1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Halo2 (geruchten en feiten)

Discussie in 'Algemeen' gestart door hardcore gamer, 30 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    ze kunnen toch niet menen dat ze er alleen maar een live functie opgooien en geen normale multilayer splitscreen! nog lang niet iedereen heeft breedband hoor. dat is tog niet logisch om dat te doen.
    dat ze er geen bots is doen daar kan ik mee leven, maar helemaal geen splitscreen is onvergevelijk.
     
  2. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat dan? Tuurlijk zit er een splitscreen-mode in man :)
     
  3. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    O damn dat ik daar overheen gelezen heb. Er stond dat ze het juist meer plezierig wilde maken voor 2player splitscreen.
    sorry jongens.
    maar dat is dus meer maps die zich voor 2 player lenen. oke sorry niks gezegt.
     
  4. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Het level design in MP mode bij 1 was pr8ig.Nu hopen op dezelfde kwaliteit bij 2,en als je geen live hebt,het kan ook weer via XBC(denk ik dan toch) :)
     
  5. King Blow Me

    King Blow Me Texas dialectspreker

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    is er niet iets dat 2 of 3 XBoxen hosten en dan verzamelen die de gegevens en dat die dan weer met elkaar communiceren ofzo? zodat je met meer dan 16 man kan?

    Maar iig...

    Mij lijkt de banshee een beetje irritant, omdat sommige dan alleen maar op de grond komen om even een vlag te pakken bijvoorbeeld, en dan vliegen ze heel hoog en dan naar hun eigen basis. gewoon even neerstorten en een teamgenoot de vlag terug laten pakken en dan maar even scoren...

    minder...
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik citeer ;) deze dateert uit februari 2003


    Multiplayer
    The true difference between Halo and its sequel, will of course be the multiplayer aspect. Now that XBox - Live is fully launched and well established in most gaming nations, Halo 2 has the potential to prove very useful in drawing in XBox Live subscribers. Halo 2's multiplayer function, will be designed from the ground up. What's more, the multiplayer experience is being completely redesigned. The first Halo offered just a glimpse of what Bungie originally had in mind. In Halo 2 we should expect a few surprises, a hint as to what those will be comes from lead designer, Jamie Griesemer, we still have the multi-player game-types that people loved in Halo, but we?re planning something special for multi-player in Halo 2. 'I dont want to ruin the surprise, but imagine the essential Halo single player experience: pitched battles between the humans and the Covenant, massive vehicle and infantry engagements. Now imagine that every combatant is an actual person playing over Xbox Live. With no bots planned, Bungie are really trying to create a Next - Generation title.The Halo 2 online multiplayer experience will feature squad-oriented team-play, real-time voice chat, and extensive community support.
     
  7. King Blow Me

    King Blow Me Texas dialectspreker

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Was het nu maar E3, waarschijnlijk vetellen ze dan wat over die verassing.

    waarom ik dit denk:
    De meeste doen dit op de E3
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Waar slaat dit nou op, waarom wilt Bungie geen bots nemen, dat verhoogt de replay aanzienlijk. Heel de wereld schreeuwt erom en nog willen ze het niet doen :mad:.
     
  9. kippetjes

    kippetjes veteran

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    anders zou het denk ik zo lang duren voor hij eindelijk uitkomt dan heb je al weer een xbox2 en wat is er nou erg aan om tegen je vrienden te spelen of je buurjongen of je collega's op werk bij halo zaten er ook geen bots in wel jammer maar ik heb daar niet eens bij stil gestaan dus mij maakt het neit uit of er bots inzitten
     
  10. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke Fardo jij je zin :) Maar het blijft jammer. Niet dat het mij NU nog veel kan schelen. Maar voordat ik op XBconnect en Gamespy ging vond ik het echt een gemis bij Halo. Nu maakt het me niet meer zoveel uit. En straks met Halo 2 over Live! maakt het al helemaal niet meer uit. Ach.. het is jammer voor de mensen zonder breedband.
     
  11. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    maar toch het duurt nog wel even voordat ie komt. ik had vernomen pas begin 2004 dusja, kunt je eigen wel lekker gaan maken schiet je nie zoveel mee op.
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Bots een gemis bij Halo.. Ik vermaak me eigenlijk helemaal niet tegen bots bij welk spel dan ook? Veel te voorspelbaar en vaak slechts een substitutie voor zwakke andere game modi.
     
  13. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    die bots zijn idd echt geen gemis
    ik bedoel: wat is er nu leuk aan een simpel ventje neer te knallen dat niet eens bestaat
    je m8 die naast je zit afmaken is toch veel meer fun??

    in racegames is het belachelijk dat er geen bots inzitten maar daar gaat het nu niet over...
     
  14. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is het hele probleem nou juist, wat nou als je geen Live hebt en je het dus alleen maar met zijn 2en kan doen. Dat is saai.
     
  15. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ik denk dat Halo 2 het aanschaffen van een breedband verbiding meer dan word is.

    Ik heb het gelukkig al...maarre je kan toch met zijn 4en splitscreen spelen. dan is het al weer leuker
     
  16. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Je kan toch ook lannen,en je hebt natuurlijk nog altijd de "co-op" mode die is ronduit geweldig voor 2 personen.
     
  17. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is waar, als de co-op erin zit ben ik al blij. Halo heb ik eerst in co-op uitgespeeld voordat ik er alleen aan begon.
     
  18. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    @ Lorre en Kippetjes, maar lang niet iedereen heeft zoveel Halo vrienden. Vroeger gingen we altijd bij elkaar multiplayeren maar nu is er alleen maar ruzie over dat de een bij de ander zou afkijken op zijn scherm. Het is gewoon niet meer leuk. En mijn broertje wilt alleen maar co-op doen, hij heeft in splitsscreen pas 1 keer van mij gewonnen en nu wilt hij nooit meer splitsscreen. Ik blijf bij mijn standpunt dat bots een leuke toevoeging zal zijn.
     
  20. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    halo 2 is het zeker wel waard om live aan te schaffen maar er zijn ook mensen (zoals ik) die gewoon geen breedband hebben. en dat ook niet kunnen nemen omdat het er gewoon niet beschikbaar is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina