[Centraal] Halo2 (geruchten en feiten)

Discussie in 'Algemeen' gestart door hardcore gamer, 30 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik denk ook van niet. Bij de vorige keer dat Halo was geactiveerd ging iedereen dood, dus ook die arme Forerunner(s). Het kan ook zijn dat die arme Forunner of een ander deel van de Forerunner buiten het bereik van Halo zat en het dus overleefd heeft. Maar dat lijkt me minder waarschijnlijk.
     
  2. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    dus de Forerunner zijn de voorvaderen van de covenant als ik het goed begrijp?
    hoe komen jullie eigenlijk aan de Forerunner? hebben jullie dat ergens in een filmpje opgepikt, of in HALO: The Flood gelezen?
    ik ben het namelijk nog nergens tegengekomen.
     
  3. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    ik weet niet zeker maar volgens mij zei Cortana dat in het spel. Kan ook uit het boek zijn.
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    De Forerunner worden ook in het spel genoemd. De Forerunner zijn waarschijnlijk de voorvaderen (of een andere connectie) van de Covenant.
     
  5. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet dat boek lezen, en cortana zegt trouwens wel een keer iets over de forrunners
     
  6. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ja ik snap nog steeds niet hoe jullie weten dat die halo al eens eerder is geactiveerd??

    kijk dat er in fan fics over wordt gepraat betekent niet dat het echt zo is. Ik heb het spel gespeeld (vaak) en het boek 2x gelezen maar ben dat dus nog niet tegen gekomen!
    net zoals die forerunner volk btw
     
  7. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    forerunner is een feit en ik heb het gehoord aan het eind van level 5: The Forerunner build this place..but..horrible..that can't be!..enz
     
  8. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    een Halo ring al eens geactiveerd?
    leg eens uit
     
  9. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is zeker niet de reden, want in het boek "the fall of reach" werden de covenant gewoon ontdekt in slipstream space en daarna gingen de covenant direct de humans aanvallen. doorheen het boek dringen covenant door naar de planet Reach en kicken daar ass...maar zoals je dan ziet aan het spel halo word een wet opgesteld: 'when the covenant is about to embark a UNSC destroyer, the destroyer must self destruct or make a blind jump into slipstream space'. dit zie je dus captain keyes beslissen in het begin van het spel.....dusssss...de covenant hadden het zowieso al gemund op aarde voordat ze zelf de flood hadden ontdekt. pas als de covenant in de control room van halo kwamen ontdekten ze dat hun goden (de forerunner) in hun fortress world (de library) een parasiet hadden ontwikkelt..
    zo, heb dat ff duidelijk gemaakt:p
     
  10. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    waren dat dan geen MARK1 soldiers? kdenk zelf van niet , want int boek zegt dr.halsey dat dat enorm zware pakken waren:{
     
  11. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    jup, maar ook hopen dat dit geen lag veroorzaakt:{
     
  12. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-( ze zijn zelfs zo interessant dat ik nu niet geslaagd ben op school.......|:- anyway, dat is voorbij8) heb nu ff alle pg. hier gelezen en ik sta weeral te popelen om halo 2 in mijn handen te krijgen:D ga gelijk ff de 2 boeken opnieuw lezen en het spel nog ff uitspelen:9
     
  13. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    als je het boek 'the fall of reach' had gelezen dan wist je dat deze reclaimer een MARK1 soldier was:{
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb het op meerdere sites gelezen en zelf eens filmpjes beter gekeken om na te gaan of het klopte. 343 Guilty Spark ziet je aan voor the Reclaimer, een persoon die blijkbaar Halo al eens heeft geactiveert. In het begin van the Two Betrayels zegt the monitor:
    -"But you already knew that. I mean, how couldn't you?" De Reclaimer wist hiervan (dat Halo al het leven dood), 343 GS ziet jou daarvoor aan en denkt dus dat jij het ook weet.
    -"Last time, you asked me, if it was my choice, would I do it?
    Having considerable time to ponder your query, my answer has no changed. " Let op het woordgebruik van "last time"

    Natuurlijk is het hiermee nog steeds niet zeker dat Halo al eens geactiveert is, maar op hbo heb je veel van die speculaties en die zetten je toch wel eens aan het denken.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2003
  15. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    speculatie, speculaties. Altijd maar speculeren. Als Halo 2 uitkomt weten we hopenlijk meer over het mysterie Halo.

    Wie zijn de Forunner?
    Wat is de Flood?
    Wat is Halo precies?
    Wie is die Reclaimer?
    Is de Flood misschien het wapen?

    Allemaal vragen waarop niemand een ZEKER antwoord weet. Het is een groot mysterie. Misschien gaat bungie wel de geschiedenis in als de veroorzaker voor het grootste mysterie dat de mensheid ooit heeft gekent. Laten we hopen dat al die mysteries ergens aan het eind van het jaar, of misschien zelfs pas volgend jaar worden opgelost.
     
  16. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    @Benneke
    Applausje, heel mooi gezegd. Ik heb ergens wel gehoord dat er misschien een deel 3 komt, ik hoop het. Ik hoop ook dat 343 Guilty Spark nog voorkomt in Halo 2 en dat het spel niet alleen maar over de mens-covenant oorlog gaat.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2003
  18. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja inderdaad. Ik ga hier dood van nieuwsgierigheid naar antwoord op mijn eerder gestelde vragen.
     
  19. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja inderdaad. Ik ga hier dood van nieuwsgierigheid naar antwoord op mijn eerder gestelde vragen.

    edit

    Sorry voor de dubbelpost
     
  20. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    ik wil je vraag best proberen te beantwoorden hoor, maar kun je hem niet even herhalen dan? dan weten wij ook wat je probleem is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina