1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Halo2 (geruchten en feiten)

Discussie in 'Algemeen' gestart door hardcore gamer, 30 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het niet over de Spartan Sam, maar over de Sam die een foto in zijn hand hield van z'n vrouw toen hij platgestampt werd door een elite.

    En "The Matrix" wat jij zegt kan wel kloppen, maar wanneer je dan weer op die "overlooking" van die cryo bay's komt lijkt de 2e nog steeds gesloten.
     
  2. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Ff voor de duidelijkheid:
    Dark-Gangster: Sam de Spartan-II
    Maserati: Sam de cry-bay technicus
     
  3. Waarom geven ze died doeds in godsnaam dezelfde namen :cool:
     
  4. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    |:-

    Er zijn heus wel meer Timmy's hoor...
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2003
  5. ja inderdaad,
    Maar het is een boek wat bezielde de schrijver :?
    Ik ben nu btw bij sigma octanus (Schrijf ik het goed?) in Halo:tFoR
    leuk boek en ga te flood ook zeker kopen :)
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja maar dan je "omgedraait" zeg maar. Je staat in de overlooking van de andere cryo tubechamber en degene waar je begon is dicht. Maar daar ben je in level 1 doorheen gelopen.
     
  7. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry, je hebt gelijk ja.

    Enne, Dark Gangster, het eerste boek is door een andere vent geschreven dan het 2e boek.
    En Sam de spartan komt alleen in boek 1 voor, en sam de cryodude alleen in boek 2, en sam de cryo dude werd ook al in het spel genoemd, iets wat de schrijver van het eerst boek misschien niet wist :p
     
  8. Chief Bram

    Chief Bram *Xbox-Addict*

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is uitgesteld tot april 2004 :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

    gaat verder wenen.
     
  9. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    had ik eigenlijk al verwacht too bad.
     
  10. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het maar geen 14 maart wordt!! Wat is de release in de US nu dan?
     
  11. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    NIet bekend, hij komt als hij klaar is.

    Maar de release is toch wereldwijd?
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben er 90% van overtuigd dat hij idd wereldwijd tegelijk komt. Halo 2 heeft een te groot verhaal, als je het in Amerika uitbrengt, dan weet je zeker dat binnen een maand heel europa al heel het verhaal kent voordat het spel hier op de schappen ligt.
     
  13. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat ze dat meer doen omdat het spel Live enabled is.

    Zodat die genen die het eerst krijgen niet veel te goed zijn als de andere landen hem krijgen.
     
  14. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Met Halo was dat niet zo....
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja maar dat was een xbox launchgame en de xbox kwam hier later. En Halo is nu veeeel populairder dan toen, ik kende het ook pas sinds een maand voordat de xbox uitkwam.
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Bullsh*t :) Omdat jullie je interesseren in het verhaal betekent niet direct dat het spel daarom wereldwijd wordt uitgebracht. Het is overigens je argumentatie, want het zou best kunnen dat de titel wereldwijd wordt uitgebracht.

    Als 'tegen-argument' zou je dan kunnen brengen dat MS het liever spreid, want als Halo 2 daadwerkelijk groots online te spelen is dan is het niet goed om de boel in 1x groots te laten belasten.
     
  17. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk wel dat halo 2 inderdaad wereldwijd wordt gerealeasd maar hoop het eigenlijk niet.
    Als hij namelijk eerder in amerika uitkomt en in die versie van het spel zitten dan nog fouten zijn die in de europese versie eruit gehaald waardoor wij alsware een betere game voorgeschoteld krijgen.
    Verder ben ik het eens met wouter dat ze het systeem mischien een overbelasting willen besparen en eerst kijken of ze het wel aankunnen en/of anders te vergrote het systeem.
    Als hij wel wereldwijd is maakt het ook niet uit ofzo, hebbe we hem lekker eerder dan normaal, mag ook wel een keer!
     
  18. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    dat doen ze niet met een game als halo. Dat het nou toevallig met een rpg af en toe gebeurd betekend niet dat ze dat met elke game doen. En zkr niet bij deze game lijkt mij
     
  19. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat de fouten eruit gehaald worden is (meestal) bullshit. Daarnaast heeft Halo 2 ook downloadable content volgens mij, dus als er grote fouten in blijken te zitten kunnen ze hem nog altijd patchen.
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Downloadable content en patching is niet hetzelfde. Patching kan ook met een auto-patch optie, waar downloadable content in principe volledig op vrijwillige basis is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina