het heeft er alle schijn van dat we minstens de 16 weer gaan halen. we zitten zonder jaw zijn kornuiten, mensen uit zwolle en kees zijn vriend al aan de 13
Niemand verslaat ons in CTF at BG Worden er nog andere spellen gespeeld? Of neemt iedereen gewoon al zijn spellen mee?
neem aan van wel!! Ghost Recon, Moto GP, Unreal geen CTF pro meer @ BG..... Dat duurde echt extreem lang
we nemen gewoon weer van alles mee Halo is natuurlijk "the best" maar een potje Tao Feng is ook wel leuk
Is 30 oud genoeg??? Oh, ik kan wel een tv meenemen... is niet super groot... maar dan moet je er maar dichter op gaan zitten.... Moet er verder nog wat meegebracht worden?
Het feest is natuurlijk niet compleet zonder de one and only JAM! Dus deze levende legende wil nu ook weer van de partij zijn. In eerste instantie speel ik in het team van JAW, maar als deze weer zo matig presteert als vorige keer dan wil ik ook best wat potjes met de tegenstander mee doen.
Wij lenen jou direct uit aan de tegenstander, anders moet ik weer de hele tijd opletten dat ik niet in mijn rug geschoten word. Of dat ik een granaat voor mijn voeten krijg als ik mijn eigen gebouwtje inloop........
Ik kan mee nemen: 1 normale tv mits ruimte 1 kleine tv 2 xboxen wat spellen 3 controllers (hier kan crosis er ook wel een paar van meenemen) 1 Jerhui
Die vieze pizza tent is toch inmiddels wel verdwenen he?! Wordt weer misselijk als ik er aan denk.........
OOK!!! weet je al wie je nog meer meeneemt we zitten nu op 14 (sloeg op Jaw) Okey dong, heb jij al een normale tv dan?