1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Halo2 (geruchten en feiten)

Discussie in 'Algemeen' gestart door hardcore gamer, 30 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Dat lijkt me niet dat dan kan he :) Of ze moeten een feetgrenade uitvinden :p

2. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    in het filmpje doet hij dat wel. dus moet kunnen. waarschijnlijk hangt die gun dan gewoon even aan zijn riem ofzo.

-heeft de masterchief eigenlijk wel een ring?-

3. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is dat wel gaaf, twee wapens, twee triggers. linker trigger voor linker wapen en andersom. Zelf weten of je ze allebij vuurt of een en ander ff laten wachten voor zometeen. als ze allebij de magazijn leeg hebben, kun je ze alleen laden.

Edit > een ring??? moet hij getrouwt zijn ofzo 8) Maar hij heeft natuurlijk wel een riem/gordel.

Laatst bewerkt: 22 mei 2003
  4. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    hij zal wel een riem bedoelen dnek ik.

Ik moet zeggen dat dat zwaard er misschien niet zo bij past maar het is wel zo dat het weer voor een verfrissing zorgt die af en toe wel nodig is.

5. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    en zwaard ???? jesus gewoon kleine of een grote ?

6. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    degene die ook in deel 1 zat = groot

7. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    ow die fiets.............. bedankt :)

8. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een ideetje voor Halo 2. Lekker met Master Chief fietsen en dan met 1 hand een rocket launcher afvuren en met die andere sturen. Dat zou is leuk zijn.

9. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder handen! 8)

Er staan trouwens weer een paar wallpapertjes op de officiele site...ben alleen ff te lui om voor de URL. Zoek zelf maar als je intresse heb. ;)

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Of beter een BROMMOBIEL:+:D8)

11. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    of een vette waterscooter voor water gevechten!! Wel 1tje met een toeter erop natuurlijk

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    En dat je dan net liedjes van je harde schijf af kan spelen:+ Dat zou het helemaal afmaken:+

13. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Hm.. lijkt me niet,vind de orginele sounds van halo perfect,het zet een bepaalde sfeer neer.(ik kan geen muziek typen hehe)
    maar als je het hoort weet je dat er iets gaat komen en je zet je al schrap,geweldig gewoon.

14. -=DEMO=-

-=DEMO=- Goten!!

Leuk Bevonden:
    0
    edoch, ik vind dat je wel muziek in MP van je HD moet af kunnen spelen. tenminste, de optie moet er toch zijn. (hoewel er meestal wel herrie genoeg is 8) )

15. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Die optie komt er niet hoor, want je hoort in Halo nooit constant muziek. Dus dan zou Halo ter plekke een lied moeten uitkiezen, heb je net een lied dat langzaam op gang komt, is hij al afgelopen voordat hij echt begint [bijv. 1STP KLOSR :)].

De originele muziek past het er beste bij, echt Halo sfeertje.

16. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat als ze muziek in de MP doen, dat ze dan de orginele soundtrack doen. Perfecte sfeer.

17. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    muziek in multiplayer. zou moeten kunne maar HALO heeft vooral van die opzwepende muziek en die kan niet ingezet worden bij MP om de sfeer te verhogen

18. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    jah, ik weet niet of ik dat zo leuk zin..die muziek in Halo is echt specifiek per locatie/sfeer/gebeurtenis...tijdens een fragfest hoef ik niet muziek the horen zoals in het begin bij de pillar of autumn...maar 'On a pale horse' zou ik niet vinden mistaan...
    "On a pale horse?!" jah, dat is dat opzwepende muziekje met vioolen en cellos in Assault on The Control, wanneer je op het eind bij een sneeuwbrug komt met twee banshees (die je evt kan kapen)
    scroll omlaag en check:

Track 19 'on a pale horse
    http://www.buy.com/retail/product.asp?sku=60557519
    :9
    nr 14 Covenant Dance is ook kewl :9

19. -=DEMO=-

-=DEMO=- Goten!!

Leuk Bevonden:
    0
    anders draai je gewoon ff vette hardrock (of trance/r&b als je dat leuk vindt, maar dat past niet, vind ik) van je HD, tijdens 'n flink potje MP!!! (zou toch echt een optie voor moeten zijn...)

ja toch?

20. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina