1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Halo2 (geruchten en feiten)

Discussie in 'Algemeen' gestart door hardcore gamer, 30 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik dacht dat het een jackall met een plasma pistol was, dat heb ik me zeker verkeerd herrinnert.:confused:
     
  2. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    zou ook kunnen het is al een tijdje geleden dat ik het gelezen heb. ik dacht dat ze moesten vluchten en dat ze toen ze weg rende neer werd geschoten.
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja dat is ook zo. Alleen de MC nam Linda mee in de pelican naar de POA. Maar die zal daar wel overleden zijn:confused:. James was in het begin van die missie al de ruimte in geschoten en toen later in de POA hadden lifescans niks opgelevert.
     
  4. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik citeer:
    Blz. 328
    "A new target on the Pelican's tageting display appeared -- right behind Linda. He had to warn her-- A bolt of plasma struck her in the back. Another blot of fire blazed her from the upper decks ans splashed across het front. She crumpled--het shields flickered and went out. Two more bolts hit her chest. A trird blast smashed into her helmet."

    Ik heb de bladzijdes die erop volgen ook gelezen, maar er staat niks over.

    Linda is dus waarschijnlijk dood, er staat ook een stuk over dat MC stukjes gecarbonizeerd bod ziet en die dingen. Het lijkt me dus niet dat Linda het overleeft. Maar we horen dat misschien in First Strike of we merken het wel in Halo 2.
     
  5. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Linda was zo goed als dood, alleen als ze nog snel naar een "Fleet Hospital" kon worden gebracht had ze een piepkleine kans om te overleven, alleen in het boek staat niks meer hierover gemeld.

    Ook de Spartans die de missie op Reach moesten doen weet je niks van, misschien bleven deze wel hele gevechten met de Covenant ground forces op Reach houden, tijden de gebeurtenissen van "The Flood"

    Argh, waar blijft First Strike :p
     
  6. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    de kans dat linda het overleeft en nog terugkomt is te verwaarlozen. John wordt niet voor niets 'de laatste spartan' genoemd.
     
  7. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Op verschillende punten in de beide boeken wordt genoemd dat hij mogelijk de enigste Spartan is.
    Het is dus niet zeker, en je mag zeker niet uitsluiten dat er nog andere Spartans zijn.

    Ook ging Chief Mendez weg om een volgende generatie Spartans op te leiden, wat is hiermee gebeurd.
    En wie zegt dat dit op Reach moest gebeuren, misschien zijn deze wel overgeplaatst naar Chi Ceti 4, een soort mini-reach waar ook militaire activiteiten werden ondernomen.
     
  8. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    we weten allemaal naar welk hospital Linda is gebracht. Die in de Pillar of Autumn, direct na aankomst. En we weten ook allemaal wat er met de Pillar of Autumn is gebeurd. En al heeft ze de crash nog overleefd, dan waren er nog de Covenant die het schip bezetten, de Flood die het schip is binnen gedrongen en de explosie die Halo vernietigde....kleine kans dus.
     
  9. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, en het zou wel heel nep zijn als ze in de Longsword ligt waarmee John ontsnapt.
     
  10. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    als ik goed kan lezen is de topic-titel:

    [Centraal] Halo2 (geruchten en feiten)

    voor de boeken zijn andere threads in ASEL:

    The Fall of Reach: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=22753&highlight=halo boek

    The Flood: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=19373&highlight=halo boek

    dit is d8 ik puur bedoeld voor de game...

    ik zeg dit omdat ik zoek naar een link naar de E3 trailer, en het gaat al meer dan 5 bladzijden over het boek....

    maargoed, heeft dus iemand een werkende link met een werkende trailer van de recente E3 Halo 2 Trailer??

    Alvast bedankt...
     
  11. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    zoek bij bungie.net en gij vindt op HBO:
    zoek bij bungie.net en gij vindt op HBO:
    en we zijn nu dus aan het geruchten over wat er in Halo2 allemaal komt..en daarvoor gebruiken we de boeken. Daarin staat nl alle achtergrondinformatie
     
  12. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    In het level "The Pillar of Autumn" uit Halo ben je eerst in de Cryo Chamber, maar daarna kom je na het lopen vanzelf een keer op de plek terrect waar Sam ook neer werd geschoten door een Elite, dus dat je door die glazen ruiten over de Cryo Bay kan kijken.
    Achter die computerschermen en achter jou is een muur, met daarachter weer een andere kamer, met dezelfde computerapperatuur en het logo van een Spartansoldaat, alleen hier zijn de ruiten verdonkerd zodat je niet over de andere "Cryo Bay ???" kan kijken.

    Als je in Level 10 "The Maw" weer langs deze plek komt kan je deze kamer niet meer in maar zit deze op slot.

    Nu zegt Elite net dat Linda is gevlogen naar een Fleet Hospital in the PoA, kan dit misschien hier zijn.

    Of weten jullie wat hier anders wel moet zitten, en waarom deze plek in level 10 wel gesloten is.
     
  13. simie55

    simie55 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje over de boeken: ik wil de boeken The Flood en The Fall of Reach bestellen maar bestaan er nog meer halo boeken?
    en zijn deze boeken ook in het nederlands verkrijgbaar of alleen in het nederlands?
     
  14. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    is veel gevraagd... de boeken zijn te bestellen op diverse sites, waaronder www.bol.com.. ze zijn alleen in het engels te verkrijgen. Het derde boek First Strike (Halo: The Fall Of Reach>Halo/Halo:The Flood> First Strike> Halo2)
    komt december uit.
     
  15. Deazer

    Deazer Espionage

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    ff erg offtopic: Is het waard om de boeken te kopen? Ik ben een grote Halo fan dus is het leuk om die boeken te hebben voor achtergrond informatie enzo?

    sorry voor het offtopic.
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat klopt niet helemaal. In the Maw kom je in die andere cryo chamber juist naar binnen en is degene waar jijzelf hetspel begon afgesloten.
     
  17. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, zeker zijn ze het waard, ze zijn nog goedkoop ook. Koop ze, lees ze endiscusieer mee:)
     
  18. Deazer

    Deazer Espionage

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt me overtuigt :)!
     
  19. Sam is toch niet op De PoA neergeschoten maar op de "Hull" (Schip) van de Covenant nadat ze vanaf de Commonwelth met een Pelican en Missiles naar dat Covenant schip zijn toegegaan en via een gat van het beschadigde schip naar binnen gingen?
    daarna werd Sam inderdaad beschoten door een alien (Covenent) met een schild om zich heen ? Sam had een gat in zijn romp door de plasmagun van de Covenant (Elite). John 117 (MC) gaf het bevel aan Sam de Covenant op afstand te houden totdat de bom afging...
    Kelly vond het geen goed idee hem achter te laten en zei dat hij mee moest gaan, daarop zei Sam dat hij niet mee kon doordat hij een gat van een vuist groot in zijn zijkant van zijn MJOLNIR pak had en dat niet gedicht kon worden. Kelly en John gaan ervandoor met de Pelican en Sam gaat dood door de explosie van de warhead :cool:
    Heb ik zo raar gelzezen of klopt het verhaal van maserati niet....

    nog even iets, Mc is zeker niet de laatste Spartan, de Spartan die gewond raakte in een (oefen)missie zijn nog steeds spartans, alleen vechten ze niet meer maar hebben "kantoorbaantjes".

    Of er nog andere spartan leven weet ik niet want het boek heb ik nog niet uit en weet dus de precieze wending van het verhaal niet... ik ga ervan uit dat alleen john blijft leven omdat dat uit het eachterkantje op te maken. is :cool:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 aug 2003
  20. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Sam is inderdaad on een Covenant Cruiser door de nuke gedood. Maar die andere Spartans kunnen geen actieve missies meer uitvoeren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina