1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Halo2 (geruchten en feiten)

Discussie in 'Algemeen' gestart door hardcore gamer, 30 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Nou er is dus nu blijkbaar echt een 1ste schatting van wanneer de game uitkomt.

    Op gamespot bij de top 10 staat al een tijdje halo bovenaan, die inmiddels naar de 2de plaats is gezakt maar nu staat er dus een release bij: Maart 2004
     
  2. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dus niet dat het dan 14 maart word ( denk het btw wel )

    Waarom ik dat niet wil?

    Ik denk dat Ms op 14 maart lekker veel dingen wil introduceren omdat de xbox dan "jarig" is, als er dan ook nog eens veel coole spellen op die dag uitkomen is ut niet leuk meer want dan krijg je bijv fable en halo2 op 1 dag...dan draai je door :cool:
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Valt Halo 2 dan niet onder de 'lekker veel dingen die men wil introduceren'?
     
  4. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    volgens mij kan je Fable echt wel in Januari verw8en
     
  5. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is er in Halo2 het gevecht om aarde enzo en dan jatten ze die covenant cruiser en dan gaan ze de homeworld(s) van de cvies opzoeken.
    En dan is er bijv. een Halo 3 en daar is dan het gevecht om de covenant homeworld(s).
    En dan aan het einde van halo3 zie je een stukje van the flood en 343gs ofzo en dan word halo4 het vernietigen van de andere Halo's.
    Maar dit zal wel allemaal niet zo zijn maar ik wil toch noch wel coole games en boeken van halo zien komen.
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ze moeten niet in herhaling gaan vallen he :) In Halo 2 doen ze alle coole dingen die ze in 1 niet konden doen, een evt derde deel zou dat ook nog kunnen hebben maar that's it. Dan moeten ze maar weerop iets anders gaan concentreren, desnoods een game ala Freelancer oid waarin je als capt Keyes speelt en begint in zijn outpost en vervolgens wordt opgeroepen met Halsey een ventje op te pikken... :)
     
  7. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, ik weet zeker dat ik dan HELEMAAL ga flippen, omdat ik dan echt geen id heb welk spel ik eerst in m'n box duw, en ik wil ze beide even graag spelen... life is hard 8)
     
  8. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, geen tomb raider acties. bungie zou wat mij betreft er gewoon een trilogie van kunnen maken. met Halo2 alle dingen erin wat eigenlijk ook al wel stiekem in Halo had mogen zitten (bijv. banshees in MP) en nog wat extra's en Halo3 als laatste deel & als klapper op de vuurpijl. als je teveel delen gaat maken heet dat uitmelken, dat moeten, nee, dat mogen ze Halo niet aandoen.
     
  9. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    neej, ik zit nu eens na te denken...over jullie 14 maart theorieen..maar dat zou betekenen dat Halo al in november in de US zou uitkomen...dat is nl daar de verjaardags datum van Live (en de Xbox? toch?) En we weten zeker dat dat niet gaat gebeuren.....
    over die grav lift..je mission objective in die halo2 e3 trailer is waarschijnlijk:
    *make your way to grav lift
    *find the bridge
    *destroy Covenant Cruiser
    ze willen iig de cruiser killen, zoals Cortana zij (if we want to kill that cruiser...)
     
  10. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    In the Fall of Reach staat sergeant Johnson er ook in, en private Jenkins + nog 2 meer, ze zijn op een space dock (die bij Reach hangt) ze beschermen een schip waarin de coords staan van de Aarde (makkelijker: ze staan op blz. 325 Hfst 37)
     
  11. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    shit je loopt hier wel achter als je de boeken niet gelezen hebt (ik dus)
    het hoeft niet per se zo te zijn dat Halo 2 ook op de Amerikaanse verjaardagsdatum van Live en Xbox uitkomt als dat hier wel gebeurd...
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zou ook wel graag een Halo 0 willen zien :cool:. Al die ruige (trainings)missies van de MC naspelen. Goed verhaal, lijkt me prachtig.
     
  13. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    precies...maar dat zegt niks...ik bedoel omgekeerd is dus onwaarschijnlijk...'verjaardagsdatum (in Europa..) dus dan Halo2 release is onwaarschijnlijk omdat die data verschillen, omgekeerd kan best maar zegt natuurlijk niets...kun je net zo goed zeggen dat halo op de verjaardag van piet uitkomt8)
     
  14. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    he bij ign hebben ze het erover dat Halo eerst een RTS was. en voor de insiders is er zelfs een trailer van.
    ik heb nooit geweten dat bungie eerst een RTS wou maken, maar goed dat ze toch maar een FPS hebben gemaakt.
    ach die release boeit me niet echt het spel komt toch wel
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, ze hebben wel gelijk. Halo zou eerst een RTS zijn (logisch, het is gaat over een oorlog tussen 2 grootmachten) maar of er een trailer was wist ik niet? Is er ergens een link, die wil ik wel zien.
     
  16. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    dat lijkt mij ook vet daar, dacht ik ook aan toen ik TFoR had gelezen.
    en ook misschien een soort space/actie game met captain keyes.
    of een game zoals halo alleen dan met de covenant.
     
  17. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    op bepaalde stukken ja, dat vind ik niet echt speciaal

    ze zullen dus elke keer hetzelfde stuk rijden
    je kan niet zeggen nu stap jij in en gaat rijden, dat weet ik nu al
     
  18. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Je bedoelt dat ze altijd bij punt A zullen staan en dan naar punt B rijden. Het kan dat ze die weg van A naar B wel elke keer weer anders doen.

    Je zal zelf vast wel kunnen rijden, net als je de gunner in CE kon laten uitstappen.
     
  19. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    okay guys, tijd voor meer speculaties :D hebben jullie de Discovery documentaire gedownload? (zie frontpage: X-factor ofzo) Daar wordt ook veel over Halo en Halo2 gepraat, met Halo 1 ingam,e beelden en muziek (reclame :p) etc...maar er viel mij iets op:
    (halo documentaire begint rond 19:20 van de file. na 19 minuten en 20 secs dus..daarvoor Crimson Skies, daarna Oddworld.)
    op 22:10 hoor ik hem zeggen dat je veel grotere en uitgebreidere levels zal krijgen. (niet alleen gangetjes, van punt A naar B, 'but entire space stations!!!!!)
    op 22:20 hoor ik hem iets zeggen over wreckages..in wrakken dus...:D van ruimteschepen..of een andere Halo......

    edit: (..) entire space stations that're giant weapons that you can aim and fire. We're having big levels that take place in wreckages of the previous Halo's. (onverstaanbaar)
    _O_ Elite_O_ kewle info he...allemaal onder voorbehoud, maar toch wel mooi.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2003
  20. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja, klopt. Wrak van een oude Halo lijkt me vet om in te vechten, maar ik hoop dat we ook nog een vrij groot aantal levels op Aarde mogen verwachten.

    Dat je dus niet na twee of drie levels op Aarde al weer klaar bent.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina