1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Halo2 (geruchten en feiten)

Discussie in 'Algemeen' gestart door hardcore gamer, 30 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    *verontschuldigt*
     
  2. Citizen

    Citizen Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    ff over onze Master Chief


    Is dit een man of een vrouw? Je hoort een vrouwestem als je begeleider, maar hoogstwaarschijnlijk is hij natuurlijk een man. Helaas heb ik zijn gezicht nog niet gezien, dus alles kan

    wat vinden jullie? Mij lijkt t wel leuk als je op t eind van halo 2 z'n vrouw in dat pak ziet :)

    wat denken jullie hiervan? Of hebben jullie t gezicht wel eens gezien? Zo ja waar?

    thnx
     
  3. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gast heet John, mag je zelf raden welk geslacht hij heeft :cool:
     
  4. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    heet MC ''John''?? Hahaha!:D
    Het kan trouwens geen vrouw zijn, anders moest het nog Master Chief-in zijn.
    Of misschien moeten we in Halo 2 met de Sidekick Chief spelen!:+
     
  5. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    het is geen vrouw, als je zijn stem hoort is veel te zwaar voor een man:+
    Het kan natuurlijk ook zijn dat hij omgebouwd is, laten we hopen van niet8)
     
  6. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    John-117 is gewoon mannelijk. Er waren ook vrouwelijk spartans (oa Kelly) maar die zijn nu allemaal dood. De vrouwelijke stem die jij hoort is Cortana, de AI.
    De eerste keer dat ik het speelde en missie 1 had gehaald dacht ik ook heel even dat MC een vrouw was :eek:
     
  7. Herr Konig

    Herr Konig Proffesional

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb even een vraagje ik weet of iemand het weet maar is halo2 al uit in Amerika? zoja kan ik er hoogstwaarschijnlijk aan komen :)
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee Halo 2 is nog niet uit in Amerika.
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Mijn broertje kwam laatst ook vol enthousiasme aan mij vragen of wij Amerikaanse xbox games op onze xbox konden spelen, want dan konden we namenlijk Halo 2 importeren.|:-
     
  10. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    je kon em al wel kopen bij gamespot.com:D

    maar dat scheen om een pre-order te gaan. terwijl ze het er niet bij vermeld hadden
     
  11. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb The Fall of Reach net uit ik kan ook meepraten!!:cool: *Gaat beginnen in The Flood*
     
  12. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    welcome to the party! onderwerp iemand?
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, ik kan me het niet meer precies herrinneren. Maar volgensmij was Sigma Octanus IV niet geglassed toch? Dat betekent dat de mensheid nog een andere planeet buiten Aarde over heeft (en misschien nog meer die niet in de boeken worden genoemd). Of heb ik dit nou verkeerd?
     
  14. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    een 'vriend' heeft dat boek nu..volgens mij was Sigma Octanus idd gesaved. Maar ook andere planeten zijn nog over gezien 'The Covenant passed dozens of Inner Colonies to get by Reach.' De vraag is dus wat er is gebeurt tussen Halo en Halo2, met name hoeveel tijd daar tussen zit... wie weet hebben de Covies in de tussentijd ook meer en meer planeten verwoest, of ze zijn nog steeds veilige havens.
     
  15. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee ze hadden de battle van Sigma gewonnen..Dus die planeet is voorzover wij weten niet geglassed...Maar omdat ze het er verder niet meer over hebben gehad kan het zijn dat het daarna is geglassed na Reach.
     
  16. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, net wat rolling-ego zegt, wat hebben de andere humans en covenant gedaan die niet in het Treshold system waren terwijl het verhaal van "The Flood" zich afspeelde, weet jij veel wat er allemaal wel niet is uitgespookt.
     
  17. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    en wat ik zei.... denk dat First Strike veel gaat ophelderen...want de avonturen op Halo zelf namen maar een paar dagen in beslag...na Halo moeten er dus wel wat planeten over zijn gebleven. maja dat wordt dus gokken.
     
  18. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    hey waar kan je eigenlijk the fall of reach kopen?? ik had em ooit op een site gezien maar ik koop liever in een "echte" winkel:)

    en is ie engels of nederlands?
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hij is engels. Je hebt kans dat je hem in een engelse boekwinkel kunt vinden, zoals The American Book Center in A'dam en Den Haag .. Volgens mij kan je hem ook bestellen op bol.com

    NB e-stores zijn ook echte winkels en vaak goedkoper dan in een echte winkel
     
  20. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9


    Ja het ligt er maar aan hoe je die zin leest. Jij hebt 'm blijkbaar gelezen als dat ze er veel hebben over geslagen om bij reach te komen. Ik heb dat meer gelezen van dat ze al ongelofelijk veel planeten hebben 'geglassed' (maf woord :9 ) voordat ze bij Reach kwamen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina