1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Green Mile problematiek.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door WouteR, 24 mrt 2003.

1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Prachtig gezegd, ik pink een traantje weg van ontroering hier.
    Maar ff serieus ik vind het echt wel een goed idee!!

2. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het geheel eens met meteorf25 zelf ben ik ook al sinds maart 2002 lid, echter het aantal posts is niet voldoende.

ps. door deze post be ik er weer eentje dichterbij.

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Er worden nu intern een aantal suggesties besproken wat te doen met the Green Mile. Wat de voorstellen precies inhouden en wat er gaat gebeuren kan ik nu nog niet vertellen, omdat dat gewoon nog niet duidelijk is. Maar er zijn plannen om het GM-concept te veranderen. Zogauw daar duidelijkheid over is, zullen we dat uiteraard naar buiten toe communiceren.

Het kan natuurlijk nooit kwaad om van jullie wat feedback te horen, dus als jullie suggesties hebben, laat maar horen!

4. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn voorkeur (en dan niet alleen voor mij, maar qua geheel systeem) gaat echt uit naar het eerder genoemde "actieve dagen" systeem....(copyright iemand ;))....het aantal actieve dagen zal denk ik zo rond de 50/60 moeten liggen (:confused: gokje) dit werkt en spam niet in de hand (hoogstends 1 spam post per dag per niet TGM member) en zal eerder toegang verlenen aan mensen die hier regelmatig aanwezig/actief zijn.....

Maar misschien zitter er ook nadelen aan die ik nu even niet zie :confused:

Deel Deze Pagina