1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Haagse Lan

Discussie in 'Games' gestart door macouno, 22 jan 2003.

1. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry, ik vind het wel heel gaaf, maar elke maand lukt gewoon niet. En als we gaan dan komen we met meer. Blue flame die kon niet, Slayer die kon misschien wel vrij krijgen, maar wat ie dan doet weet ik niet. Chucky zijn vrouw die verwacht een deze dagen een baby, dus die komt ook niet.

Hopelijk kunnen we volgende maand weer van de partij zijn. Misschien kunnen we een keer online afspreken ofzo?

Gr. The Bear.

2. Tiny

Tiny Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar gaat dit allemaal gebeuren dan, op 15 feb?

Ben nog nooit op zoiets geweest en weet niet hoe of wat.

Some info please....

Laatst bewerkt: 4 feb 2003
  3. Xtinction

Xtinction Uitsterving ja :D

Leuk Bevonden:
    2
    Yoooo klinkt goed de 15e. De 8e is mijn zus jarig dus zal ik zeker niet komen, de 15e is die kans een stuk groter.

4. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Xtinction... de 15e staat al vast... dan is het weer.

Tiny... het gebeurt bij mij... ik heb genoeg ruimte. Ik zet nog even een link naar een kaartje online zodat men het vinden kan... Kijk op http://alienhelpdesk.com/lan voor fototjes van de vorige keren.
    In principe is het ook... iedereen die kan tv en box + al je games mee... en een Hub & kabels heb ik al (4poorts), dus dat werkt.
    we beginnen altijd om ongeveer 16:00 s'middags en gaan tot nu toe steeds door tot iets na middernacht. Dan is men het wel weer zat.

5. Slayer

Slayer xbox is deadly

Leuk Bevonden:
    0
    The Bear heeft gesroken ook voor mij dank je Bear.

6. Blue Flame

Blue Flame X-Box is like a drug

Leuk Bevonden:
    0
    Een goede middag,

Duurde ff voor ik reageerde, maar het gaat mij deze maand ook niet lukken. Deze maand hoop ik op wintersport te gaan....

Misschien volgende maand wel weer....

Veel plezier

7. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Ok mensen!!!!

Nog maar een paar daagjes te gaan en het is weer zover!

Wie komt en neemt wat mee???

8. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    ...

Ik kom ook uit den haag en het lijkt me wel tof om mee te doen...maar wat spelen jullie, ik hoop Halo want daar ben ik wel goed in , ahum, en ik heb vandaag GR verkocht (tis wel tofmaar ik wil Raven shield hebben), dus...laat het me ff weten, ik heb ook wel een aantal vrienden die ook goed kunnen hakken op Halo...

9. Tiny

Tiny Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me leuk...

Echter kan ik deze zondag niet. Helaas...

Next time??

10. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    15de is een zaterdag....

ik kan waarschijnlijk niet.... bovendien is me xbox kadoek :'-(

11. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
  12. Kees

Kees Bring out the gimp!

Leuk Bevonden:
    0
    macouno, check je pm.

ik kan helaas niet komen. fukfukfuk :mad: :mad: :mad:

13. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg peoples!!!

nu kan ons kees ook al niet!

Ik verwacht toch nog even wat bevestigingen te horen hoor! Anders doen we het gewoon niet!!!

Dus vanavond nog even een berichtje mijn kant uit als je komen wilt.

Tot nu toe komen alleen Stella & Pieter zeker... ten minste.. ik moet ze nog even bellen.

Kortom... wie komt/kan/wil????????????????????????

14. Xtinction

Xtinction Uitsterving ja :D

Leuk Bevonden:
    2
    Thx 4 the PM.

Ik heb nog geen plannen voor morgen, denk dat ik wel kan komen, en als het echt nodig is kan ik waarschijnlijk wel een TV+ box meekrijgen denk ik.

Laat wel ff tijdig weten of het doorgaat he :)

15. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Xtinction en mijn non xboxworld vrienden zijn de enige die echt komen willen.

Dus blaas ik het bij deze af!!! sonde... er staat nog bier van blue LOLOL

We kijken nog wel even of we het een andere keer nog doen. De eerste 3 Lan's waren toch echt gezellig. Maarre het komt me nu deze maand niet slecht uit hoor zo... heb een grote klus dus kan ik nu morgen lekker verder.

Ok tada folks.

16. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Haagse lan, is er nog interesse???

Ja ik weet het... niet echt het correcte deel van het forum, maar sinds de verandering leek dit me de beste plek.

Hey peoples ik zat pas weer eens op de fotos op http://alienhelpdesk.com/index.php?id=1,4,4, te kijken enne het was toch erg gezellig. Als genoeg mensen het leuk vinden kunnen we het wat mij betreft nog wel een keertje doen. Niet al te snel maar Mei ofzo? O enne wat vinden jullie van het nieuwe design voor de alienhelpdesk? hehe

Heb al veel te lang geen Halo gespeelt hahaha

(en voor diegenen die het nog niet weten... de haagse lan bij mij is altijd al 18+, geen discussie)

Laatst bewerkt: 19 apr 2003
  17. Martijnisfijn

Martijnisfijn Gladiator

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me heel leuk, maar de games die ik op de foto's heb gezien spreken me niet echt aan. Speel liever de segasports series. Als we kunnen bballen of nfl kunnen spelen heb ik wel interesse

18. TheRealMcenzy

TheRealMcenzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik wil ook een lan maken lijkt me wel lol!!! tziet er wel grappig uit maar niet echt prof ofzo

19. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Duh natuurlijk is het niet prof ofzo, gewoon in mijn studio met gezellige mensen. Maximaal een man of 16 dus ook. Geen grote hal met honderden gamers nee, ook echt geen toegangskosten ofzo... doe niet zo gek. hehe.... enne ja de laatste keer speelden we bijna alleen maar halo, maar ondertussen is er al meer, maar denk dat het toch ook vooral leuk is om weer eens halo te doen.

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    thread gemoved ... het betreft een Lan en geen Live

Deel Deze Pagina