okey even recapituleren, 20 man is een mooie max idd maar ik vind wel dat de vrienden van jaw en de vrienden uit zwolle (en ander gevolg van reeds aangemelde mensen) voorrang moeten hebben op nieuwe mensen. Verder lijkt patat me een goed idee, maar laten we even kijken wie we er nu allemaal komen.
Crosis, Jerhui, Eastmaster, Dabo (4 dus)
Jaw, Zam, Jam, Sneeuwwitje + 3 mensen uit haarlem (7 dus)
Macouno, Stella, Pieter en 2 anderen (5 dus)
Kees + 1 (2 dus)
Xtinction (1)
Antichrist (1)
Goakhan en 3 anderen (4)
we zitten dus nu al op 22 en dan kunnen er nog mensen meekomen met jaw, kees, xtinction en antichrist willen misschien iemand meenemen en dan heb je kans dat er nog mensen uit zwolle willen komen. nou goed 1 ding is zeker xboxen hebben we genoeg,ik ga ze niet tellen dat zien we vanzelf wel ik weet zeker dat dat wel goed zit. dan tv´s even kijken het team van crosis neemt 1 tv mee, het team van Jaw neemt er 1 mee en hoeveel tv´s nemen die mensen uit haarlem mee?, Macouno heeft mogelijk die projector en neemt ook een tv mee? kees 1 tv.
xtinction? antichrist kan een wat kleinere tv meenemen. en goakhan kan ook 1 (ik neem aan normaal formaat) tv meenemen. dus dan hebben we minimaal 4 normale tv´s en mogelijkerwijs 1 projector dus dat is iig genoeg voor Halo. Okey beetje erg vol dus, het is aan Macouno om te zeggen of dit goed is of niet.
Laatst bewerkt door een moderator: 11 mei 2003