Dudes... ik kom even 2 dagen niet langs om te kijken... en wat krijg je??? 3 paginas lectuur om te lezen!! roflmao
Ehm... ok ik ga ervan uit dat we 31mei in de centrale hal daarzo gaan zitten, dat betekent in principe plek genoeg, maar laten we het niet al te gek maken. Ehm 20 man moet dan wel gaan, maar niet veel meer. We kijken gewoon even, JAW & flamingo moeten de mensen nog even vragen... loopt wel los. Enne als het veel meer mensen worden... haha dan huren we volgende keer wel een zaal ergens, inclusief danseressen voor East!
Enne in principe is iedereen welkom. Mits 18+ en een beetje sociaal, dus denken we nog even na of danny nog welkom is (hahahaha )
Ook niet vergeten... laat iedereen gewoon zoveel mogelijk meenemen... al je xboxen/controllers/games/tv's. Misschien hebben we dan teveel, maar we hebben er geen zin in om precies uit te gaan tellen hoeveel man er komt en wat iedereen mee moet nemen. Ik heb zelf maar een 4 poorts hub plus kabels, dus als we een groter netwerk willen hebben we iets groters nodig (of kan je die dingen doorlussen?).
Ja JAW die pizza tent zit er nog, maarre dan doen we toch een pattateke? En ja neem je sneeuwitteke mee joh, gezellig. (al is ze eigenlijk veels te goed)
Ik zet voor diegenen die het nog niet weten te vinden over een weekje ofzo wel weer een kaartje online (de oude is er allang af) en ik stel voor om weer om 16:00 uur te beginnen.
Damn... ik had eigenlijk niet gedacht dat we het nog een keertje zouden doen... begin me toch even een boel zin te krijgen zeg!!!
woooooo
Bedenk ik nog iets... ik heb dus tegenwoordig een projectie mogelijkheid... (een lcd scherm voor op m'n overhead projector) erg ouderwets, niet de beste kwaliteit en kan maar iets van 640 X 480 hebben... als iemand een kastje heeft die een xbox video signaal over kan zetten daarnaar, laat het even weten... leuk om te proberen... misschien koop ik zelf nog zoiets, maar weet het nog niet zeker. TENZIJ iemand anders gewoon een lcd projector weet te regelen... in de hal is een grooot schem en speakertjes heb ik daar wel.
Laatst bewerkt: 11 mei 2003