1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Halo2 (geruchten en feiten)

Discussie in 'Algemeen' gestart door hardcore gamer, 30 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    maar dat was min of meer wel aangekondigd...maar dat gedeelte over met spacestations richten en vuren :p dat klinkt mij als muziek in de oren!
     
  2. Dr.X

    Dr.X Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Dr.X

    Dr.X Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    PS het laden duurt wel erg lang!!
     
  4. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Elke Halo fan heeft die inmiddels wel gezien hoor. :cool:

    Er is zelfs een "Halo 2 big ass trailer" thread geweest.
     
  5. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    DAmn, dat over die kanonnen klinkt erg goed. En overblijfselen van oude Halo's ook.

    Yammie
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Misschien zijn die grote kannonen wel Orbital MAC Guns:confused:.
     
  7. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Wil eerst weten wat ze precies bedoelen met dat 'kanon'. :{
     
  8. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm ik volg dat van die kannonen ff neit zo, maar het zullen vast geen MAC Guns zijn. die dingen zijn super groot en staan op die ruimteschepen.
    misschien dat je van die hele grote MAC's moet verdedigen (die dingen die ook op reach stonden.) als ze op Reach staan zullen ze vast ook wel op aarde staan ofzo.
     
  9. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    ***SPOILER***


    In de boeken staan dat de mensen plasma niet kunnen sturen.
    En die kanonnen schieten plasma. Ze schieten ook op gebouwen. Ze zijn dus van de Covenant.



    MAC guns zijn als het ware een soort supergrote shotguns.

    Dit lijken me meer op die Pulse Lasers van Covenant schepen. Alleen lichten die fel op, en deze kanonnen niet.


    ***EINDE SPOILER***
     
  10. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    hmm..ik denk dat je met orbital guns wel goed zit..het gaat over een ruimtestation, geen schip dus...we weten niet of het human is of misschien ook wel covenant, maar er zal iig flink wat vuurkracht inzitten..het zou me wel leuk lijken als er idd Super MAC guns in voor komen. Raptor...ik denk dat wij met kannonen het spacestation bedoelen uit X-factor (ik iig)...jij doelt op de artillerie van de Covenant...het was wel duidelijk dat het plasmakannon uit de trailer niethuman was...
    mijn definitie van kanon in deze thread: RuimteStation met behoorlijke vuurkracht..denk aan DeathStar uit Star Wars, aan Orbital MAC Cannons, aan Orbital Defense Grid uit al die online spellen...whatever. ..iig, we zouden het evt zelf kunnen besturen..ff covenant planeten glassen of gewoon laten ontploffen :D
     
  11. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar het is niet menselijk, de humans kunnen wel plasma "opwekken" maar niet sturen. En deze kanonnen schieten duidelijk plasma.
     
  12. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou die kanon uit de trailer op een gebouw schieten (waarin mensen zitten??) dat bewijst dat de kanon uit de trailer covenant is, en hij word vernietigd door bommenwerpers (menselijke)
    Denk dat het gewoon een (nieuw) kanon is.
     
  13. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ja maar achterop de warthogs zitten toch ook duidelijk plasma wapens
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee dat is iets van een gaspowered ding geloof ik. Geen plasma iniedergeval.
     
  15. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad geen plasma's hoor. ik weet niet precies wat het zijn maar ze schieten granaten ofzo op die ghost's en andere voertuigen van de covenant.

    ik ga maar weer verder met het boek:p

    cya
     
  16. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    hoop ook echt dat er veel meer buitenlevels komen als in 1, ze zouden toch wel een onderzoekje hebben gedaan waaruit blijkt wat men het leifste ziet, ik had ook gehoord dat er nog steeds geen bots in de mp zitten. Dat is wel een beetje klote voor de mensen zonder live. ook vind ik het leuker als er wat meer man door een level lopen.
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar ik bedoelde dat kannon niet. Ik bedoelde dat kannon uit het interview. Dat Spacestation kannon, ik denk dat dat kannon een Orbital Super MAC-gun is.
     
  18. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    lees ff mijn vorige post...we hebbenhet over SPACE STATION en niet over de COVENANT artillerie...is vrij logisch dat dat voertuig uit de trailer ('kanon') van de covies is..zelfde soort metaal, schiet plasma, schiet op human structures, wordt vernietigd door door een marine opgeroepen vleigtuigen etc..)
     
  19. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof dat dat wapen achterop de Warthog een soort Gauss-gun is, (zoiets wat Mechassault ook heeft)

    Dat kanon op het spacestation zou wel eens Super MAC-gun kunnen zijn, De Master Chief heeft Cortana als co-op schieter :+ . Zij is aan de besturingssysteem van het kanon gekoppeld, en zo schiet je de Covenant schepen neer die het spacestation willen docken, om het over te nemen. Zoiets als "haal meer als 70% van de schepen neer", dan kunnen de mariniers in het spacestation het nog aan. En als er nix meer aankomt: helpen.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2003
  20. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Cortana zal het vuren van een Super MAC zelf wel aankunnen. Je zou eerder een CNI uit een captains hoofd moeten trekken (hmm halo 1? :)) om een of andere security te overriden. Dat moet je dan doen als MC< maar met het vuren zelf heb je niets te maken, of hoeft in ieder geval niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina