1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Halo2 (geruchten en feiten)

Discussie in 'Algemeen' gestart door hardcore gamer, 30 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Third Kagemusha

    Third Kagemusha Shadow Warrior

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    wel kik, nog ff,word er een film van gemaakt...

    Halo....coming to theaters near YOU!
     
  2. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    die verzieking van de atmosfeer was nog niet zo erg dat een marine het niet kon overleven toen de Flood uitbrak. die Marine is waarschijnlijk gedood/gevallen door covenant of uit angst voor de Flood, waarna hij onbruikbaar was/is vernietigd door Sentinels.
    Over dat tijdssprong verhaal: terug in de tijd gaat niet, heen wel (als je op grote snelheid (lightspeed) reist, verbuigt de tijd. Volgens meerdere sterrekundige zou een reisje op lightspeed naar de dichtsbijzijnde ster voro je gevoel een paar minuten/uurtje duren (een boterham bederft niet) maar zou de tijd 16 jaar later zijn als je terugkeert op aarde
    8)
    dat kan dus wel...maar terug is tegen alle wetten van natuurkunde in. al zou het kunnen, dan zou je de hele tijdlijn en geschiedenis veranderen of een nieuwe tijdlijn dimensie creeren en...
    **krijgt hoofdpijn
    AAAAAAARGH, het is weekend man!
     
  3. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja precies wat denk je dat er gebeurt is juist ja wat we in halo nu zien mensen tegen covenant. Dus de geschiedenis IS veranderd
     
  4. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    waarom is het schrift op halo dan bijna gelijk aan dat in covenant cruisers en niet te vergelijken met menselijk schrift/computersystemen? Het lijkt me logischer dat de Forerunners de voorouders van de Covenant waren. Dat verklaart waarom Cortana al snel de halo technologie begreep (ze was al getraind om cruisers te hacken, ze kan aardig omgaan met Covenant/forerunner netwerken) De POA kwam immers bij Halo doordat Cortana het schip liet jumpen naar de coordinaten, opgesteld in een soort covenant/forerunner schrift, die op een steen op Sigma Octanus lagen welke de covenant probeerde te vernietigen. De covenant wisten dus al van halo...de mensen niet.
     
  5. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    ok wacht ef ho stop....welk schrift?
     
  6. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    @ Elite: daar ben ik het helemaal mee eens. maar er zijn meerdere stenen met coordinaten.

    Maar wat ik me afvraag: heeft Cortana express de POA naar Halo gejumped, uit nieuwsgierigheid, of is het toeval?

    @Nilamo: heb je het boek gelezen?

    Er komt een steen(artefact) in voor die de Covenant scannen. De tekens lijken op coordinaten. Waarschijnlijk zin het die van Halo.
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2003
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat klinkt allemaal erg aannemenlijk. Als je bij Halo aankomt zie je dat de Covenant schepen al bij Halo waren. Ze waren hier dus al, of ze wisten gewoon waar de POA naartoe ging en volgde het en waren gewoon sneller dan de POA, maar das een veel minder leuke theorie.
     
  8. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    ze wisten waar de POA was omdat ze een soort camera aan de human schepen hangen. lees het boek voor meer info.

    maar ik denk ook nog steeds wat Elite zei.
     
  9. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het boek nog niet gelezen, moet namelijk via internet bestellen en daar hou ik niet zo van maar misschien dat ik het ooit doe.
     
  10. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Elite misschien heb je inderdaad gelijk je ziet ook dat wanneer je een knop ofzo bij het spel moet omschakelen dat de interface van die comp (van de forunners dan bijna hetzelfde zijn als die van de covenant als je op the truth en reconsiliation bent.
     
  11. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    boek moet je zeker kopen, via proxis.be gaat het prima. anders moet je hem in de Vs kopen.

    Maar die boeken zijn het zeker waard
     
  12. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Cortana dacht waarschijnlijk toen ze wist dat het coordinaten waren "als die covenant hier een hele vloot laten vernietigen voor alleen die coordinaten, dan moet dar iets zijn wat ze in bescherming willen nemen. Halo is idd heilig voor de covenant (nu niet meer denk ik :p
    en over die interface: zei ik toch :p Dat lijkt veel logischer.
    ook nog over dat opwachten bij Halo
    "The covenant have tracked us al the way from Reach. With moving at lightspeed...(zie level 1 intro)... deaccelerated, noone could miss the hole we torn in supspace."

    duzz..de Covenantsschepen volgden de PoA door Slipspace en doordat zijn veel nauwkeuriger kunnen navigeren (en rekenen) konden ze precies zo reizen dat ze slechts een paar kilometer voor de Autumn to stilstand kwamen. Ze wachten de PoA idd dus op. Niet zo leuk misschien, maar dit is gewoon een 'feit.'
     
  13. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou wel van zo speculaties enz :)
     
  14. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat vind ook zo ruig aan halo het heeft van die dingen die onbeantwoordt zijn zo mysterieus, het is niet zoals andere games bv. devil may cry waarbij je hakt op elke vijand die je ziet zonder dat je je wilt afvragen waar die klotebeesten toch vandaan komen.
     
  15. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben hem ook aan het lezen. aan het begin volgt het precies het boek en dat is echt leuk om te lezen en vooral om te herkennen. je leest heel veel achtergrond info
    ik raad iedereen aan om het te lezen, want het verhaal van halo is het mooiste dat ik ooit heb gelezen.
     
  16. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm is dit een sugestie en opkoment idee of heb je bewijsmateriaal. maakt niet uit ik vindt het wel een pracht idee.
     
  17. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    de gedachtegang van cortana lijkt mij het meest logish..de rest is allemaal een feit.
     
  18. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    ja, die tekens op de gebouwen in het level 2 halo staan ook op de rug van elites, dus............ <
     
  19. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    mij lijkt dat de Covenant ( het elite-ras) de arme forerunner(s) zijn. misschien zochten ze halo om rijk te worden(bedreiging)
     
  20. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    daar ben ik het niet mee eens..de bewapening en bepantsering van de Covenant is te modern en welvarend om tot arm te worden gerekenend. Ik blijf mijn theorie dat de Forerunner contact hebben gehad (schrift/overlevering) met de Covenant leaders. Halo is een opslagplaats voor de Flood gebouwd omdat de Flood toch iets te effectief bleven in het onder de duim houden van de anderen. Halo is dus gebouwd door de rijke Forerunners. de Halo's zijn ouder dan de huidige Covenant. Het wapen van Halo is daarintegen zo sterk dat het geen bedreiging is maar meer zelfmoord. Wie zegt trouwens dat afpersen niet typisch menselijk is? Zij willen geen geld, zij willen alleen hun tegenstanders (van hun goden) volledig vernietigen....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina