1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Haagse Lan

Discussie in 'Games' gestart door macouno, 22 jan 2003.

  1. IK NL

    IK NL Guest

    jongen als alles nu goed gaat hebben we 29 man, super. :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
     
  2. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoor net al dat THE BEAR waarschijnlijk niet kan die zit dan met z'n reet in Frankrijk maar dat is nog niet 100% zeker...

    Hij moet namelijk ook nog met ons naar Egypte....en geld als water heeft niemand dus 't zal denk ik wel los lopen.

    Trouwens nemen we ook meissies mee? Ik heb er namelijk ook 1.....
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2003
  3. IK NL

    IK NL Guest

    nou als slayer ook wat van zich laat horen weten we alles zeker en staat alles vast. nou ja alles is een groot woord.
     
  4. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo gauw hij op MSN is laat ik 'm 't meteen weten.
     
  5. Slayer

    Slayer xbox is deadly

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hallo hier ben ik dan, ben op moment erg druk op mijn werk maar probeer vrij tekrijgen de 31 mei hoorde ik , zal even kijken morgen op rooster anders vraag ik vrij zit in de horeca maar lijkt me wel weer eens leuk om mekaar af te matten:) . ik zal deze week nog even reageren en zal mijn xbox even uit het stof halen want speel nie meer zovaak.

    Zit meer achter mijn nieuwe pc medal of honer te doen daar ben ik tegen woordig goed in, maar zal even weer trainen om in te komen voor halo en ghost recon.

    Gr, Slayer
     
  6. Blue Flame

    Blue Flame X-Box is like a drug

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    met andere woorden, je regeld gewoon vrij van je werk en gaat mee!!!

    Nou alleen The Bear nog ff goed aanspreken en proberen over te halen en dan zijn we weer allemaal aanwezig....*) Ben al weer aan het oefenen met Halo en zal binnenkort ook GR maar weer eens in mijn mooie boxje doen
     
  7. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen,
    zoals er al werd gezegd zit ik waarschijnlijk in Frankrijk dat weekend. Dus de 31ste zou voor mij niet door kunnen gaan. Helaas, maar dat ik weg ben is al wel voor zo'n 75% zeker. En een weekendje Frankrijk laat ik niet schieten...............

    Mocht ik toch nog komen dan neem ik me box mee en dan zal ik proberen een beamer te regelen. Misschien zelfs dat ik er dan twee kan regelen. Maar ja, dat hangt er dus nog een beetje van af. En anders weet ik nog wel iemand die er een te huur heeft, en dan kan een van de jongens die wel huren. Als je met ze allen dat dan betaalt kost het ook haast niks.........

    Nogmaals weet ik het nog niet zeker, maar ik laat iets van me horen zodra ik het weet. Er wordt er vast nog wel weer eens een Haagse Lan gehouden.....
     
  8. Crosis-nl

    Crosis-nl lurking around

    Berichten:
    851
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat ik zo`n indruk maakt zeg }:]

    everybody _O_ to Crosis *)
     
  9. IK NL

    IK NL Guest

    |:- right ;)
     
  10. IK NL

    IK NL Guest

    okey we moeten nu dus echt zorgen dat the bear niet gaat :cool: }:] ;) :p
     
  11. Slayer

    Slayer xbox is deadly

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    nou heb mijn naam op de kalender gezet en vrij gevraagd, komt wel goed denk ik.

    :)
     
  12. IK NL

    IK NL Guest

  13. Kees

    Kees Bring out the gimp!

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay dan!

    Iemand al eens die X-link messenger geprobeerd?

    Vanavond eens kijken of het werkt..
    (Voor de routers, nat-systemen -> UDP poort 4518 & 4519.)
     
  14. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg enne komen er nog nieuwe games uit die we dan op het netwerk zouden kunnen gooien??? Ben wel toe aan wat nieuws.. Tís de laatste tijd alleen maar motogp en ghost recon geweest voor me.

    O damn... Return to castle wolfenstein natuurlijk... enne misschien motogp2? En wanneer komt Counterstrike condition zero ook al weer uit???
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2003
  15. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    heb ff geen geld om nieuwe game te kopen....
     
  16. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Macouno, heb jij Return to castle wolfenstein ? Zit te twijfelen of ik hem zal halen. Multiplayer schijnt erg goed te zijn.
     
  17. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Als m'n loon binnen is haal ik hem denk ik, veel gasten waar ik live mee zit op motogp en recon hebben m en vinden m erg leuk.
     
  18. IK NL

    IK NL Guest

    Jaw beantwoord mijn vraag aub eens, wat kunnen die mensen uit haarlem/den haag meenemen?
     
  19. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik (nog) niet. Ik heb ze een e-mail gestuurd.
     
  20. IK NL

    IK NL Guest

    okey dan hoor ik het wel.
     

Deel Deze Pagina