1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

centraal halo 2 wisselforum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door de bengel, 12 sep 2004.

1. Epiph

Epiph Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tigerstyle heeft goede punten, en jullie mods niet

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is jammer dat dat hoekje nu toch weer zo enorm wordt opgezocht. Hoe wil je dat wij hier op reageren? (Anders dan: "Ok we geven jullie de macht!") Als wij geirriteerd reageren, omdat we simpelweg op het moment bij deze beslissing blijven (who knows wanneer dat verandert), zijn we dubbel de sigaar terwijl wij in eerste instantie toch écht netjes uitleggen waaróm we niet in gaan op jullie verzoek.

Er wordt wel degelijk over gesproken hoor, intern, maar we zijn er bijna allemaal van overtuigt (op het moment, that is) dat dit nog niet de juiste tijd is.

Het is niet onze bedoeling om de community te verzieken, om de leden en bezoekers een slechte tijd te bezorgen. Vertrouw dus asjeblieft in onze beslissingen. Wij hebben geen belang bij een uiteenvallende of geirriteerde community.

3. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Nee, maar ik vind het wel uiterst storend om dit als reply te krijgen op mijn post: "Iets met een "lelijk hoekje" en "drammen"..." Alsof ik tot doel heb het forum te verzieken, neen, ik kan er gewoon met mijn hoofd niet bij dat jullie dit wisselforum niet openen, ik denk dat de interesse voor een halo2 wisselforum vele malen groter is dan vor het ilovebees wisselforum, en ilovebees is de aandacht voor ilovebees komt ook vanuit de aandacht voor halo 2, verder ben ik sterk van mening dat een overzicht van alles met en over halo2 erg wenselijk is en op deze manier tot stand kan worden gebracht en dat het niets dan goeds doet voor het forum in zijn totaliteit. kijk naar het geruchten en feiten topic, de 5 alweer en ook alweer aardig vol, het overzicht van halo 2 ontbreekt, de aandacht is er, er is meeeeer dan genoeg om over te praten en het spreekt denk ik veel meer mensen aan dan bij het ilovebees wisselforum (en ilovebees is, nogmaals, ook deel van de halo 2 hype en de aandacht voor het spel). En nogmaals, hoeveel mensen hebben de nieuwe wraith nou gezien in actie? of hoeveel mensen hebben nog niet over de party-functie gehoord, terwijl velen dat wel willen weten. Open gewoon een nieuw wisselforum, of kom met argumenten of REDENEN hem nog niet te openen. Houd de discussie open hier met de community, want het forum dient nu eenmaal voor de community en als de community daar veel waarde aan hecht dan zouden jullie het toch ook gewoon moeten doen?

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind het uiterst storend dat er eerst lief een suggestie wordt gedaan, daar door ons volledig beargumenteerd op gereageert wordt en dáár vervolgens kinderlijk op door geramt wordt. Of mag ik je niet kinderlijk noemen, nee dat mag vast niet, laat ik dat maar niet doen.

Het ligt sowieso niet in onze bedoeling om het Ilovebees en Halo 2 gebeuren bij elkaar te proppen. Hoewel het wel gerelateerd is, zou dat voor teveel verwarring zorgen en daarnaast is Ilovebees meer en meer een individueel spel geworden.

Of dat jij het forum niet wil kapot maken? Ik geloof er niet zo in. Dan had je je wel neer gelegd bij onze beslissing. Jij weet net zo goed als ik dat het slechts een kwestie van tijd is eer dat dat forum er daadwerkelijk is.

Edit:

Ziende dat hier geen argumenten in staan, en dus over komt als een persoonlijke aanval, hierbij; De argumenten zijn reeds gegeven. Geef tijd de tijd.

Laatst bewerkt: 13 sep 2004
  5. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Dit komt inderdaad over als een persoonlijke aanval, jezus WTF is dit voor forum, ik geef hier op een normale manier mijn beargumenteerde mening en dan krijg ik dit over mij heen... Dus ik wil dit forum kapot maken volgens jou?? JEZUSMINA wat een inspiratieloze domme aanval. Natuurlijk snap ik dat er een forum komt, maar er wordt gezegd dat het er de tijd nog niet voor is, terwijl ik duidelijk beargumenteer dat de tijd er wel rijp voor is en de animo er is. En er wordt geclaimed dat het niet nodig is en dat er overzicht is, terwijl ik het aar volstrekt niet mee eens ben. En terwijl ik dat duidelijk aangeef met voorbeelden en argumenten krijg ik inhoudloze reply's en persoonlijke aanvallen terwijl ik neits anders wil doen dat het forum verbeteren. En jah, je mag me kinderlijk noemen, dan noem ik jou een arrogante zak. En nu vraag ik me af wat er gaat gebeuren, krijg ik een waarschuwing?? Ik mag hopen van niet, want ik heb heir niets uitgelokt, ik begon niet met de aanval op de persoon en ik vind ook niet dat ik aan het doordrammen was...

Ps. Over dat ilovebees, ik snap dat het verwarring kan veroorzaken binnen een halo2 wisselforum, maar feit blijft wel dat er meer animo en meer te vertellen is over halo2 dan over ilovebees en dat het ilovebees wisselforum mijn inziens wel aangeeft dat een halo2 wisselforum verantwoord kan worden.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ga jou geen waarschuwing geven in een discussie die ik met jou heb. Dan schat je me toch echt te laag in.

Ik heb zojuist even die topics zitten bekijken, en als ik zie dat dat vol staat met berichten over "Dat er een wisselforum moet komen" dan geeft mij dat niet echt de indruk dat er daadwerkelijk zo'n forum komen moet.

Jij geeft jouw argumenten, ik geef de mijne. Ik claim niet dat er geen overzicht nodig is, ik claim alleen dat het nu nog allemaal netjes past.

XBW is de enige die werkt met een echt Wisselforum, op élk ander forum gaat het allemaal hartstikke goed zelfs als er meer dan 5 topics over één spel of onderwerp zijn. Waarom die angst voor het verliezen van het overzicht bij meer dan 5 topics over één spel?

De tijd is gewoon nog niet rijp. Klaar.

Logisch dat ik me aangevallen voelde. Ik weet dat wij niet heilig zijn en zo wil ik me ook niet gedragen, maar als jij met precies dezelfde argumenten nogmaals probeert ons standpunt - en daarmee het antwoord op de suggestie - om ver te werpen is het wel een klein beetje logisch dat daar enigszins vurig op wordt geantwoord.

7. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Ten eerste vind ik het echt niet logisch dat je je aangevallen voelde, iniedergeval niet persoonlijk en zeker niet op een storend vlak. Ten tweede moet ik je toegeven dat alles past, maar ik het zeker niet overzichtelijk vind wat aanleiding geeft tot mijn volgende punt dat er niet zozeer tegenargumenten gegeven worden dat het niet hoeft, behalve gebrabbel dat de tijd nog niet rijp is, er nog overzicht is en blabla, maar als ik daar tegen in ga krijg ik niets meer te horen, alleen gebla die mij het gevoel geven dat ik voor janlul sta te typen en hier blijkbaar niet serieus genomen wordt, dat ik daar lichtelijk geirriteerd door raakt lijkt mij logisch maar ik heb mij ingehouden in mijn reply en met verduidelijkte argumenten (en nieuwe) gekomen en me afgevraagd waarom er geen weerwoord gegeven werd. Ik wil jullie mijn mening niet opdringen, ik heb ook heus wel door dat het heir alleen maar een vervroegd halo 2 wisselforum betreft en dus niet ECHT veel waarde heeft, maar als jullie dan toch een weerwoordje geven die mijninziens niet echt deugd, en dat dan DAAR geen antwoord op gegeven wordt en mijn posts als nutteloos worden afgedankt en ik zelfs een persoonlijke aanval over mij heen krijg kan ik me daar enorm aan ergeren, en terecht lijkt mij... waar the fuck heb ik dit allemaal aan verdiend?? wat een fokkin BS

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Waarom er in mijn ogen nog geen Halo 2 Wisselforum moet komen zal ik nu even uit de doeken doen.

Halo 2 is nog 2 maanden van ons verwijdert. In die 2 maanden wordt hij ook niet in het buitenland gereleased. Dit beperkt de informatie die er in die 2 maanden bekend wordt enorm vergeleken bij andere games die zich in een situatie bevonden waarbij de internationale release ver van de Nederlandse release was verwijdert. De informatie die nu vrijkomt kan tot nu toe nog makelijk worden besproken in de threads die daarover gaan. Geen 1 thread barst na een week al uit zijn voegen. Nog geen reden voor een wisselforum dus.
    Tevens komt Fable ook nog een maand voor Halo 2 uit. Uit ervaring, Het KOTOR wisselforum, is het enorm handig om voor een RPG een wisselforum aan te stellen. Zeker als deze enorm populariteit geniet, net als het geval was bij KOTOR. In mijn ogen is het dus gewoon beter om eerst een Fable wisselforum te starten, en pas een week (of op 7 November) voor de release van Halo 2, het Halo 2 wisselforum.
    2 Wisselfora zou een laatste optie zijn, maar het is dus niet de bedoeling dat heel Xbw straks uit wisselfora gaat bestaan. Het is een beetje geven en nemen dus, een groot luxe probleem. :)
    Nu mag je misschien wel geintresseerd zijn in Halo 2, en niet in Fable, maar er zijn veel mensen ook geintresseerd in Fable. Dus het lijkt me niet meer dan logisch dat we die mensen ook tegemoet komen.

En vertel mij maar is waarom er een wisselforum voor Halo 2 moet komen als alle vragen die nu verschijnen redelijk snel beantwoord kunnen worden, of juist beantwoord kunnen worden na de release. Je hebt nog te weinig diepgaande onderwerpen om over te praten simpelweg omdat je de game nog niet aan het spelen bent.

9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Een wisselforum komt pas goed tot z'n recht als iedereen de Halo 2 disc in z'n Xbox kan stoppen. Net als met het Kotor wisselforum zullen de hulpthreads het populairst zijn (met Halo 2 gaat het misschien meer richting speltechnieken?).
    Nu kan er naast het speculeren weinig worden gepost mbt Halo 2, soms wat screenshots en filmpjes die niet op xbw staan misschien. Wil je overzicht, zorg dan met z'n allen ervoor dat de 1e post in de centrale thread bijgehouden wordt, stuur links met nuttige info en screens naar de topicstarter b.v.

Het is imo nog te vroeg voor een Halo 2 wisselforum. Zorgt alleen voor een overhype voor de game.

10. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Kijk, bedankt.. Zo kan het ook :+

Maar toch moet ik zeggen dat bv. een geruchten en feiten topic veel te globaal is en deze al vrij snel alweer tot de nok toe vol is, en vaak ook met 'veel' nieuwe info (ik denk dat Xiroke hier wel over mee kan praten). Nogmaals (3e keer :9 ) wie van de leden weet er wat over de nieuwe 'party-functie' of wie heeft de nieuwe wraith al gezien, of de beelden van de nieuwe games? verder valt er enorm veel te speculeren en is er veel interesse voor het verhaal van halo2, de nieuwe communicator, de extra zooi voor de LE-halo 2 en natuurlijk ILOVEBEES. Verder zou iedereen nu over hun eigen halo 2 eraringen kunnen praten naar aanleiding van de pu gameplay awards.. En ik snap jullie argumenten, maar, en ik kan me vergissen, volgens mij valt er nu al (veel) meer over halo 2 te bepraten dan bv. ilovebees en het begint, mijn inziens, toch best onoverzichtelijk te raken met die -tig halo 2 topics. Niet dat het echt stoort, maar met een wisseltopic staat het wel mooi centraal. En dit is mijn mening, het maakt me verder niet echt iets uit maar ik snap niet waarom niet en ik zie meer redenen voor een halo2 topic dan bv. voor een ilovebees topic destijds. maar het argument over eerst een fable wisselforum vind ik wel sterk. Bedankt voor de inhoudelijk antwoorden.. [bashing mode]for a change..[/bashing mode] :9

11. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dat er mensen nieuwe Halo 2 info missen komt niet door het missen van een wisselforum maar door het niet lezen van het centrale Halo 2 topic.

12. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    fable wordt echt veel minder gehypt, en er zijn veel minder threads over, dus ik vind niet dat er een wisselforum over geopend hoeft te worden.
    En ik zou ook het wisselforum nu openen, want ik denk niet dat er de laatste week of twee weken van te voren veel info zal komen voor 'halo2 geruchten en feiten'. Ook denk ik dat er de laatste week veel meer gespam zal komen dan nu, dus het lijkt mij nu de juiste tijd, tevens ook omdat nu ook de pu gameplay is geweest.

13. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Denk je dat echt? ik denk toch echt voornamelijk door het niet apart posten van de nieuwe info en het gebrek aan overzicht van de (nieuwe) feiten, media etc. (en natuurlijk het feit dat er maar weinig van op de frontpage gepost wordt, geen verwijt)

Laatst bewerkt: 14 sep 2004
  14. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Zo onoverzichtelijk is een thread toch niet? Klik op "go to first unread post" en lees totdat je weer helemaal bij bent :)

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Een game hoeft niet te worden gehypt om een wisselforum te krijgen. :) Fable staat nu trouwens iets minder in de aandacht omdat deze al enkele jaren gehypt wordt, en dan zakt het toch wel een beetje in.
    Anyway; veel mensen kopen nu eenmaal Fable, en daar valt enorm veel over te bespreken.. In mijn ogen de criteria voor een wisselforum. Deze zal dan ook meer nut hebben dan een Halo 2 wisselforum op dit moment.

16. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    @Orcrist: Ik ben het ook met je eens dat een fable wisselforum nu meer 'nut' heeft, maar ik blijf wel vinden dat een Halo 2 wisselforum, ook op dit moment, meer bestaansrecht heeft dat het ilovebees wisselforum
    @Dioga, i know, het is ook mede dankzij mij dat deze er nu is bij het halo 2 wisselforum (ik pleitte ervoor, na een bep. tijd toen het echt onoverzichtelijk begon te raken, dat iemand de voorpagina bijhoud) maar men is zich hier neit van bewust, naar mijn weten, en het gaat wel heeeel snel met de halo 2 geruchten en feiten, daarom is er mijn inziens ook niet echt een overzicht en is daarom (o.a.) een wisselforum wel gewenst.

Maargoed, ik ben het met jullie eens over het fable wisselforum, maar wacht niet te lang met het halo 2 wisselforum, maak zonodig een 2e wisselforum, want ik dat het de laatste weken voor de release heeeel snel gaat met previews en alles en deze laatste weken zijn al haast aangebroken. Maar dat is mijn mening.

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Het Halo 2 Wisselforum komt er hoogstwaarschijnlijk. Maar nu nog niet. Wanneer dan wel? Dat weten we zelf ook nog niet, zodra we de tijd rijp vinden. Dat is door Wouter en Orcrist al meerdere keren hier gemeld, maar toch wordt er over doorgedramd.
    Ik heb vanmiddag het Ilovebees wisselforum opgeruimd en laten verdwijnen, aangezien de hype daarvan voorbij is en geen eigen wisselforum meer nodig heeft. Ik heb tegelijkertijd eens naar de Halo 2 threads gekeken en geconstateerd dat het allemaal nog wel meevalt. Een aantal threads waarin heftig gediscussieerd wordt. Ik zie de meerwaarde van een speciaal forum voor die threads. Dat zal ongetwijfeld nog veranderen, maar het kan ook best zijn dat we pas vlak voor of zelfs pas na de launch besluiten om alsnog een forum aan Halo 2 te wijden.

Hetzelfde geldt voor Fable. We verwachten dat deze game heel wat stof zal doen opwaaien en dat er na de release flink wat helpthreads en dergelijke komen, net als KOTOR vorig jaar. Hier volgen we dezelfde procedure: pas als er daadwerkelijk zoveel gesprekstof is dat het een eigen forum verdient, richten we er een wisselforum voor in.

Voorlopig is hier echter nog geen sprake van, verder doordrammen heeft dan ook weinig zin.

Deel Deze Pagina