[Centraal] Halo2 (geruchten en feiten)

Discussie in 'Algemeen' gestart door hardcore gamer, 30 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    In Juli, dan heb ik allang alle info die ik wil hebben uit de PU...Hopelijk staat er ook een antwoord over mijn belangrijkste vraag in : zouden die Covenant vs MC multiplayer gevechten net zoiets worden als CounterStrike (dus met een soort van missie) of meer gewoon een soort Team DeathMatch???
     
  2. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    vetste zou zijn als je eigen mission objectives in mag stellen, maar de kans dat dat erin komt is volgens mij vrij klein. ik hoop wel dat er objectives in zitten, anders is het toch gewoon hetzelfde als multiplayer met 2 (ietwat verschillende) teams?
     
  3. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk komt er net als bij Time Splitters 2 ook een MAP EDITOR in , dat zou echt machtig zijn!!!!! En er moeten ook meer geheime gangen in de levels zitten, want ik kende bij HALO alle geheimen al vrij snel
    -------------------------------------------------------------------------------
    Ow bijna vergeten, er moeten ook BOTS bij zitten, zodat je ook 16 spelers kan doen zonder Link of Live!!
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2003
  4. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    bots hoeven voor mij niet meer nu Live er is...
     
  5. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Niet iedereen heeft live....nu ben je wel heel erg ego aan het doen :)
     
  6. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Jah, niet iedereen heeft dat en het zou toch mooi zijn als je een beetje kon oefenen op bots!
     
  7. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Tegen bots spelen is saai, ik speel Unreal bijv. nooit tegen bots. :{
     
  8. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Bot's zijn saai ja!
    Maar ik vond het soms bij multiplayer in halo 1 nog wel eens saai als je met zn 2en in een groot level liep :{
     
  9. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Bots bij perfect dark waren super
     
  10. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Als je geen live hebt zijn bots de beste oplossing om als je met 4 bent toch de map op te vullen.

    Maar ik heb me er niet aan gestoord dat er geen bots waren in Halo. Ik had nog nooit een shooter mulitplayer gespeeld, dus ik wist ook niet wat ik miste.
     
  11. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    ik zou graag een soort grinder mode erin willen zien. Dat je gewoon lekker kan raggen zonder aan de rest van het lvl/teammate hoeft te denken.
    ff instellen.
    Map: *een basis met weapons/ammo. Voor de rest een level dat zich uitstrekt met een riviertje er door heen.
    Enemies:* 4 dropships per minuut
    Dropship mode>
    *0 Brutes
    *0hunters
    *0 Elites, 0 sword elites, 0 cloak elites.
    * 0 jakhal
    *14 grunts
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
    kijken hoelang je zo'n vloed van grunts volhoudt (Jericho VII anyone?)
     
  12. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe dat is wel cool *)
    Zou wel leuk zijn als ze zoiets erin stoppen
     
  13. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Nou, geloof me. Je mist niet veel.

    Okay, bots zijn een goede manier om een map te vullen. Toch hoop ik dat Bungie niet te veel tijd in bots gaat steken, als die er komen.

    Trouwens, weet je hoe saai het is als je met Unreal een server aan het zoeken bent. Dan heb je een snelle gevonden die lekker vol zit, blijken het allemaal bots te zijn!

    Om het nog erger te maken, in Unreal, tellen bots mee aan je score. Dus ook op de ranklijsten, ik durf te wedden dat ontzettend veel kills van de topspelers eigenlijk bots zijn.
     
  14. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat bots zeker wel leuk zijn, want niet iedereen hier is een buitenlander met 412 broers/zussen, en ik heb er maar 1. Mijn vrienden spelen liever Counter Strike dus blijft er voor mij niet veel anders over om met mijn ene broertje te spelen, en aangezien die ook zo goed als nooit zin heeft zouden Bots voor mij de enige oplossing zijn......................... Want ik heb nog geen Live!!
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Jericho VII, proloog van de the Fall of Reach, ken em ja, zeker dat zou cool zijn, vloedgolven van grunts die je van alle kanten beschieten, jij in een Warthog al die beesten wegrennen...
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik hoop dat Bungie juist geen tijd steekt in het creeren van bots. Dan ga je namelijk actief op zoek naar maten om tegen te spelen of je schaft alsnog een Live kitje aan. Beide ervaringen zijn veel cooler :)
     
  17. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Nu je daar toch over begint, dat live-kitje. Hoe weet je of je verbinding snel genoeg is? Of moet ik dit kleine ding op het live forum vragen?
     
  18. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben echt benieuwd of Halo 2 echt zo tof wordt als we allemaal denken...
    Het kan natuurlijk zijn dat het een slap aftreksel blijkt te zijn!
     
  19. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    al laten ze alles hetzelfde met alleen nieuwe levels ben ik al blij :)
     
  20. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij vind dat misschien, maar ik heb geen zin om telkens al mijn vrienden te bellen om een potje te spelen, en dan nog kan ik maar met 4 man spelen omdat ik geen 2 Xboxen heb en geen Live. En ik zit er nog over te denken om live aan te schaffen, maar aangezien ik pas 15 ben heb ik nog geen creditcard, en als ik het al zou willen zou mijn vader er dus ook nog toestemming voor moeten geven zijn Creditcard te gebruiken.............
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina