Jajaja, deze keer kom ik zeker op tijd.. kan ik ook 's wat langer knallen! Ben je al aan het oefenen?
Ik heb pas voor het eerst in maanden weer eens halo gespeelt... even wennen... maar blijft geniaal! Weekend is inderdaad verstandig. Al zou the bear waarschijnlijk niet weer helemaal uit zwolle komen. Ik moet trouwens even wat uitproberen maar misschien heb ik zelf wel een leuke projectie mogelijkheid, al is de kwaliteit daarvan dan niet al te geweldig
Ok de 31e klinkt goed... doen??? Laat even weten of je komt... ik heb trouwens ondertussen 2 collegas die ook een box hebben... en die waren er vorige keren niet bij... nodig ik ook uit... en Stella & Pieter natuurlijk Als we niet op passen word het nog een volle bak. haha
ik heb er wel zin in hoor dus we hebben nu macouno + 4 vrienden Xbox + TV + 4 of 5 poorts switch en kabels Eastmaster *) Xbox + TV (37 cm, niet echt groot dus) + 5 poorts Switch Dabo ( IK NL ) 2Xbox + 1 TV + hub en kabels Crosis Danny & Jeroen Jerhui Kees Jaw (en kornuiten) Xbox + TV + Hub en kabels Jam Flamingo (en kornuiten) Xtinction AntiChrist Xbox + TV bijgewerkt op 10 mei om 13:21 uur
Zet mij ook maar op de lijst van mensen die komen. Speel Halo helaas weinig meer sinds Live! Zal ff kijken of de rest ook nog meewil.
31 mei... klinkt goed... Ik hoop dat dat plekkie open blijft, dan kom ik zeker! Deze keer ook ff een DOA3 compo op het grote scherm, RSC mini compo of zo. Het een beetje interessanter maken dan gewoon 8 uur Halo