1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Halo2 (geruchten en feiten)

Discussie in 'Algemeen' gestart door hardcore gamer, 30 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm ik ken het schip nog uit het boek. ik ga ook maar eens kijken wat jullie bedoelen bij die credits.
    Dat schip was in het boek trouwens wel echt pain in the ass
     
  2. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem net nog ff uitgespeeld maar tijdens de credits kon ik niks anders dan Halo zelf zien.
     
  3. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    jah inderdaad, ik zag gewoon HALO. En op het einde zag je een klein filmje met die robot (die HALO activeerde), die zag je door het universum vliegen.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2003
  4. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    dat dacht ik eerst ook..maar kijk es goed, dan klopt die ring toch niet?
    op een gegeven moment zie je dat voor de verlichte 'angel' een stuk langschuift dat van rechtsonder naar linksboven oploopt...dat kan niet een halo zijn als die witte angel ook halo was....dan zou ie geknakt moeten zijn..die angel komt mij namelijk nogal recht/plat over. later zie je dat achter dat oplopende ding allemaal roze en blauwe lichtjes: Covenant.
    .....................\
    ...........______\
    ..........[rozig....]\________________________________
    ......o...........o.....\_______wit______________________
    ..____........[ ]......\
    ..[blau]..................\

    ^^ zo zie je dat!
     
  5. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    ik weet wat je bedoelt, ik dacht dat dat ook eerst die cruiser was, maar volgens mij is het toch echt Halo.

    Dalijk nog maar een keer kijken.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Die rozed blauwe lichtjes kunnen toch ook (ontplofte) brokstukken zijn? Of stukken waar de zon raar op schijnt zodat je die roze/blauwe kleur krijgt, weet ik veel. Ik ga strax eens zelf kijken.
     
  7. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je hem op ledenery uitgespeeld?? ik niet, wou het ff snel uitspelen om te kijken of het klopte. Mssn is het zo dat je het alleen ziet als je halo hebt uitgespeeld op ledenery.
     
  8. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Het filmpje na de credits verschilt niet per moeilijkheidsgraad. Ik heb ook even gekeken, en je ziet wel iets vaags ja. Maar wat et is weet ik niet.
    Ik vind het raar dat ik op et hbo forum hier nog nooit iets over heb gezien.
     
  9. CyberThug

    CyberThug Halo Freak

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet ook niet precies wat het is :confused: volgens mij gewoon nog steeds die brokstukken... of niet soms?:confused:
     
  10. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is wel de meest logische verklaring ja :)
     
  11. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee dat kan niet, want je ziet toch gewoon de hele ring ofniet?

    Misschien is het een andere Halo.
     
  12. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    tsja..ik dacht eerst dat het allemaal Forerunnerschepen (ik denk dat die wel een pietsje lijken op Covenant schepen) waren die een ?Halo in elkaar zetten. De ring is iig niet heel...zie eerdere post...je ziet eerst iets vanb bovenaf/opzij en dan een stuk ring/schip er voorlangs shuin voorlangs overlappen 8)
    kan ook debris zijn, maar het kwam aardig solide over...na die Halo explosie zouden er eigenlijk geen schepen meer over mogen zijn (anders zou er ook nog Flood zijn en dus Lifesignals) Denk het dus niet...
    enige logische verklaring: het is een Covenant schip. Ik heb er op HBO wel es iets over gelezen over een schip in de credits met een angle..maar ik weet niet meer waar dat stond.
     
  13. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm het schiet niet echt op zo. We smijten maar met wat meningen in het rond.
    Kan misschien iemand dat filmpie niet ff capturen ofzo, dan kun je het goed en een paar keer achter elkaar bekijken :)
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het zouden ook gewoon kapotte Covenant schepen kunnen zijn. Die zijn immers van binnen ook roze/paars en van buiten blauw.
     
  15. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Andersom bedoel je.

    De Covenant armada kan het niet zijn, hun leiders hebben na de Flood te hebben gevonden opdracht gegeven Halo's omgeving te verlaten.

    En de Flood leven nog steeds.
     
  16. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb HALO nu uitgespeelt op ledenery, aan het filpje bij die credits veranderd niks. Als ik kijk zie ik gewoon die hele ring nog. Maar omdat er licht op schijnt (waarschinlijk de zon) krijg hij op het begin een paars/blauwe kleur.
     
  17. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    HALO EINDFILMPJE SPOILER ALERT




















    er veranderd wel degelijk wat, in het begin zie je een marine en een elite vechten en dan gaat het schip ontploffen. en dan omhelzen ze elkaar:)
     
  18. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    een cruiser was te laat. (Truth and Reconciliation was overgenomen door de Flood.) We weten niet welk deel van de covenant in staat was te ontsnappen. We weten wel dat er in de Halo sector in het Treshold system geen leven (en dus geen Flood) meer was. Cortana kon namelijk geen levenssighnalen vinden, just dust and echoes. Van Halo is nix over...tenminste, niet zo'n groot stuk wat in het eindfilmpje over zou moeten zijn. Ik blijf erbij dat dit een covenant schip is op weg naar aarde.
    ik vind het namelijk te grote stukken voor wrakken....
    ...en ik dacht dat het Forerunner schepen waren die een Halo aan het bouwen waren...maar dat vind ik weer vergezocht.
     
  19. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    van die cruiser is niks meer over hoor. als je dezelfde bedoelt als ik (truth and recensiliation). als je het tweede boek gelezen hebt weet je dat die op het laatst, tegen het bevel in, op geblazen wordt door een van die marines.
     
  20. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar die cruiser stort neer. Ik denk dat the Flood over meerdere Halo's is verspreid.
    Ik denk dat Cortana alleen het gebied rond de wrakstukken heeft gescand.
    Elk Covenant schip is opweg naar Aarde :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina