1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Halo2 (geruchten en feiten)

Discussie in 'Algemeen' gestart door hardcore gamer, 30 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Waarom doe je gewoon geen 2de (of 1ste) reply in het 1ste deel?
     
  2. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn ook al een paar dingen bekent over de nieuwe vijanden ... The Brute!

    Voor meer info moet je maar ff kijken op de site van bungie daar staan wel screens :cool:
     
  3. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohw hier word al over de Brute verteld :{

    Maar ik denk dat een mod dit ff in de andere tread moet plaatsen ofzo :p ... je kon beter gewoon replyen Mr Pablow :)
     
  4. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben er ook wel 99% zeker van dat het verhaal gaat rocken, want om dit verhaal te verneuken moet je toch best knap zijn met al die boeken die ervan verschenen zijn.

    Hopelijk kan het me net zo meetrekken als deel 1 want daar heb ik van genoten zonder dat het andere truuckjes nodig had zoals max payne heeft (andere game die mij heel erg heeft weten te boeien). Jammer dat je release date niet klopt want ik denk toch echt dat, dat zomer 2004 gaat worden. Ik weet het hij staat geplannend voor het voorjaar maarja reken ermaar op dat het maart of nog later gaat worden want als je ze even de tijd gunt (ze halen kertmis toch niet meer) dan komt er vaak ook veel bij.

    Maarja hopelijk verneuken ze het multiplayer gedeelte niet, dat betekent dat het spel lagloos moet lopen op live, dat betekent centrale servers van ms en ik hoop ook niet dat ze het spel gaan rushen en de rest als downloadable content aan gaan bieden.
     
  5. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor diegene die het er aan heeft geplakt voor mij ja ik had er helemaal niet aan gedacht om te replyen. Maar haal x-boxter2003 er nog ff tussen uit als het kan haha !!
     
  6. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    waarvan heb je die preview genakt?
     
  7. misterx

    misterx Guest

    ksnap nie wat jullie eraan vinden aan dat hele halo gebeuren vond deel1 al geen bal aan dus denk dat deel 2 helemaal niks word
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ej Pablow, dit alles was allang bekend en staat al in de centrale Halo 2 thread. Maar toch bedankt ;).
     
  9. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    you'll pay for this:mad: ......:D
     
  10. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    nice pablo complimenten voor al die info, handig voor mensen die niet zo'n zin hebben om al die info te gaan zoeken.
     
  11. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    w0000000t misterx ik ga je SLOPEN!!
     
  12. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha zoeken jongen zoeken.... :p ;)
     
  13. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ALLE info wist ik daar al van eigenlijk
    zelfde verhaaltjes, ik miste alleen dat die atv vooral door snipers word gebruikt :p
     
  14. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad: :mad: :mad: :mad:

    jij bent zeker zo'n iemand die zo snel mogelijk door een level heen loopt en de tussen filmpjes weg drukt, want dan snap ik waarom je er geen bal aan vond, dan heb je de helft gemist.
    en trouwens, waarom kijk jij in een halo thread, ik dacht dat jij dat halo gedoe geen bal aan vond.:confused:
     
  15. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn posts zijn gewoon aantrekkelijk haha:p uhm... ! Achja als hij er toch niks aan vond kan toch. Ik bedoel ik heb ook wel eens van die games die iedereen fantastisch vond en die bij mij naar 1 dag werkelijk de strot uitkwamen. En ik bedoel halo is niet heilig (voor jullie waarschijnlijk wel), het is een game. Moet zeggen wel een hele goeie!!}:]
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2003
  16. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg niet dat halo heilig is, maar het is wel een van de beste games die er is gemaakt, tenminste dat vind ik(en meerdere)
     
  17. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen enkel spel is heilig :eek:

    Halo is in mijn ogen nog steeds het beste spel voor de xbox tot nu toe!

    @ Pablow jahoor je posts zijn heel aantrekkelijk |:-
    whehe8) droom lekker verder}:]
     
  18. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    Goeie thread.Als ik alles zo lees zal dit een geweldige game worden...
     
  19. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Damn. ik wil deze game!
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    thread gemerged
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina