1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Haagse Lan

Discussie in 'Games' gestart door macouno, 22 jan 2003.

1. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Als wij gaan komt ZAM ongetwijfeld ook mee. SnOwWhIte beslist altijd pas op het laatste moment.............. dat ze WEL meegaat.
    Misschien nog twee anderen. Spreek ik deze week nog.

2. IK NL

IK NL Guest

okey das mooi dan halen we iig de 16 en wat kunnen jullie meenemen aan levenloze spullen?'

3. IK NL

IK NL Guest

tja als jij nou even naar schiedam kwam met je auto kon ik zelfs wel 3 kleine tv´s meenemen.

4. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2

normale TV's hebben wij thuis niet:cool:

beetje lastig met 2 tv's en 1 man op de achterbank in martins auto!!

5. IK NL

IK NL Guest

die kleine tv had ook wel in de achterbak gekund hoor.

6. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem sowieso 1 box en grote TV mee(zal dit keer nou eindelijk ook eens aan de afstandsbediening denken). 2de TV wordt lastig.

7. IK NL

IK NL Guest

okey das mooi dan hebben we iig al 3 normale tv´s en 6 boxen ofzo.

en 16 man _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

8. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Macouno, is er nog een max. aantal mensen? Hebben we voldoende HUB's?

Voor spellen als ghost recon en motoGP is het wel handig om zoveel mogelijk xboxen te hebben.

9. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb nog wel een 5 poorts switchje....

alleen kan ik geen netwerkkabels menemen

10. IK NL

IK NL Guest

ik weet dat crosis een hub en een router heeft met diverse kabels verder heb ik hier ook nog wel een netwerkkabel liggen dus ik denk dat dat wel moet lukken.

11. IK NL

IK NL Guest

max. is naar mijn inziens niet nodig mits je voldoende apparatuur hebt.

12. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem ook wel een HUB en wat kabels mee voor de zekerheid.

13. IK NL

IK NL Guest

mooi, als we voldoende kabels hebben zou je evt een wat kleinere lan naast de grote kunnen doen, met kleinere tv´s, voor bijv. ghost recon, uc en moto gp zodat mensen iig altijd kunnen spelen.

14. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een kleine tv :)

15. IK NL

IK NL Guest

ehm ja dat was niet echt belangrijk, kijk als jij tegen die tijd die tv van je moeder nou hebt, dan kan dong even naar r´dam komen, en onze tv´s oppikken.

16. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Jongens ik wil ook nog naar de Lan komen als dat kan (4 personen), kan meenemen 2 xboxen, 1 tv zeker (de ander onder voorbehoud). Laat het me ff weten, want ik heb wel veel zin om mee te doen.......lator hakan

17. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eventueel ook nog een kleine TV...

18. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2

Van mij mag je komen!!!

Maar de ruimte wordt beschikbaar gesteld door macouno!!! hij bepaald hoeveel mensen er in mogen_O_

ff w88 op zijn reactie:cool:

19. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    ehhhh.......... ik weet ook nog drie mensen uit Den Haag/Haarlem die errug graag willen komen met xboxen en tv's. Macouno?

20. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Dudes... ik kom even 2 dagen niet langs om te kijken... en wat krijg je??? 3 paginas lectuur om te lezen!! roflmao

Ehm... ok ik ga ervan uit dat we 31mei in de centrale hal daarzo gaan zitten, dat betekent in principe plek genoeg, maar laten we het niet al te gek maken. Ehm 20 man moet dan wel gaan, maar niet veel meer. We kijken gewoon even, JAW & flamingo moeten de mensen nog even vragen... loopt wel los. Enne als het veel meer mensen worden... haha dan huren we volgende keer wel een zaal ergens, inclusief danseressen voor East!

Enne in principe is iedereen welkom. Mits 18+ en een beetje sociaal, dus denken we nog even na of danny nog welkom is (hahahaha O-) )

Ook niet vergeten... laat iedereen gewoon zoveel mogelijk meenemen... al je xboxen/controllers/games/tv's. Misschien hebben we dan teveel, maar we hebben er geen zin in om precies uit te gaan tellen hoeveel man er komt en wat iedereen mee moet nemen. Ik heb zelf maar een 4 poorts hub plus kabels, dus als we een groter netwerk willen hebben we iets groters nodig (of kan je die dingen doorlussen?).

Ja JAW die pizza tent zit er nog, maarre dan doen we toch een pattateke? ;) En ja neem je sneeuwitteke mee joh, gezellig. (al is ze eigenlijk veels te goed)

Ik zet voor diegenen die het nog niet weten te vinden over een weekje ofzo wel weer een kaartje online (de oude is er allang af) en ik stel voor om weer om 16:00 uur te beginnen.

Damn... ik had eigenlijk niet gedacht dat we het nog een keertje zouden doen... begin me toch even een boel zin te krijgen zeg!!!

woooooo _O_

Bedenk ik nog iets... ik heb dus tegenwoordig een projectie mogelijkheid... (een lcd scherm voor op m'n overhead projector) erg ouderwets, niet de beste kwaliteit en kan maar iets van 640 X 480 hebben... als iemand een kastje heeft die een xbox video signaal over kan zetten daarnaar, laat het even weten... leuk om te proberen... misschien koop ik zelf nog zoiets, maar weet het nog niet zeker. TENZIJ iemand anders gewoon een lcd projector weet te regelen... in de hal is een grooot schem en speakertjes heb ik daar wel.

Laatst bewerkt: 11 mei 2003

Deel Deze Pagina