forum op 'zware-onzinposts'.
    Een beetje een zwakjes eigenlijk, dacht dat hier een regime regeerde?
    Het hele idee van green mile is dan weg en wat mij betreft wordt het dan weer het oude 'off-topic'. Van mij mag die 250 grens dan wel verdwijnen (als het zonodig moet) maar die registratie moet blijven. Anders komt elke 'debiel' die hier meteen registreert de boel verzieken. Ik denk dat je zo het probleem van de onzinposts oplost en toch nog enige kwaliteit behoudt.

2. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat vind ik wel een goed plan. Nu hopen dat sommige mensen dan stoppen met het posten van 'onzin'!

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik steun T-Box zijn idee dat de registratie in ieder geval moet blijven. En wat betreft die benodigde aantal posts, daar werd van gezegd dat het om zinnige posts moest gaan, maar hoe konden de mods dit nu toch controleren? Zelf zeggen ze dat ze geen tijd hebben om alle posts te controleren.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    EHm ja we kunnen moeilijk zeggen dat je ook 250 nutteloze posts mag plaatsen :{ Als opvalt dat mensen wel erg 'vreemd' posten worden ze daar op gewezen en evt 'gestraft'.

Ik denk idd ook dat een 3 maanden registratie limiet moet blijven.

5. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou de postcount ook weg doen maar wel nog 3 maanden registratie limiet moeten blijven.

6. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Maar dan krijg je hier weer gezeik over, mij maakt het sowieso niet uit ik zit er toch al in :+

Of wat je in het begin zei Toegankelijk voor iedereen en dan speciaal in de GM keihard optreden tegen onzinnige loze posts die dan ook echt niks met het onderwerp hebben te maken. En dan een sticky boven aan de lijst met de desbetreffende personen met aantal waarschuwingen.. Maarja dat moet je ook maar willen.

7. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik vind van niet....duurt lang zeg 3 maanden....:mad:

Oh well...2 down, 1 to go...:+

8. sOn

sOn Guest

Ikzelf vind dat TGM net zo goed ook opgedoekt kan worden omdat er toch threads instaan waarvan je soms denkt: "euh..ja..en nu?" Het gaat allemaal nergens over en dus snap ik ook niet waarom zoveel mensen dat soort threads willen lezen en er ook in willen posten. Maar misschien is het wel de nieuwschierigheid van mensen ofzo. Ik weet het ook niet. Maar goed, van mij mag het hele concept van tafel worden geveegd en zo creeer je weer een serieuzer forum waarvan de mensen denken die onzin dingen willen posten: wat moet ik hier? ik heb hier toch niks te zoeken.

Alleen zo bestrijd je het probleem van de loze posts op dit forum denk ik.

9. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmz....d'r staat toch af en toe wel wat leuks in hoor...(tenminste, aan de topic titels te zien)....zeker in de tijden dat ik online ben...want dan is 't hier nogal rustig :mad: een paar extra draadjes zou dan leuk meegenomen zijn....verder ben ik 't wel met je eens dat 't overwegend troep is ja...:)

10. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind the green mile ook wel leuk. De rest is zo serieus en als je daar dan ff geen zin in hebt bied de green mile uitkomst.

11. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Je hebt neem ik aan een andere acount,omdat je met jouw post TGM niet binnenkan en dus anders niet rechtmatig kunt beoordelen.Maar ik zie anders de laaste tijd geen loze posts meer,en TGM is gewoon lekker gezellig.Maar dat blijft mijn mening/

12. p1m

p1m Guest

Waarom kan IK Green Mile niet in???

13. sOn

sOn Guest

Als ik zin heb in iets gezelligs of wat er op lijkt dan ga ik naar vrienden toe...:confused: maar goei..misschien is dat niet bij iedereen het geval (TOTAAL geen offence btw:))

14. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [Mierenneukmodus]

het kan aan mij liggen, maar volgens mij zijn dat twee criteria??? :confused:

[Mierenneukmodus]

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Over miereneuken gesproken :eek:

16. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry :eek:

*schaam*

17. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    't is gewoon niet eerlijk!!! Fardo pest me!!! :'-(

"De Booth Babes E3 2003" *w000000t*

nog 1 maand, dan kan ik er ook van smullen

Edit: ja, dit is zeker problematiek!!!! :+

Laatst bewerkt: 12 mei 2003
  18. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn problematiek is nog erger, heb erl mijn drie maanden erop zitten maar nog niet genoeg posts (en spammen doen we natuurlijk niet aan) en ik verveel me dood hier op mijn stage!! Nou ja dan moet ik maar samen met Saaur in de andere fora's blijven rondzwerven!!

19. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een idee....mensen die op stage zijn moeten ook toegang krijgen tot TGM!!!! (echt waar, stage is bagger saai :mad:)

20. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alle gekheid op een stokje, ik hoop toch echt dat er nu wat gaat veranderen aan die green mile, en dan bedoel ik die toelating tot.
    Ben al sinds begin 2002 lid en nog mag ik er niet op.
    Maar ach die discussie is al gevoerd, hoop alleen wel dat de loelatings eis eerst drie maanden lid en dan pas green mile als enige eis gesteld gaat worden.( die 250 posts leiden tot spam en belonen zeer zeker niet degenen die wel netjes de zoekfunctie gebruiken.

Deel Deze Pagina