1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Halo2 (geruchten en feiten)

Discussie in 'Algemeen' gestart door hardcore gamer, 30 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ik was zojuist weer het E3 filmpje aan het kijken, en nu valt me iets op. Wie kan mij zeggen wat voor wapen die Brute heeft als hij de Warthog aanvalt en de MC hem neermept. Het is niet een wapen uit halo (1) heb hem nog niet gezien. (is dit een nieuw wapen van de covenant die Bungie (nog niet) naar buiten heeft gebracht.. of is het gewoon een wapen om de Brute te 'versieren'....
     
  2. Austin_77

    Austin_77 Ford focus RS

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net 8) gebeld met de klantenservice van de PU (nummer is 023-5566605) en hem al gepre-orderd. Als hij uitkomt sturen ze hem op. Via automatische incasso word € 7,95 ingehouden op je rekening.

    Het is hier al vaak gezegd en toch zeg ik het nog eens:

    PU roeleert_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
     
  3. kippetjes

    kippetjes veteran

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    waar gaat deze topic over.................... juist halo 2
    hoe veel levels komen er voor halo2 of weten jullie dat nog niet
     
  4. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    zoiets is nog lang niet bekend.....
     
  5. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    such is the Prophet's decree..........
    op het PUforum hang ik ook rond en daar heeft almachtige Ed het aangekondigd..kijk maar op het powerweb, check forum>vragen aan de redactie en dan een vrij recente vraag over posters.
    bij de volgende PU komt meer info over de DVD.
    @ Raptor: de Super MAC's was toch de benaming voor de guns op Reach? Die noem jij orbital MAC's..volgens mij heeft die MACgun van de PoA niet een speciale naam, hij's alleen wat beter uitgerust...en over het afvuurmechanisme: dat heeft met magnetisme te maken..waarschijnlijk laden ze de huls waar de MAC round in zit negatief/positief zodat hij de MAC round afstoot. Magnetische kracht is errug krachtig en zo komt het dat die grote, brokken staal erg effectief Covenant schepen uitschakelen. .. De Guns op Reach hebben maar 1 schot nodig, daarom worden ze Super MAC's genoemd (?)..zij schieten veel grotere projectielen af en hebben dus meer energie nodig (uit de reactors op Reach)..daarom hebben schepen ze niet.

    **edit: "HO STOP! Geen paniek, de DVD gaat voor abo's 6,50 euro kosten!!! De 7,95 die in de PU staat is per ongelijk overgenomen uit een marketinglijst en betreft de totale kosten (voor ons) per DVD. "" zegt Niels van de PU op het powerweb...check Powerweb forum, vragen aan de redactie, 'kom op, wees eens aardig voor de abbo's."
    de topic waar dat over die poster in staat heet 'poster(ed)'
    read both guys.
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2003
  6. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand ook wanneer het derde boek van Halo uitkomt die van tussen halo en halo2.:confused:
     
  7. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Lees de thread misschien een keer door voordat je post :)

    Kerst dit jaar is geplanned. Marketingtechnisch lekker slim nl.
     
  8. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan de draad nog wel een X lezen maar dat is 46 blz.
    maar in iedergeval bedankt.:D
     
  9. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Dit is zo mooi!!!!!!
    Gah hem zo kopen en machtig veel spelen.
     
  10. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat wil iedereen :p.

    Maar wanneer geven ze hem uit? 15 maart?
     
  11. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    'when it's ready' en er is ab-so-luut geen reden om het juist op 15 maart te doen (zie eerdere reacties deze thread) kan ook in februari :p
     
  12. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    trouwens..op het eind van Halo..tijdens de credits..zie je een heel groot iets van links naar rechts bewegen met een hele lange punt ofzo..ik dacht eerst dat het een Halo was maar het lijkt ook wel op een gigantisch Covenant schip met een enorme punt! Iemand enig idee wat het is? En het ziet er naar uit dat het ding op aarde af koerst...misschien zien we hem wel tijdens halo2!!!

    (*schopt topic)
     
  13. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm, in de 1e trailer van Halo 2 zag je wel een aantal schepen met puntige voorkanten. Maar kweet nie of dat is wat jij bedoelt.
     
  14. DRAGONFLY

    DRAGONFLY I'm lovin' it

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het wel..
     
  15. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    ik denk het niet. ...dat zijn normale covenant battle cruisers met een idd afgeronde, gezwollen punt...maar ik heb het over een echte rechte..nah..bijna een angel uit de voorkant van een immens schip..of schepen...dat je ziet bij de credits van halo..kom..speel het uit en klik niet meteen de credits weg..vanaf het begin zie je in het midden van het beeld..iets. Later lijkt het vast te zitten aan een enorm ding wat mij lijkt op een covenant voorwerp..misschien is het dat enorme schip van de Covenant beschreven bij de Fall of Reach, groter dan hun cruisers........
     
  16. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn, dalijk eens kijken. Klinkt wel interessant.
     
  17. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zogenaamde sniper schip bedoel je
     
  18. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    jah, die met een schot 5 UNSC battleships wegvaagde! en steeds net buiten bvereik van Reach' kannonen bleef
     
  19. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Vreemd mn post werd niet gepost.


    Dat is toch dat schip met die rooie stralen he.
     
  20. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    nope..met een ontzettend felle (dus witte) plasma beam. Er was er maar een van, die was erg effectief...hij heeft geen naam maar wordt omschreven als titanic ship etc.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina