1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Halo2 (geruchten en feiten)

Discussie in 'Algemeen' gestart door hardcore gamer, 30 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klik. De Halo PC FAQ :)

2. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
  3. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar C()Rr0$!oN vroeg om een url over Halo PC.:)

4. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Er is ook ergens een officiele Halo PC site, ben alleen de url kwijt.

5. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ook leuk is aan het boek de Flood is dat jesommige dingen ook uit de ogen van de covenant ziet enzo, dat vond ik eigenlijk de leukste stukjes uit The Flood.
    En in TFoR zie je hoe John opgroeit enzo, echt kopen die boeken ik vind ze een van het leukste wat ik gelezen heb.

Maar dat was een beetje offtopic, dus nu even over de covenant.
    Iedereen weet wel dat de covies hun technologie van de forerunners hebben maar niet vanaf Halo, want dat hebben ze net ontdekt.
    Dus ik zou wel is willen weten of je in Halo2 nog in andere forerunner complexen komt?
    En in Halo wordt ook gezegd dat dit de Alfa Halo is dus dan zouden er meer moeten zijn.
    En misschien is 343 GS die nu wel aan het activeren, want je zag 343 GS na de Credits van het spel wegvliegen.
    En als je halo speelt zie ook de hele tijd zo'n marine met een zwarte huidskleur die je ook in het beginfilmpje ziet, maar in de trailer van halo2 zie hem op de plican met MC.

Ik kon nog wel verder gaan met speculeren en vragen stellen maar dit is voor even wel genoeg om over te denken.

Jibran

6. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    SPOILER

jah, maar ze waren bekend met Halo (heilig) omdat het van hun voorouders (?) iig de Forerunner afkomstig is. In het boek staat het zo geschreven dat ze er al eerder waren op halo, maar in het spel/H:TFOR volgen de schepen van Reach de PoA om de Marines daar op te wachten ipv dat daar al een vloot aanwezig was! beetje raar...

Waarom zijn de Covenant op Halo
    1Ze weten iig dat er op die heilige Halo's wat te hal;en is aan nieuwe technologie...(Halo:The Flood) Toen drong er toevallig een Human Vessel binenn en was dat aanleiding voor een batle...
    2 Ze willen voorkomen dat de mensen heiligdommen bezetten, en natuurlijk willen ze alle mensen uitroeien...(H:TFOR/Halo)

En wat Johnson betreft: echte helden sterven niet...hij is een legende...kan niet natuurlijk, hij is niet weggekomen (of misschien heeft de Elite hem weggeteleporteerd...) maar misschien is het een broer :D

SPOILER!!!!!SPOILER!!!!SPOILER!!!!!!

Halo The Flood klopt niet helemaal met het spel:
    H:tF >Humands houden het uit tot het einde, tot de crash veroorzaakt door McKay
    Halo: "flood infects the atmosphere..without live support no live available (343GS) mensen hadden dat dus niet kunnen overleven !!!!
    zo zijn er wel meer foutjes...

7. X-cube

Leuk Bevonden:
    0
    maar zitten de marines en ODST's dan al in het covie schip wanneer er geen livesupport meer is op Halo?
    En dan zou Yayap het ook niet overleven met z'n ghost;)

8. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Yayap heeft zijn eigen, methan lifesupport (beademingsapparatuur) Die hoort het dus te overleven. De marines niet, die hebben geen zuurstofapparaten. Het schip was al bezet dor the flood....dus de atmosfeer aldaar zou ook geinfecteerd moeten zijn...voor de goede orde is het beter dat we feit: Fllod infects atmosphere even weglaten...anders klopt de hele verhaallijn niet meer :D)

9. X-cube

Leuk Bevonden:
    0
    O Ja dom van mij

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, dat zijn 2 verschillende mensen met dezelfde voice-actor.
    In Halo 1 is het Sarge (of althans noemen ze hem zo, zie deze pagina ) en in Halo 2 is het Sergeant Johnson.
    Zie dit storyboard. Je ziet ook wel verschillen tussen de 2 (niet op dit storyboard natuurlijk).
    edit:
    als plaatje werkt hij niet:confused:. Ik geef dus maar de link.
    http://halo.bungie.net/images/site/halo/storyboards/Halo2/E3/E303.jpg

Laatst bewerkt: 17 jun 2003
  11. X-cube

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het boek leest zie je dat hij ook Johnson heet in Halo1,
    misschien heeft hij samen met die Elite op het einde een schip gepakt en zijn m gepeert.

12. -=DEMO=-

-=DEMO=- Goten!!

Leuk Bevonden:
    0
    Sarge is echt 'n held! speel maar 'ns op legendary the pillar of autumn en luister dan naar z'n 'toespraak'. die is echt cool! (hij zegt trouwens andere dingen op een andere moeilijkheidsgraad. als de moeilijkheidsgraad naar beneden gaat, zeg hij steeds iets softers) maar ik speel alleen maar op legendary ;)

13. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Idd, die toespraken zijn vet. :)

*Hoopt op een toespraak in Halo 2

14. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Sorry:eek:. Ik ben nog bezig met the Fall of Reach en ik ben dat (in dit boek althans) nog niet tegen gekomen. Zal wel in the Flood staan zeker, die ga ik deze vakantie nog halen.

edit:
    Hoe denken jullie eigenlijk dat het verhaal zal lopen?

Laatst bewerkt: 18 jun 2003
  15. X-cube

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan snap ik waarom je het niet wist.
    Wat bedoel je met hoe het verhaal zal lopen?
    Na Halo of tussen halo en halo2 of tijdens halo of erna of enz.

16. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik bedoel: hoe denken jullie dat het verhaal van Halo 2 zal gaan?

Ik denk dat ze die Covenant Cruiser (die uit de trailer) gaan overmeesteren en zo de weg naar de Covenant Homeworld zullen te weten komen (aangezien dat de missie voor het gevecht op Reach eigenlijk was en Cortana er gewoon voor gemaakt was). Ik denk dus ook niet dat de Prophets je vijanden zullen zijn, maar dat je die Prohpets moet ontvoeren en zo vrede moet forceren met de Covenant (dus wat eigenlijk het doel was van hun oude missie uit TFOR). Tijdens een vredesbijeenkomst zal 343 GS er wel een stokje voor steken en de Covenant overtuigen dat ze de wil van de Forerunner niet aan hun laars moeten lappen ofzo. Weet ik veel.

17. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    neej, zou te vroeg zijn. ontsnapping van cruiser naar oppervlak, vanaf de aarde rebellie uitoefenen op reeds gelande cruisers(zie E3 trailer..) Later zullen ze wel de data base hacken en de covies gaan bezoeken..tijdens die oorlog denk ik dat er weer Halo's ontdekt worden..misschien coop met covenant om Flood te neutraliseren...
    War human/Covenant>andere Halo ontdekt>343 GS wil activeren>Coop Covenant/Human tegen de Flood. >Na vernietiging laait de strijd weer op..of is het spel afgelopen(als alle prophets gedood zijn..die zijn het meest fanatiek...alhowel alle covenant mensen haten.

18. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    In het E3 filmpje is hij trouwens op weg naar een grav. lift. :)

19. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    di is wel gaaf over de rest van het verhaal speculeren, maar kheb het nu te druk om verhaal te verzinnen.
    kzal er wel een nachtje over slapen.

ps: vergeet trouwens de brutes niet mee te nemen in je verhaal:cool:

20. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Kewl, co-op met human/covenant8). Das pas een goed idee.
    Dat idee over meer Halo's had ook wel aangedacht, ik zag ineens dit plaatje:
    Zie je die deur aan het einde? Die heeft precies dezelfde vorm als bijna alle deuren/gangen/tunnels op Halo #4. Misschien is dit dus wel een tekening van een andere Halo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina