1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Haagse Lan

Discussie in 'Games' gestart door macouno, 22 jan 2003.

1. IK NL

IK NL Guest

okey even recapituleren, 20 man is een mooie max idd maar ik vind wel dat de vrienden van jaw en de vrienden uit zwolle (en ander gevolg van reeds aangemelde mensen) voorrang moeten hebben op nieuwe mensen. Verder lijkt patat me een goed idee, maar laten we even kijken wie we er nu allemaal komen.

Crosis, Jerhui, Eastmaster, Dabo (4 dus)
    Jaw, Zam, Jam, Sneeuwwitje + 3 mensen uit haarlem (7 dus)
    Macouno, Stella, Pieter en 2 anderen (5 dus)
    Kees + 1 (2 dus)
    Xtinction (1)
    Antichrist (1)
    Goakhan en 3 anderen (4)

we zitten dus nu al op 22 en dan kunnen er nog mensen meekomen met jaw, kees, xtinction en antichrist willen misschien iemand meenemen en dan heb je kans dat er nog mensen uit zwolle willen komen. nou goed 1 ding is zeker xboxen hebben we genoeg,ik ga ze niet tellen dat zien we vanzelf wel ik weet zeker dat dat wel goed zit. dan tv´s even kijken het team van crosis neemt 1 tv mee, het team van Jaw neemt er 1 mee en hoeveel tv´s nemen die mensen uit haarlem mee?, Macouno heeft mogelijk die projector en neemt ook een tv mee? kees 1 tv.
    xtinction? antichrist kan een wat kleinere tv meenemen. en goakhan kan ook 1 (ik neem aan normaal formaat) tv meenemen. dus dan hebben we minimaal 4 normale tv´s en mogelijkerwijs 1 projector dus dat is iig genoeg voor Halo. Okey beetje erg vol dus, het is aan Macouno om te zeggen of dit goed is of niet.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 mei 2003
  2. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Kom jij niet? IK NL?}:] }:]

We hebben dus zo'n VGA box nodig voor die projector!!

iemand_O_

Als iemand nou een lekkere Inet verbinding mee kan nemen, kunnen we met zijn allen gaan livenO-)

3. Kees

Kees Bring out the gimp!

Leuk Bevonden:
    0
    Bizar zeg!

ik zie nog de post staan, "Ja, crosis heeft vrij"... en hopla in 1 keer zit je op 20+ personen hahaha, koel!

Om alles en iedereen aan te sluiten is geen enkel probleem al die hubs en switches hebben wel een uplink en die kan je dus doorlussen (ook niet oneindig maar zeker 3/4 keer). Ik heb naast een switch ook nog een aantal kabels liggen dus dat moet geen problemen opleveren.

Sinds kort staat hier een 70cm waar ik mijn rug bijna aan heb gebroken om 'em binnen te krijgen. Dus ik neem zeker iemand mee als ik mn tv meeneem. Of het wordt een beamer, maar dat is onder voorbehoud.

En 16:00 uur is een prima tijd! :D

Nog even voor Macouno: zo'n overheadprojectording, daar zit alleen een vga aansluiting op? Of heb je ook iets met tulpingang?

4. IK NL

IK NL Guest

Juist beterz kees als jij een leuke tv meeneemt, heb mijn uitgebreide post hierboven al aangepast.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 mei 2003
  5. Blue Flame

Blue Flame X-Box is like a drug

Leuk Bevonden:
    0
    Goede dag mense,

Zoals Flamingo al had gezegd, kom ik tegenwoordig erg weinig op het forum. Hij zei me laatst dat er weer een haagse lan zou komen.... en ach, ik ben de beroerdste niet, ik heb er wel zin in. Ik moet ff kijken of ik The Bear over kan halen en misschien Flamingo en Skayer ook nog wel. Als het nog ff meezit, gaat chucky dan ook nog wel mee.
    Ik zal het zo snel mogelijk laten weten, ik heb er in ieder geval wel zin in.....

6. IK NL

IK NL Guest

Hmmm als je je teammaten nu maar laat leven :), gezellig man, dit gaat echt de beste lan ooit voor de xbox worden, ik ken geen enkele lan voor de xbox waar meer dan 20 mensen waren.

7. Blue Flame

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang ik niet bij jou in het team zit, is dat geen probleem denk ik:+

8. IK NL

IK NL Guest

haha, ja geef mij maar weer de schuld.

9. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Welke spellen worden er allemaal gespeeld?

10. IK NL

IK NL Guest

voornamelijk Halo, en ik denk moto gp, ghost recon en uc.

11. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Return to Castle Wolfenstein en MotoGP staan voor de 30e dacht ik. dus............

12. IK NL

IK NL Guest

motogp wordt juni pas, rtcw zal ook wel uitgesteld worden :mad: , iig jaw hoeveel tv´s kunnen die mensen uit haarlem meenemen?

13. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    OK dus 4 games....

14. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Trouwens als de rest uit Zwolle ook gaat kom ik ook.... Ik heb 't nu al een paar keer afgezegd dus nu kom ik maar eens.

15. IK NL

IK NL Guest

Blue flame komt geloof ik dus das mooi.

16. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    BTW wat ben je toch aan 't kloten met je avatar...

17. IK NL

IK NL Guest

deze is definitief, voorlopig dan :)

18. Blue Flame

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, dat zijn uitspraken daar kunnen we wat mee }:] Ik denk dat als wij twee gaan, The Bear en Slayer ook wel meekomen.

19. IK NL

IK NL Guest

Super man, meer frag meat is altijd goed.

20. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Ok maar laten we er dan een beetje van uit gaan dat we bij deze vol zitten!!!

kijk als 1 van jullie nog iemand extra mee wil nemen ok... maar niet nog meer mensen dan tot nu toe genoemd zijn in de thread. En er word vast nog iemand ziek, en moet er weer iemand werken... dus vallen er er een paar af, en niet iedereen komt tegelijk binnen,... nah ja.. loopt wel los.

de 2 peoples van m'n werk hebben zin om te komen... Dus kunnen we Brenda (en d'r vent wiens naam ik altijd vergeet) aan de lijst toevoegen. Pas op hoor, straks hebben we zeker 3 dames... feit om trots op te zijn.

Enne yup Kees... dat lcd overlay panel heeft alleen vga imput, echt verouderde technologie met eigenlijk te weinig licht opbrengst. Maar als jij een beamer op de kop kan tikken... dan hoef ik daar niet mee te klooien.

Dus nu:

Crosis, Jerhui, Eastmaster, Dabo (4 dus)
    Jaw, Zam, Jam, Sneeuwwitje + 3 mensen uit haarlem (7 dus)
    Macouno, Stella, Pieter, Brenda, Dinges (5 misschien 6)
    Kees + 1 (2 dus)
    Xtinction (1)
    Antichrist (1)
    Goakhan en 3 anderen (4)
    Blue flame, Flamingo (misschien nog 2 erbij dus 4)

Ja peoples we zitten vol hoor ;) Ik moet trouwens wel even kijken of stella & pieter echt kunnen... misschien moet ze werken. Maar ik ken nog wel iemand ;)

Deel Deze Pagina