1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Halo2 (geruchten en feiten)

Discussie in 'Algemeen' gestart door hardcore gamer, 30 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja ik moet C()Rr0$!oN gelijk geven, ik heb ook geen Live. Geen credit card en ik heb maar planet standard adsl. Ik vind het maar behoorlijk *** dat Bungie heeft aangekondigt dat ze geen bots maken.
     
  2. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al ooit 'ns een tijdje terug in deze thread heb gezegd: bots zijn niet zo leuk om tegen te spelen als tegen je vrienden, maar altijd handig (bijv. opvulling van het level als je maar met 3 man bent).

    Ik vind het erg jammer dat in halo geen bots zitten (gewend van Perfect Dark spelen). Nu kon ik pas MP spelen als er wat vrienden hier zaten.

    En nee, ik heb ook geen Live. Dus voor mij zijn bots in MP bijna een must. Echt respect als ze dat op 1 of andere manier erin krijgen. (hoogstwaarschijnlijk doen ze het toch niet, maar goed...)
     
  3. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja helemaal gelijk, bij zit het precies zo, laten we hopen/_O_bidden_O_
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik dacht dat bots er al definitief er niet in zouden zitten :confused:.
     
  5. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    wist niet zeker of dat al definitief was...

    Zo ja, dan moet ik echt veeeeel vaker 'n link-game gaan opzetten bij een vriend...
     
  6. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan nu ook missies gaan linken.

    Dus als je nou in de nacht van 13 op 14 maart bij je vriend gaat pitten, zet je je xbox neer met system-link enzo en zorg je dat je voor de openingstiojd bij de FRS of whatever bent, kan je mooi gaan spelen.
     
  7. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Hmm, ik heb gelukkig buurjongens en schoolvrienden die allemaal erg geinteresseerd zijn in een potje Halo (2) op de Xbox :D
     
  8. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, hebben we het hier al over dat ingame E3 filmpje gehad? Echt de moeite waard om es te bekijken!
     
  9. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Hehe, je maakt een grap zeker. Daar is een heel topic over, elke Halo-fan moet hem al gezien hebben. *)
     
  10. Mr. Blonde

    Mr. Blonde Retro rules!

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Op IGN is er nieuwe info vrijgegeven over Halo 2! Alleen wel Insider. Dus ik weet niet of iemand dat hier is? Ik heb op een ander forum gelezen dat zeker is dat je meerdere moves kan doen tijdens het 'jacken' van een voertuig, zo kan je , naast het slaan/schoppen van de bestuurder, ook een gun pakken en schieten, de passagier zal in de uiteindelijke versie ook terugvechten! Wat je in dat E3 filmpje zag was overigens in-game (voor de twijfelaars). Ook dat grote kanon zal later in het spel terugkomen, mogelijk zelfs om te besturen! Ook zal het zwaard eindelijk te gebruiken zijn als wapen (or...so they say, aangezien ze dat bij Halo 1 ook al zeiden).Mensen die The Fall Of Reach gelezen hebben kunnen zich vast de ODST (Orbital Drop Schock Troopers...of zoiets) nog wel herinneren, in Halo 2 zullen ze aanwezig zijn, deze zijn sterker dan marines en zullen in armor aanwezig zijn dat soortgelijk is aan dat van Master Chief.

    Klinkt dus al veelbelovend, mits het allemaal waar is. Maar als iemand het hele artikel zou kunnen plaatsen...;)
     
  12. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    De Helljumpers (ODST) komen toch al in Halo 1 voor. Kijk bijv. die ene neger(Sergeant).

    Dat over dat terugvechten in die Ghost klinkt erg vet. Maar mij lijkt het handiger om vol tegen een muur te botsen ofzo.
     
  13. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Het word echt leuk om in de multiplayer op ghosts te crossen :cool:
    Ff iemand eraf slaan en dan zelf verder crossen :cool:

    En wat de Helljumpers betreft, die zaten niet echt in halo1, het ene soldaatje was misschien iets beter als de andere maar echt superdude's waren er niet :eek:
     
  14. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Wel, Alle soldaten die je tegenkomt zijn helljumpers, aangezien die de enige troepenmacht waren op de PoA, naast wat loos navy personnel etc.
     
  15. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar er waren geen lui in masterchief achtige pakken :eek:
     
  16. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Omg ik snap je ff niet meer?

    Helljumpers zijn gewoon zeg maar de navy seals van het jaar 2552, en hebben dus ook helemaal geen mjolnir suit. Als ze wel die armor zouden dragen, zou het hun dood worden nl :)
     
  17. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    De ODST was toch een speciale eenheid van de UNCS Marine Corps? Of stond dat in 'The Flood', want die heb ik nog niet gelezen. Volgens de informatie die Bungie had vrijgegeven onderscheiden de Helljumpers zich van de normale marines door hun hoger geavanceerde pak enzo. Dat zag ik in Halo 1 niet echt terug.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2003
  18. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    omg ik haalde het doorelkaar ;)
    In halo2 komen er maybe soldaten in mjolnir suits!
    Btw het is maar een roddel en ik denk zelf niet dat bungie dat zal doen omdat de masterchief toch altijd wat speciaals was:eek:
     
  19. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen MJOLNIR Armor hoor, speciale pakken, en waarschijnlijk zijn ze ook iets sterker dan de gemiddelde Marine.

    /Edit: of mis ik nou de 'point'? :confused:
     
  20. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja er is een kleine kans dat de andere groep Spartan II (III?) overleeft heeft en zich op aarde bevind, al is die kans wel erg klein. Alle inner en outer colonies zijn immers vernietigd. Dat de groep spartans op aarde getraind zou zijn lijkt me ook erg sterk aangezien het project toch nog wel aardig geheim gehouden werd door ONI.

    Ja de ODST's hadden geloof ik iets zwaardere armor dan een standard marine, maar niet met shields ofzo, gewoon een kogelvrij vest oid.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina