Om het weer eens lekker onoverzichtelijk te houden............... Anyway, nu weer on-topic: Na de vorige LAN hebben wij eens heerlijk onderling ruzie gehad, dus............. Zeker interesse in een nieuwe LAN Ik zal eens kijken of ik een aantal mensen bij elkaar kan krijgen. Laat het wel ff horen. Enig idee op wat voor termijn?
LOL ok Fardo Nog even en niemand snapt het meer hahaha.. nee is goed zo.. Ik dacht ergens over een maandje? weetikveel, heb het erg druk maar het lijkt me ook handig om een beetje lang van te voren te plannen, dan kan iedereen vrij vragen enzo.
Ik zal The Bear, Blue Flame en Slayer eens op de hoogte brengen aangezien ze hier nog weinig op 't forum komen.....
Ik had het al wel gelezen, maar eerst nog maar ff niet gereageerd. Denk niet dat ik nog op De Haagse Lan ga komen. Aangezien ik haast niet meer xbox en al helemaal Halo niet meer. Maar ja, mochten er uit Zwolle meer gaan dan ga ik misschien wel ff mee.
Yeahhh!!!! had de thread nog niet gezien...!!! maar zoals ik eerder al zei(op live)!! ik heb der wel zin in hoor
hey word t niet eens tijd om ergens een grotere zaal te gaan huren ? met behulp van XBW.nl zou t best moeten kunnen. ik hou binnen kort een lan in middelburg regionaal feestje. maar iets landelijx zou ook wel es mooi worden.
Yo het lijkt me wel gesellig om met zijn 16en te gaan hakken met Halo. Duss als er een Lan feesje is in Den Haag, let me know....
Hola, even een tijdje hier niet geweest, maar wat zie ik. Er is dus nog wel interesse voor een lan party *) Laten we weer eens een keertje afspreken!
Crosis, Kees!!! jullie bestaan dus ook nog haha.. Ok er lijkt wel interesse genoeg te zijn om het weer een keertje te doen. Ik stel voor dat we het redelijk ver in de toekomst plannen, zodat iedereen er rekening mee kan houden... Zou leuk zijn als je niet weer moet werken Kees En dan is het lekker weer en kunnen we het mooi fijn ruim in de centrale hal doen. Dus eh, wie weet al wanneer hij vrij heeft? Ik denk.... we nemen de tijd en doen het ergens in de eerste 2 weken van juni (niet de 10e want dan ben ik jarig... maar kom langs voor taart, als je een kadootje meeneemt natuurlijk)... heb het nu zelf erg druk namelijk.
omdat het op 29ste helemvaart is, kan je op 28ste toch wel doorgaan Voor de gene die niet zwaar christen zijn, hebben toch nix beters te doen op hemelvaart